Gå til innhold

Stjernekamp 2021

Gjest89754

Anbefalte innlegg

HelloMindy skrev (Akkurat nå):

Alexandra ble altfor kjedelig for meg. Første poeng til Bjørn! 🥳

Enig!😀

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HelloMindy skrev (Akkurat nå):

Helt enig. 1-0 til Bjørn 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jodlingen til Bjørn var gøyal. Syns den nye Keiino-låta var litt kjedelig. Både spirit in the sky og den andre grand prix-låta jeg ikke husker navnet på er myyye bedre. 

Endret av jukkapalme
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sacramone skrev (På 26.10.2021 den 1.02):

Jeg er ikke helt enig i alt dere sier om Carina. Jeg syntes hun hadde innlevelse, men for min del stopper det der. Det er falskt! Og det er ekstremt nasalt. Raspen hun har i stemmen er vel det eneste jeg sånn sett liker med stemmen hennes. Det sagt så syntes jeg hun hadde progresjon og ble bedre.

Bjørn, litt opp og ned. Han virker kanskje litt lei, men er usikker på om det rett og slett bare er personligheten hans. Han har en fin stemme med særpreg, men det er det. Han prøver ikke ut sjangerene og kjører safe. Trodde han skulle være god i joik, men må si meg veldig enig med en av dere som kommenterte her, det funket dessverre ikke. Duetten med Ole var noe av det beste Bjørn gjorde. Det var skikkelig kult.

Alexandra er definitivt i en klasse for seg. Kanskje det hadde vært gøyere for enkelte å se på om hun hadde gjort feil/bomma, for så å gjøre det bra igjen. Hadde nok vært mer spennende. For meg har det vært fantastisk å se henne uke etter uke, helt enestående. Det finnes jo ikke en ting denne dama ikke mestrer. Aldri en sur tone, alltid all in. Ja, jeg tar av meg hatten! En av Norges sterkeste stemmer vil jeg påstå. Humøret hennes er også noe jeg faktisk setter pris på. Ingen personlighet sier dere? Jeg ser en person som stråler med hele seg. Og skal man først kommentere personlighet må jeg faktisk si at Bjørn er den som kanskje viser minst personlighet. Men så er det en sjarm med det også 😊

Tror ikke hun hadde kommet så langt hadde ikke Mona B rost henne så til de grader opp i skyene.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEIA ALEXANDRA! 🤩

Men det var ikke den beste sangen jeg har hørt henne synge. Synes låten var rar. Hun har en helt vanvittig stemme, men sangen var jo ikke bygd på Alexandras styrker. Heller tvert imot, faktisk, så så jeg antydning til svakhet for første gang.

Virket desperat i opptredenen. Anstrengt. Prøvde for hardt med å være perfekt, som ironisk nok førinnslaget og sangen skulle handle om, og som ble det hun feilet på i opptredenen. 

Endret av Ctrl
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jodlinga var fantastisk!

Synes Venus ble for tam, hun har gjort så utrolig mange gode og fengende sanger tidligere. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HelloMindy skrev (4 minutter siden):

Enig. Hun har jo en fantastisk flott stemme, den beste i Norge kanskje. men jeg heier på Bjørn, selv om jeg tror hun drar seieren i land. Klarer heller ikke få helt sympati for historien hennes, når hun fremstår så perfekt og jeg klarer fortsatt ikke å ikke se at hun ikke forventer store mengder skryt. Kroppsspråket hennes sier det, Selv om hun påstår noe annet. 

heia underdogen og raringen!😄

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heier på Alexandra men jeg hadde liksom håpet på litt mer. Låta var helt grei men noe manglet. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestemt meg, jeg heier på Bjørn. Fikk frysninger med en gang han begynte på I wanna…

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes denne ble litt vell enkel fra Bjørn. Enkel gitar og lullaby-sang. 

Kjedelig. Ikke mye finaletendenser i den sangen.

Endret av Ctrl
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Bjørns versjon av I wanna dance with somebody var utrolig kjedelig, og jeg har vært bjørnfan gjennom denne sesongen. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg digger den låta og dette var virkelig en annen versjon av den. Det var jo bare han og gitaren. Likte det jeg…

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (Akkurat nå):

Synes denne ble litt vell enkel fra Bjørn. Enkel gitar og lullaby-sang. 

Kjedelig.

Enig. Med en roligere versjon av en slik sang skulle jeg gjerne sett bedre formidling i hvert fall, masse følelser. But no.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...