pia mater Skrevet 9. oktober 2021 #501 Del Skrevet 9. oktober 2021 jukkapalme skrev (1 minutt siden): Samme her. Håper lyden er bedre i visesang. Heidi skal synge «E du nord» med Kari Bremnes og jeg elsker den sangen selv om viser ikke et min sjanger. Håper virkelig ikke hun ryker, nei. Syns lyden ble hakket bedre med Alexandra men var absolutt ikke bra. Håper de fikser det! Orker ikke visesang uten lyd. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingo Bongo Skrevet 9. oktober 2021 #502 Del Skrevet 9. oktober 2021 Alexandra er best så langt, men det er liksom ingen som nailer latino-sjangeren helt, synes jeg... 🙈 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia mater Skrevet 9. oktober 2021 #503 Del Skrevet 9. oktober 2021 Okei nå er jeg redd for Jorun. Hun kan ikke ha så rask sang uten å puste rett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 9. oktober 2021 #504 Del Skrevet 9. oktober 2021 Rumle skrev (11 minutter siden): Jeg digger Bjørn, men er enig i dette, han skulle dratt til mye mer, dette ble for spakt for den sangen. Ikke enig i at han går ut da, men dette kunne vært bedre. Han har fortsatt sin egen vri og er kul og stødig. Liker versjonen hans. Og selvsagt kunne man ikke sett for seg han helt i risky Martin stil som en slags ungdomsskoleparodi, men tenker jo kanskje at han på dette tidspunktet i konkurransen burde gått litt lengre ut av sin egen stil, utfordra seg litt. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gruselgrafs Skrevet 9. oktober 2021 #505 Del Skrevet 9. oktober 2021 (endret) rosemarin skrev (12 minutter siden): Heidi ja? Jeg syns også det var skikkelig surt. Det var Bjørn jeg kommenterte, ikke Heidi. Endret 9. oktober 2021 av Gruselgrafs 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia mater Skrevet 9. oktober 2021 #506 Del Skrevet 9. oktober 2021 Koristene var flinke da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 9. oktober 2021 #507 Del Skrevet 9. oktober 2021 pia mater skrev (9 minutter siden): Bedre lyd på Alexandra, men syns fortsatt den var noe rar. Jaaa det er noe rart med alle. Lavt og akkurat som at tonen (pitchen?) er bittelitt feil å en måte😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Variert skydekke Skrevet 9. oktober 2021 #508 Del Skrevet 9. oktober 2021 Skuffende vokalprestasjoner så langt i dag, utenom Alexandra. Den dama må jo vinne hele greia! 🙌 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 9. oktober 2021 #509 Del Skrevet 9. oktober 2021 (endret) De beste hittil er Alexandra og Bjørn! "Besame" er jo latino retro! Passet ham utmerket!! Han klarer å sette sitt preg på alle sjangre. Carina sang også ok i dag. Jorunn og Heidi var ikke så bra. Endret 10. oktober 2021 av tirben 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. oktober 2021 #510 Del Skrevet 9. oktober 2021 tirben skrev (Akkurat nå): De beste hittil er Alexandra og Bjørn! "Besame" er jo latino retro! Passet ham utmerket!! Han klarer sette sitt preg på alle sjangre. Carina sang også ok i dag. Jorunn og Heidi var ikke så bra. Enig med deg. Digget Bjørn, som alltid. Carina fungerte i dag. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 9. oktober 2021 #511 Del Skrevet 9. oktober 2021 Kveldens første sjanger var ikke helt på topp. Håper noen skiller seg litt mer ut under den andre sjangeren. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 9. oktober 2021 #512 Del Skrevet 9. oktober 2021 Tror Heidi ryker i dag. Dette var surt!! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 9. oktober 2021 #513 Del Skrevet 9. oktober 2021 Jeg syns dette også var helt grusomt?! Noe surt og lavt? Eller er det meg det er noe galt med idag?😝 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. oktober 2021 #514 Del Skrevet 9. oktober 2021 E du nord er litt oppbrukt nå synes jeg… 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 9. oktober 2021 #515 Del Skrevet 9. oktober 2021 (endret) Feilpost Endret 9. oktober 2021 av tirben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 9. oktober 2021 #516 Del Skrevet 9. oktober 2021 Ikke imponerte over Heidi nå. Skjønner ikke all den gode kritikken...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 9. oktober 2021 #517 Del Skrevet 9. oktober 2021 Entern skrev (Akkurat nå): E du nord er litt oppbrukt nå synes jeg… Sang ikke Ella Marie også den sangen da hun var med? Eller husker jeg feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 9. oktober 2021 #518 Del Skrevet 9. oktober 2021 Albbas skrev (1 minutt siden): Ikke imponerte over Heidi nå. Skjønner ikke all den gode kritikken...? Veldig merkelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dikteren Skrevet 9. oktober 2021 #519 Del Skrevet 9. oktober 2021 Chord skrev (1 minutt siden): Sang ikke Ella Marie også den sangen da hun var med? Eller husker jeg feil? Du husker helt riktig. https://m.youtube.com/watch?v=z4lf7s8nEgE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. oktober 2021 #520 Del Skrevet 9. oktober 2021 Chord skrev (Akkurat nå): Sang ikke Ella Marie også den sangen da hun var med? Eller husker jeg feil? Husker ikke, men husker at den har blitt brukt før, av en annen fyr fra Nord-Norge som jeg ikke likte. Jeg synes det blir litt publikumsfrieri («æ er nordlending æ å syng e du nord, STÆM PÅ MÆ PLZ»). 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå