Bingo Bongo Skrevet 9. oktober 2021 #481 Del Skrevet 9. oktober 2021 Hvem er han militærmann-dommeren som ble så imponert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Skrevet 9. oktober 2021 #482 Del Skrevet 9. oktober 2021 Teatrica skrev (Akkurat nå): Hun sleit med å ha kontroll over pusten sin, ble for opptatt av dansingen. Men det er jo jobben hennes? Hun er vel musikalartist? Veldig merkelig at hun skulle ha problemer med det 🤔 rosemarin skrev (1 minutt siden): Ja enig, veldig lav stemme.. kanskje det var noe galt med lyden? Dommerne er jo overimponert. 😜 jeg syns det var lav lyd og falsk og heseblesende😅 Det diskuteres i heimen om det var en dårlig lydtekniker på jobb, siden både koringa og musikken var høyere enn henne, men stemmen var helt normal etterpå 😛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gruselgrafs Skrevet 9. oktober 2021 #483 Del Skrevet 9. oktober 2021 Uffda! I dag må nok jodleren gå ut, dette var jo bare mumling. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 9. oktober 2021 #484 Del Skrevet 9. oktober 2021 Ginny skrev (1 minutt siden): Men det er jo jobben hennes? Hun er vel musikalartist? Veldig merkelig at hun skulle ha problemer med det 🤔 Det diskuteres i heimen om det var en dårlig lydtekniker på jobb, siden både koringa og musikken var høyere enn henne, men stemmen var helt normal etterpå 😛 Alle kan ha en dårlig dag på jobb - og hun har valg sanger som ikke passer henne før. Jeg tror lyden ble skrudd slik fordi ikke ikke taklet det helt, og dermed balanserte de det slik at det ikke skulle bli så hørbart... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 9. oktober 2021 #485 Del Skrevet 9. oktober 2021 Gruselgrafs skrev (Akkurat nå): Uffda! I dag må nok jodleren gå ut, dette var jo bare mumling. Og… hvor latino-pop er dette egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 9. oktober 2021 #486 Del Skrevet 9. oktober 2021 Fjugur skrev (Akkurat nå): Og… hvor latino-pop er dette egentlig? Litt grenser må vel mentorene kunne sette? Det er jo ikke første gangen det bommes på genren 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Skrevet 9. oktober 2021 #487 Del Skrevet 9. oktober 2021 Teatrica skrev (3 minutter siden): Alle kan ha en dårlig dag på jobb - og hun har valg sanger som ikke passer henne før. Jeg tror lyden ble skrudd slik fordi ikke ikke taklet det helt, og dermed balanserte de det slik at det ikke skulle bli så hørbart... Godt mulig det var noe sånt ja, bare overraskende 🤔 Bjørn... Vanligvis min store favoritt, men litt tamt i dag. Har hørt bedre versjoner av den der, og hadde foretrukket noe litt mer livlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 9. oktober 2021 #488 Del Skrevet 9. oktober 2021 Gruselgrafs skrev (4 minutter siden): Uffda! I dag må nok jodleren gå ut, dette var jo bare mumling. Fikk terningkast 6 av NRK 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gruselgrafs Skrevet 9. oktober 2021 #489 Del Skrevet 9. oktober 2021 Hva faen? , holder tonen nydelig? slutten var jo sur som bare det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. oktober 2021 #490 Del Skrevet 9. oktober 2021 (endret) Gruselgrafs skrev (5 minutter siden): Uffda! I dag må nok jodleren gå ut, dette var jo bare mumling. Jeg digger Bjørn, men er enig i dette, han skulle dratt til mye mer, dette ble for spakt for den sangen. Ikke enig i at han går ut da, men dette kunne vært bedre. Endret 9. oktober 2021 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 9. oktober 2021 #491 Del Skrevet 9. oktober 2021 Carina synger nesten alltid så nye låter. Jeg har knapt nok hørt noe av det hun synger 😂 Jeg er ikke flink til å følge med på ny musikk 🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia mater Skrevet 9. oktober 2021 #492 Del Skrevet 9. oktober 2021 Har lydteknikeren sovnet? Syns det er dårlig lyd på alle i dag. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Skrevet 9. oktober 2021 #493 Del Skrevet 9. oktober 2021 pia mater skrev (Akkurat nå): Har lydteknikeren sovnet? Syns det er dårlig lyd på alle i dag. Det er noe rart der ja 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 9. oktober 2021 #494 Del Skrevet 9. oktober 2021 Gruselgrafs skrev (4 minutter siden): Hva faen? , holder tonen nydelig? slutten var jo sur som bare det! Heidi ja? Jeg syns også det var skikkelig surt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 9. oktober 2021 #495 Del Skrevet 9. oktober 2021 pia mater skrev (Akkurat nå): Har lydteknikeren sovnet? Syns det er dårlig lyd på alle i dag. Samme her. Trodde nesten det var noe galt med tv-en min. Heidi hørte jeg nesten ikke, stemmen hennes forsvant jo helt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia mater Skrevet 9. oktober 2021 #496 Del Skrevet 9. oktober 2021 jukkapalme skrev (1 minutt siden): Samme her. Trodde nesten det var noe galt med tv-en min. Heidi hørte jeg nesten ikke, stemmen hennes forsvant jo helt. Jeg skrudde opp mer og mer før jeg innså problemet. 😂 Synd hvis Heidi går ut pga dette, for det var virkelig ikke hennes feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 9. oktober 2021 #497 Del Skrevet 9. oktober 2021 pia mater skrev (3 minutter siden): Har lydteknikeren sovnet? Syns det er dårlig lyd på alle i dag. Syns ofte det er lav lyd på Stjernekamp. Men ikke helt på samme måte som i dag, men generelt,, av en eller annen grunn😜 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia mater Skrevet 9. oktober 2021 #498 Del Skrevet 9. oktober 2021 Bedre lyd på Alexandra, men syns fortsatt den var noe rar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 9. oktober 2021 #499 Del Skrevet 9. oktober 2021 Alexandra klart best så langt. For ei dame! Mestrer virkelig alt. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 9. oktober 2021 #500 Del Skrevet 9. oktober 2021 pia mater skrev (Akkurat nå): Jeg skrudde opp mer og mer før jeg innså problemet. 😂 Synd hvis Heidi går ut pga dette, for det var virkelig ikke hennes feil. Samme her. Håper lyden er bedre i visesang. Heidi skal synge «E du nord» med Kari Bremnes og jeg elsker den sangen selv om viser ikke et min sjanger. Håper virkelig ikke hun ryker, nei. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå