Gå til innhold

Fra Mysimba til Ozempic til ....mål? (m/bilder)


Moonbeam

Anbefalte innlegg

Moonbeam skrev (På 18.7.2022 den 1.37):

Tusen takk! Og takk for at du tar deg tid til å skrive innimellom! 👍 Ja men det sies de siste kg er vanskeligst? Gjenstår å se... 😅 

Hvordan har det gått med deg? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kendra1985 skrev (17 minutter siden):

Hvordan har det gått med deg? 😊

Så hyggelig at du spør! 🤩❤️

Joda jeg kom meg jo ned på 78 i sommer, men så Skjedde det ting i livet som gjorde at jeg spiste alt jeg kom over en tid, sluttet gå turer og være aktiv og la oz litt på hylla den tiden. Burde ikke gjort det for da gikk jeg fort opp igjen. 

Veier nå 81 kg og jobber for å under 80 igjen! 😝Tilbake på ozempic, 0,75 og syns det funker men tror faktisk effekten har avtatt noe. Mulig jeg skulle prøvd øke litt nå... Til 1 kanskje... 

Ser virkelig faren med å slutte på oz, det er mange som sier at man da går opp igjen. Det skjedde meg, så jeg kommer til å be legen om vedlikeholds dose når jeg er i mål. Har Sååå lyst å nå målet mitt snart. Mulig jeg skal legge litt om på dietten og etterhvert... Så langt spist alt hva jeg vil, bare mindre. Har tidligere hatt god effekt av Lavkarbo. 

Jeg kommer til å legge inn nye tall når det begynner gå nedover igjen. 

Hva med deg? Hvordan går det? 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Moonbeam skrev (På 7.12.2022 den 22.40):

Så hyggelig at du spør! 🤩❤️

Joda jeg kom meg jo ned på 78 i sommer, men så Skjedde det ting i livet som gjorde at jeg spiste alt jeg kom over en tid, sluttet gå turer og være aktiv og la oz litt på hylla den tiden. Burde ikke gjort det for da gikk jeg fort opp igjen. 

Veier nå 81 kg og jobber for å under 80 igjen! 😝Tilbake på ozempic, 0,75 og syns det funker men tror faktisk effekten har avtatt noe. Mulig jeg skulle prøvd øke litt nå... Til 1 kanskje... 

Ser virkelig faren med å slutte på oz, det er mange som sier at man da går opp igjen. Det skjedde meg, så jeg kommer til å be legen om vedlikeholds dose når jeg er i mål. Har Sååå lyst å nå målet mitt snart. Mulig jeg skal legge litt om på dietten og etterhvert... Så langt spist alt hva jeg vil, bare mindre. Har tidligere hatt god effekt av Lavkarbo. 

Jeg kommer til å legge inn nye tall når det begynner gå nedover igjen. 

Hva med deg? Hvordan går det? 🙂 

Glemmer kvinneguiden i perioder 🙈 Men jeg har gått på mysimba en periode. Men maks tatt to om dagen, og ofte glemt å ta de. Så bare blitt rot.
Men jeg tenkte jeg skulle prøve Saxenda. Får det ikke på blå resept, men satser på å kunne bruke den i noen måneder bare, for å komme ned litt. Og så selv vedlikeholde vekten derfra. 🤞
 

Hvordan går det med deg nå? 😊🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...