Gå til innhold

Stjernekamp 2021

Gjest89754

Anbefalte innlegg

Jeg syns det var vakkert, lekent, avslappet og annerledes. Syns det er aller best når det er nedstrippet, da kommer virkelig stemmen hans frem! Han er fortsatt magisk! Hadde kanskje vært enda bedre med litt lavere tempo, litt mer bakpå og litt dypere toner, men veldig bra levert av han! 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, nei og atter nei, det er noen låter en bare må la være som den er, og I wanna dance with somebody er en slik låt…

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EllerBelle skrev (1 minutt siden):

Wow, er så imponert over Bjørn!

Du må være romsdaling for å være imponert over en så begrensa sanger. Det virker som om mollemakta har kjøpt og betalt hele programkonseptet. Tragisk

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hufsaaaaa skrev (Akkurat nå):

Likte versjonen hans, avslappet og enkelt. Og stemmen hans er så behagelig å høre på!

Enig! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er den verdige vinneren den som har hatt framføringer jeg husker i ettertid. Jeg kan ikke nevne en eneste sang som Alexandra har sunget. Bjørn, derimot, to av sangene hans kommer jeg aldri til å glemme fordi de gjorde ekstremt inntrykk. Bjørn er artist, Alexandra er vokalist.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gruselgrafs skrev (Akkurat nå):

Du må være romsdaling for å være imponert over en så begrensa sanger. Det virker som om mollemakta har kjøpt og betalt hele programkonseptet. Tragisk

Begrenset sanger? Interessant refleksjon. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke ta disse dommerne seriøst. 

De er i skyene uansett hvem som opptrer og hvilken opptredenen de har hatt. Tårevåte ord hver gang.

Ikke et kritisk ord om noen til noen. Et urnorskt fenomen i slike konkurranser. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gruselgrafs skrev (2 minutter siden):

Nei, jeg er ikke det.

Jeg synes det alltid er spennende å se hvordan Bjørn fremfører sangene og jeg synes han er veldig dyktig. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (1 minutt siden):

Jeg klarer ikke ta disse dommerne seriøst. 

De er i skyene uansett hvem som opptrer og hvilken opptredenen de har hatt. Tårevåte ord hver gang.

Ikke et kritisk ord om noen til noen. Et urnorskt fenomen i slike konkurranser. 

Det er dritkjedelig rett og slett. Tipper ofte over til å bli skamros (den opprinnelige betydning) uansett hvem som framfører hva. 
Eneste som har vært kritisk er vel Christine D og en til som jeg ikke husker i farten. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Alexandra is back! 😍 Men… jeg vet ikke hvorfor, men jeg syns innlevelsen hennes har vært litt laber ikveld. Hun synger, men jeg har ikke blitt like bergtatt som alle andre kvelder. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun synger den iallefall bedre enn John Farnham, Har en knallbra versjon av låta fremført av en av låtskriverne, Chris Thompson, fra minnekonserten for Marius Müller.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der ja ALEXANDRA. 

DER satt den! Der gikk du inn i Alexandra-mode. Verdensklassen er tilbake! 🥳

Avslappet, leken, påskrudd og mye mer komfortabel enn den forrige sangen. 

Kveldens desidert beste opptredenden!

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...