Gå til innhold

Stjernekamp 2021

Gjest89754

Anbefalte innlegg

Entern skrev (1 minutt siden):

E du nord er litt oppbrukt nå synes jeg…

Jeg syns den er helt fantastisk. Derfor blir jeg alltid litt skuffet når noen andre enn Kari Bremnes synger den. Men Ella sang den utrolig fint i 2018, husker jeg. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jukkapalme skrev (Akkurat nå):

Jeg syns den er helt fantastisk. Derfor blir jeg alltid litt skuffet når noen andre enn Kari Bremnes synger den. Men Ella sang den utrolig fint i 2018, husker jeg. 

Originalen med Kari er veldig fin ja😀

Og Ellas versjon var også fin☺️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rosemarin skrev (21 minutter siden):

Han har fortsatt sin egen vri og er kul og stødig. Liker versjonen hans. Og selvsagt kunne man ikke sett for seg han helt i risky Martin stil som en slags ungdomsskoleparodi, men tenker jo kanskje at han på dette tidspunktet i konkurransen burde gått litt lengre ut av sin egen stil, utfordra seg litt. 

Han kunne absolutt beholdt sin egen stil, men samtidig dratt på mye mer, synes jeg :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bingo Bongo skrev (2 minutter siden):

Heidi: zzzzzz......

Bingo Bongo skrev (1 minutt siden):

Bjørn: zzzzz.....

Du må ikke glemme at vi har forlatt latinopop sjangeren og gått videre til vise da 😅

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bingo Bongo skrev (3 minutter siden):

Bjørn: zzzzz.....

Man har ikke god greie på musikk, hvis man mener at det Bjørn akkurat gjorde på den scenen var kjedelig...

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske de skulle ha hardrock som sjanger i år. Mener å huske at de hadde både hardrock og stadionrock et år. Latinopop er ikke akkurat min favoritt, men så lenge vi slipper danseband er jeg veldig fornøyd 😂 Mener å ha lest at danseband var en sjanger første sesong, men da så jeg ikke på. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chord skrev (Akkurat nå):

Du må ikke glemme at vi har forlatt latinopop sjangeren og gått videre til vise da 😅

😆

Jeg er ikke anti-visesang, altså. Men synes begge disse har vært kjedelige opptredener.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, jukkapalme said:

Låta er helt nydelig, men jeg syns det er kjedelig å ta noe så velkjent og godt brukt... Det finnes så mange nydelige viser, hvorfor velge en som har vært i Stjernekamp før? Det gjør det ekstra vanskelig å treffe nerven hos folk syns jeg, fordi man har hørt den så mye og lytter ikke med samme oppmerksomhet. Syns det var kjedelig av henne å velge Livin la vida loca også. 😴 Eller alle som velger Dolly Parton under country, seriøst, skjerp dere folkens! "ååå jeg elsker denne sjangeren, derfor evner jeg ikke å velge noe annet enn klisjeene som troner øverst på sjangerlista". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pia mater skrev (4 minutter siden):

Bjørn altså! Helt nydelig. 

Helt enig! Helt utrolig vakkert! For en stemme og formidlingsevne han har! 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teatrica skrev (1 minutt siden):

Man har ikke god greie på musikk, hvis man mener at det Bjørn akkurat gjorde på den scenen var kjedelig...

Da har jeg sikkert ikke greie på musikk da, for jeg har rett og slett ikke sansen for det han byr på. Det gir meg ingenting. 🤷‍♀️

Det eneste jeg har likt av han er " Eg er framand".

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jukkapalme skrev (Akkurat nå):

Skulle ønske de skulle ha hardrock som sjanger i år. Mener å huske at de hadde både hardrock og stadionrock et år. Latinopop er ikke akkurat min favoritt, men så lenge vi slipper danseband er jeg veldig fornøyd 😂 Mener å ha lest at danseband var en sjanger første sesong, men da så jeg ikke på. 

Skal de ikke ha hardrock?😫 Synd😩

Men men, da slipper vi numetalballader og lignende avskyelige ting😒

(Det var Ellas fremføring av Black Dog som fikk meg til å begynne å like/heie på henne)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Albbas skrev (3 minutter siden):

Låta er helt nydelig, men jeg syns det er kjedelig å ta noe så velkjent og godt brukt... Det finnes så mange nydelige viser, hvorfor velge en som har vært i Stjernekamp før? Det gjør det ekstra vanskelig å treffe nerven hos folk syns jeg, fordi man har hørt den så mye og lytter ikke med samme oppmerksomhet. Syns det var kjedelig av henne å velge Livin la vida loca også. 😴 Eller alle som velger Dolly Parton under country, seriøst, skjerp dere folkens! "ååå jeg elsker denne sjangeren, derfor evner jeg ikke å velge noe annet enn klisjeene som troner øverst på sjangerlista". 

Jepp.

Kunne ikke noen sunget Prøysen f.eks?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...