Gå til innhold

Stjernekamp 2021


Gjest89754

Anbefalte innlegg

Chord skrev (1 minutt siden):

Carina er god på stemmesanking, det skal hun ha. 

Først heftig sceneshow og påkledning, og så nok en sob story... Hun eller Jorunn MÅ ryke i dag.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skeeter skrev (1 minutt siden):

Først heftig sceneshow og påkledning, og så nok en sob story... Hun eller Jorunn MÅ ryke i dag.

Ser for meg det heller blir Heidi som har vært god og stabil hele veien. 🙄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Albbas skrev (1 minutt siden):

Låta er helt nydelig, men jeg syns det er kjedelig å ta noe så velkjent og godt brukt... Det finnes så mange nydelige viser, hvorfor velge en som har vært i Stjernekamp før? Det gjør det ekstra vanskelig å treffe nerven hos folk syns jeg, fordi man har hørt den så mye og lytter ikke med samme oppmerksomhet. Syns det var kjedelig av henne å velge Livin la vida loca også. 😴 Eller alle som velger Dolly Parton under country, seriøst, skjerp dere folkens! "ååå jeg elsker denne sjangeren, derfor evner jeg ikke å velge noe annet enn klisjeene som troner øverst på sjangerlista". 

 

Det har du helt rett i. Selv om jeg elsker den låta. Hun kunne valgt «folk i husan», «hurtigrute» eller en annen låt av Kari Bremnes. «Alle veit jo det» som er en fornorsking av Leonard Cohens «everybody knows» er også veldig kul, men ikke like mye vise.

Living la vida loca var et kjedelig valg, ja! Veldig enig i at Dolly Parton også er et kjedelig låtvalg i country, ihvertfall de mest kjente låtene hennes. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (7 minutter siden):

Skulle ønske de skulle ha hardrock som sjanger i år. Mener å huske at de hadde både hardrock og stadionrock et år. Latinopop er ikke akkurat min favoritt, men så lenge vi slipper danseband er jeg veldig fornøyd 😂 Mener å ha lest at danseband var en sjanger første sesong, men da så jeg ikke på. 

Like greit at de dropper hardrock. Det er grenser for hvor mange ganger vi trenger å høre dårlige karaokeversjoner av Iron Maiden og Guns n Roses. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carina MÅ ut i dag ellers finnes det ikke rettferdighet i denne verden. Sang surt hele tiden i latinopop og visen hørtes ut som DDE. Skjønner ikke hvordan hun kan få så mye ros fra dommerne. Blir så provosert. Alltid en grunn til at folk skal gi henne sympatistemmer. Nå er jeg LEI!!!!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns carina egentlig var veldig bra nå, syns det var fint. Men jeg blir også litt anti når det blir så mye sterke historier og føleri haha🤪

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Albbas skrev (1 minutt siden):

Syns Carina sitt bidrag var sterkt jeg. ❤️❤️ Nydelig låt og nydelig fremførelse. 

Enig! ❤️

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pia mater skrev (4 minutter siden):

Ser for meg det heller blir Heidi som har vært god og stabil hele veien. 🙄

?? Ikke hele veien, langt i fra!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carina har ikke vært dårligst i dag, synes jeg. Men absolutt ikke best heller.

Tror Heidi og Jorunn ligger dårligst an.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må bli Alexandra og Bjørn i finalen. Ellers gir jeg opp troen på det norske folks hørsel. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Optimo skrev (1 minutt siden):

Like greit at de dropper hardrock. Det er grenser for hvor mange ganger vi trenger å høre dårlige karaokeversjoner av Iron Maiden og Guns n Roses. 

Jeg er skuffet. Det er en av mine favorittsjangre, og et av tidenes stjernekamphøydepunkt er uten tvil Ole Børud aka Bruce Dickinson med The Trooper. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Optimo skrev (3 minutter siden):

Like greit at de dropper hardrock. Det er grenser for hvor mange ganger vi trenger å høre dårlige karaokeversjoner av Iron Maiden og Guns n Roses. 

Digger Maiden, men enig.

Hadde det vært mer Motörhead og Venom hadde det vært gøy🤯😈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kahean skrev (2 minutter siden):

Carina MÅ ut i dag ellers finnes det ikke rettferdighet i denne verden. Sang surt hele tiden i latinopop og visen hørtes ut som DDE. Skjønner ikke hvordan hun kan få så mye ros fra dommerne. Blir så provosert. Alltid en grunn til at folk skal gi henne sympatistemmer. Nå er jeg LEI!!!!

Hæ?? I dag har hun jo vært veldig bra! Heidi har hatt to dårlige framføringer, så håper hun ryker.  

Carina fikk 5 i VG nå, så så dårlig har hun ikke vært.  

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teatrica skrev (Akkurat nå):

?? Ikke hele veien, langt i fra!

*I forhold til Jorun og Carina. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dusten skrev (Akkurat nå):

Jeg er skuffet. Det er en av mine favorittsjangre, og et av tidenes stjernekamphøydepunkt er uten tvil Ole Børud aka Bruce Dickinson med The Trooper. 

Ja det var helt fantastisk 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

pia mater skrev (Akkurat nå):

*I forhold til Jorun og Carina. 

Ja, slik ja - det er jeg enig med deg i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pia mater skrev (Akkurat nå):

Det må bli Alexandra og Bjørn i finalen. Ellers gir jeg opp troen på det norske folks hørsel. 

Kunne ikke vært mer enig. De to i finalen, ellers blir jeg sur 😂 Er de to jeg stemmer på også.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...