Gjest Tamsi Skrevet 16. juni 2021 #101 Del Skrevet 16. juni 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Han prøvde å ofre henne slik jeg forstod det Anonymkode: 56f60...d61 Men hadde hun ikke oppført seg helt psyko i forkant av det også? Husker jeg ikke var det minste overasket over at han ville bytte henne bort da de fikk det valget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #102 Del Skrevet 16. juni 2021 Tamsi skrev (12 minutter siden): Men hadde hun ikke oppført seg helt psyko i forkant av det også? Husker jeg ikke var det minste overasket over at han ville bytte henne bort da de fikk det valget. Han hadde lovet henne å stå med henne som partner, men samtidig går han bak hennes rygg og diskuterer partnerskap med andre. Det finner hun ut av, så hun blir sint. Vi har alle våre måter å uttrykke hverandre på, og Shirins måte er ikke særlig sjarmerende, men det var ikke uten grunn av hun ble sint. Anonymkode: deeb4...820 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #103 Del Skrevet 16. juni 2021 Som nordlending merket jeg i dag at dialekta til elefanten var en nordlending som prøvde å snakke sørlandsdialekt. Spent på hva som skjer fremover da, har litt blandede følelser over at Santos måtte ut Anonymkode: b8419...d0c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tamsi Skrevet 16. juni 2021 #104 Del Skrevet 16. juni 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Han hadde lovet henne å stå med henne som partner, men samtidig går han bak hennes rygg og diskuterer partnerskap med andre. Det finner hun ut av, så hun blir sint. Vi har alle våre måter å uttrykke hverandre på, og Shirins måte er ikke særlig sjarmerende, men det var ikke uten grunn av hun ble sint. Anonymkode: deeb4...820 Men det er jo nøyaktig sånn dette spillet fungerer Sikkert derfor jeg ikke har reagert på det da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #105 Del Skrevet 16. juni 2021 Ville ikke at Santos skulle ryke... mest fordi jeg ikke ville se Sjirin smile og godte seg over at han drar. Håper noen setter den dama på plass snart! eller skal jeg si.. Jenta....* Anonymkode: ced0e...30f 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 16. juni 2021 #106 Del Skrevet 16. juni 2021 (endret) Sånn. Nå ligger jeg à jour med dere, og kan delta i tråden jeg også Aller først synes jeg deltagerne virker så som så. Det er så mye falsk og oppblåst selvtillit, desperasjon for oppmerksomhet og imagebygging at ingen har passet særlig til konseptet første to ukene. Tror dog at det løsner mer etterhvert, og folk begynner å klikke på godt og vondt mer med hverandre. Men glad DJ Christopher røk første uke. Han var all too much for min del. Mye støy ut av intet. At Santos røk ut var også helt greit for min del. En mann som var altfor høy på seg selv og hadde lite å by på ellers. Det meste virket å skje i hans hode. Kjedelig type. Men jeg er helt sikker på at Santos sjekker inn etterhvert. Dette er "coronasesongen" med mye reinnsjekk, tror jeg. Den omdiskuterte Shirin er jo en ung kvinne som jeg i utgangspunktet elsker å hate. Typisk bitching drama. Men i år har jeg valgt å like ei som henne. For siste sesongene har jo ikke vært Paradise Hotel. Det har vært Ferie Hotel med guttastemning, kos og klemz og dansing rundt et bord. Paradise må rett og slett ha en Shirin, Yasmin eller lignende. Hvis ikke så havner alle i kosebobla hvor nye deltakere stemmes ut sporenstreks etter innsjekk. Men liker jeg Shirin? Nope, aldeles ikke. Hun irriterer meg grønn. Men jeg har latt irritasjonen bli til fascinasjon heller. Hun utfordrer disse selverklærte "alfahannene" så snart hun lukter det. Først Santos, og neste uke tar hun jammen for seg Josh-Kevin (ifølge teaseren). Deilig! 😄 Ellers så sliter jeg som sagt med å se at folk passer konseptet. Det er hverken fugl eller fisk, men folk som prøver altfor mye på ingenting. Skal jeg peke meg ut en liten favoritt så må det være Victoria. Selvfølgelig er hun pen, men hun har en god måte å uttrykke seg på. Synd at hun til nå kun har skutt med løskrutt i intervjurommet, og lite på hotellet. Men jeg tror vi får se mer fra henne når hun blir varm i trøya, spesielt siden hun har latt seg irritere av Shirin. Så håper jeg ikke at hun faller inn i den typiske kjærlighets- og feriebobla, og da viskes ut av irritasjonen. Samtidig er jeg skuffet over uke 2. Snakk om å dra dette elefantkostymet altfor langt. Kjente jeg ble lei etter halvannen episode, og da var jeg kun halvveis. Så underholdende var det ikke. Vi får dog se videre hva som skjer. Den gode nyheten er jo at Paradise ser ut til å prøve nye ting. Det er jo slettes ikke verst. Så får vi håpe det kommer mye mer etterhvert! 😄 Endret 16. juni 2021 av Ctrl 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #107 Del Skrevet 16. juni 2021 Tamsi skrev (39 minutter siden): Men hadde hun ikke oppført seg helt psyko i forkant av det også? Husker jeg ikke var det minste overasket over at han ville bytte henne bort da de fikk det valget. Jeg husker ikke helt, men tror hun catchet han i å legge inn aksjer hos andre jenter og dermed forstod hun vel at han løy til henne om at hun var trygg hos han. Anonymkode: 56f60...d61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #108 Del Skrevet 16. juni 2021 Syns det var helt greit at Santos gikk ut i dag, kjedelig karakter som var veldig "flat". Anonymkode: 0d9e0...23e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apekatten Skrevet 16. juni 2021 #109 Del Skrevet 16. juni 2021 Provoserende oppførsel av Shirin. selv håper jeg DJ Christopher kommer inn igjen. Han virket som en morsom type som lager god stemning. Det kom ikke som noen bombe at det var Erik Sæter som var i elefantkostymet. En Gud som snakker en blanding av sørlandsk og nordnorsk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apekatten Skrevet 16. juni 2021 #110 Del Skrevet 16. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Syns det var helt greit at Santos gikk ut i dag, kjedelig karakter som var veldig "flat". Anonymkode: 0d9e0...23e Enig, han gjorde ikke så mye ut av seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hattivatti Skrevet 17. juni 2021 #111 Del Skrevet 17. juni 2021 Apekatten skrev (8 timer siden): Provoserende oppførsel av Shirin. selv håper jeg DJ Christopher kommer inn igjen. Han virket som en morsom type som lager god stemning. Enig. Jeg likte han jeg. Kjekt med slike typer som han! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 18. juni 2021 #112 Del Skrevet 18. juni 2021 Noen betraktninger: Jeg blir alltid like sjokket hver gang det dukket opp en ny person på skjermen som omtaler seg selv som manipulerende, eiesyk og vice versa. Hallo? Er det noen som tenker at det er positive egenskaper å være manipulerende og høy på seg selv? Jeg fatter ikke at folk vil fremstille seg sånn offentlig. Ellers. Det virker som god casting i år. De har med deltakere som er der for å spille, ikke bare for å ligge på solsenga og bade i bassenget. Gøy med spill og taktikk. Samtidig rart å se hvordan noen kan hisse seg så veldig opp for små ting. Og ikke minst vanskelig å forstå at folk ønsker å fremstille seg som utagerende kjeftesmeller. Og så lurer jeg på han Kristoffer, er han transperson eller transvestitt? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fitnessjenta Skrevet 19. juni 2021 #113 Del Skrevet 19. juni 2021 Gjenferdet skrev (14 timer siden): Noen betraktninger: Jeg blir alltid like sjokket hver gang det dukket opp en ny person på skjermen som omtaler seg selv som manipulerende, eiesyk og vice versa. Hallo? Er det noen som tenker at det er positive egenskaper å være manipulerende og høy på seg selv? Jeg fatter ikke at folk vil fremstille seg sånn offentlig. Haha, har tenkt på det samme. De som melder seg på noe sånt har vel som mål å bli influencer, og da er jo disse egenskapene en fordel. De tar dog en stor risiko mtp at de fleste blir glemt etter innspilling, men at presentasjonen av dem selv likevel bare er et googlesøk unna 🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #114 Del Skrevet 21. juni 2021 Ang elefanten sin koffert... Var innholdet ledetråder? I såfall klarte ikke jeg å koble det til ES. Men rart at ikke deltakerne overhodet prøvde å finne ut om innholdet betydde noe. Anonymkode: ee8e0...e53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #115 Del Skrevet 22. juni 2021 Noen som klarte å se hva oppdraget var? De filmet jo rett ned på brevet, men jeg har så dårlig nett at det var blurry.... Ellers så tror jeg Shirin enten har eller burde hatt en diagnose. Fy så jævlig hun oppfører seg! Anonymkode: 9b024...000 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #116 Del Skrevet 22. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Noen som klarte å se hva oppdraget var? De filmet jo rett ned på brevet, men jeg har så dårlig nett at det var blurry.... Ellers så tror jeg Shirin enten har eller burde hatt en diagnose. Fy så jævlig hun oppfører seg! Anonymkode: 9b024...000 Står noe om at hun skal ut i en fysisk kamp mot en annen jente før parsermonien i morgen. Anonymkode: b8419...d0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 22. juni 2021 #117 Del Skrevet 22. juni 2021 Jeg skjønner hvorfor Shirin er med, det øker jo underholdningsverdien et par hakk, men likevel klarer jeg ikke å godta oppførselen hennes. Jeg synes hun er verre enn hva Melina var i sin tid på EOTB. For meg oppleves det som hun mangler sosiale antenner. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #118 Del Skrevet 22. juni 2021 Hvordan kommer man seg gjennom livet med den personligheten hun har? Det er jo drama overalt, og hun er skikkelig ufin. Anonymkode: 44637...22e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #119 Del Skrevet 22. juni 2021 Herregud, Shirin as... hun er ingen 'savage boss bitch' hun er er en respektløs liten jente uten manerer! Anonymkode: ced0e...30f 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #120 Del Skrevet 22. juni 2021 Jeg angrer litt for å ha forsvart shirin oppi tråden. Hun henger jo så langt bak mentalt. Hun gjør seg sikkert litt til og, for å få følgere. Hun ser opp til Melina og har drømmer om å tjene penger fra some. Noe hun vil klare. Folk som henne trekker til seg folk. Folk er nysgjerrig, vil se mer. Jo mer barnslig og bitch jo fler følgere virker det som. Anonymkode: 36698...4eb 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå