Gå til innhold

Rike mennesker i Oslo/bærum med flotte barn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Rike menn har større sjans til å få vakre Kvinner. Vakre folk avler vakre barn samt penger gjør dem kanskje mer selvsikre, og selvsikre folk gjør dem attraktiv 

Anonymkode: 70e38...18f

Circle of life.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 minutter siden, AnonymBruker said:

Du føler det, eller er det kun misunnelig ønsketenktning?

Rike, vellykkede mennesker har også ofte utseendet med seg (i hvert fall minst den ene parten), og avkommet deres vil naturlig nok arve disse utseendemessig gode genene. Og så er det vel ingen hemmelighet at med rikdom følger utallige muligheter til å pleie og forbedre utseendet.

Anonymkode: 70aaf...80e

Eeh ikke meg du siterer men rike mennesker er ikke naturlig pene nei, ofte er de bare plastik og fake og tar botox og fillers lappene og klarer ikke og ta vare på barna sine, og betaler aupair siden de bare er opptatt med jobben sin.  Og behandlet aupair som slaver of behandlet de dårlig. og barna dems er ikke mer spesiell en barn som kommer fra fattige familier. Synes barn fra fattige familier er både smartere og penere. 

Anonymkode: b3ae9...8d9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Eeh ikke meg du siterer men rike mennesker er ikke naturlig pene nei, ofte er de bare plastik og fake og tar botox og fillers lappene og klarer ikke og ta vare på barna sine, og betaler aupair siden de bare er opptatt med jobben sin.  Og behandlet aupair som slaver of behandlet de dårlig. og barna dems er ikke mer spesiell en barn som kommer fra fattige familier. Synes barn fra fattige familier er både smartere og penere. 

Anonymkode: b3ae9...8d9

Her virker du bare sjalu og bitter

Anonymkode: 0ce0c...87a

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Her virker du bare sjalu og bitter

Anonymkode: 0ce0c...87a

Nei det er min mening. Jeg er ikke sjalu er vel du som er det? Siden du må ha en mening om det jeg mener?

Anonymkode: b3ae9...8d9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart. Jeg vanker i de trakter og gjennomsnittet er et normalt utseende, mange av de smellvakre har gjerne gjort noen subtile justeringer på kropp og fjes, for å si det sånn. 

Anonymkode: d06df...8be

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tror du disse folkene føler seg bedre enn andre som er mindre pene med betraktelig mindre penger? Nei, hvorfor skal de bruke tiden sin på å gå rundt og sammenligne seg med andre?

Jeg har alltid lurt på hva de tenker om seg selv, om andre mennesker som ikke er som de. Ingen verdens ting. De er gjerne oppvokst med en del penger rundt seg (jeg sier ikke at de har et høyt forbruk). Det blir litt som at vi som er født og oppvokst i Norge ikke konstant går rundt og tenker på forholdene i Afrika og hvor heldige vi er som er født i Norge. Norsk levestandard er vår normal. 

Og oppsøker de kun mennesker som er like rike og attraktive som de selv? Altså da tenker jeg på venner osv. Nei, men man bør gjerne ha noe til felles om det så er at man driver med samme idrett, studerer/har studert sammen, jobber sammen, eller har en del felles venner. Er jo tross alt slik man blir kjent med folk i dag.

Anonymkode: 0ce0c...87a

Spørs litt hvor mye som som skal til for at man blir definert som rik nok i denne tråden her, men dette er i alle fall mitt inntrykk. 

Anonymkode: d0eee...687

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Eeh ikke meg du siterer men rike mennesker er ikke naturlig pene nei, ofte er de bare plastik og fake og tar botox og fillers lappene og klarer ikke og ta vare på barna sine, og betaler aupair siden de bare er opptatt med jobben sin.  Og behandlet aupair som slaver of behandlet de dårlig. og barna dems er ikke mer spesiell en barn som kommer fra fattige familier. Synes barn fra fattige familier er både smartere og penere. 

Anonymkode: b3ae9...8d9

Barn fra rikere familier vil ha høyere IQ enn fra fattige.

Eugenikk gjør seg gjeldende her og. Kreves intelligens for å tilegne seg mye penger. Intelligens er arvelig. Så i snitt vil rike barn være smartere enn fattige.

Anonymkode: f97f2...33c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du får overbevise dem om å bli fattige, da. 

Anonymkode: 8e545...a05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Barn fra rikere familier vil ha høyere IQ enn fra fattige.

Eugenikk gjør seg gjeldende her og. Kreves intelligens for å tilegne seg mye penger. Intelligens er arvelig. Så i snitt vil rike barn være smartere enn fattige.

Anonymkode: f97f2...33c

Nei det stemmer ikke alltid. Barn fra fattige familier er også smarte. Når foreldrene lærer de og mobbe de og opperere kroppene sine og bruke aupair som slaver så tror jeg ikke barna blir så smarte akkuratt men vi får Heller være enig og og være uenig.  De rike familien med barn som jeg vet om er bortkjemte dritunger..

Anonymkode: b3ae9...8d9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Du får overbevise dem om å bli fattige, da. 

Anonymkode: 8e545...a05

Jeg kommer bare med fakta.😗🙂

Anonymkode: b3ae9...8d9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Så rart. Jeg vanker i de trakter og gjennomsnittet er et normalt utseende, mange av de smellvakre har gjerne gjort noen subtile justeringer på kropp og fjes, for å si det sånn. 

Anonymkode: d06df...8be

Enig fleste av de er bare fake.

Anonymkode: b3ae9...8d9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Ja, foreldrene er ganske pene. Typisk «daddy», og en vakker kone. Og du sier jo noe der. Mange av de er faktisk finere enn ekte modeller, som Kendall Jenner og slike jenter. Og det sier sitt! Har helt perfekt hud, perfekt hår, perfekte tenner. Alt er jo helt perfekt? Har også sett mange av de i virkeligheten, og de ser jo HELT perfekte ut. Så urettferdig🤩

Anonymkode: 0ce0c...87a

Kendall Jenner er da ikke noe spesielt pen i det hele tatt. Selv etter utallige plastiske operasjoner.

Anonymkode: 43325...a4c

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg kommer bare med fakta.😗🙂

Anonymkode: b3ae9...8d9

Leste ikke innlegget ditt engang. :tekola:

Anonymkode: 8e545...a05

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Nei det stemmer ikke alltid. Barn fra fattige familier er også smarte. Når foreldrene lærer de og mobbe de og opperere kroppene sine og bruke aupair som slaver så tror jeg ikke barna blir så smarte akkuratt men vi får Heller være enig og og være uenig.  De rike familien med barn som jeg vet om er bortkjemte dritunger..

Anonymkode: b3ae9...8d9

Jo, det stemmer. Noen barn fra fattige familier vil alltids være smarte, for all del, men jevnt over vil rikmannsbarn være smartere. Sånn er det bare.

Anonymkode: f97f2...33c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Du får overbevise dem om å bli fattige, da. 

Anonymkode: 8e545...a05

😂😂😂😂

Anonymkode: d06df...8be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Just now, AnonymBruker said:

Jo, det stemmer. Noen barn fra fattige familier vil alltids være smarte, for all del, men jevnt over vil rikmannsbarn være smartere. Sånn er det bare.

Anonymkode: f97f2...33c

Nei det stemmer ikke. Noen barn fra rike familier kan være veldig dumme og bortkjemte dritunger  og ikke smarte I der heletatt. Ja noen av de kan være smarte og fattige familier kan ha veldig smarte barn det er ikke slik at jo mer penger jo smartere gener har du gener er noe som er medfødt. Ikke noe en kan kjøpe..🙄😶

Anonymkode: b3ae9...8d9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

 

Leste ikke innlegget ditt engang. :tekola:

Anonymkode: 8e545...a05

Neivel synd for deg da trenger du ikke og kommentere det Heller da vel🙃🙄

Anonymkode: b3ae9...8d9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kvinnene jeg kjenner som har foreldre (les: fedre) som er milliardærer er i dag MYE penere enn de var i sin ungdom. De har fått en «grei slump» i forskudd på arv og behøver ikke jobbe (med mindre de har fått jobb i pappas bedrift) og bruker tiden på trening, noe som gjør at de er langt slankere enn de en gang var, og de har operert og fylt inn på de merkeligste steder (misfornøyd med de indre kjønnsleppene dine? Null problem! Få de operert! :fnise: Og de er samme greia med resten av kroppen) Øyebryn, vipper, negler, hår, alt er fiksa på og strigla. Og da gjør jo noen av de det greit på Instagram og lignende. 

Men i utgangspunktet så var ingen av de penere enn de fleste andre. De har bare mer tid og penger å legge i utseendet sitt, mens de av oss som haster frem og tilbake mellom fulltidsjobbene våre og tar hånd om barna våre selv aldri får tid til å trene, spiser et slapt fritert kyllinglår fra ferskvaredisken på Meny til middag og har verken tid, overskudd eller økonomi til å fikse, fylle på eller stappe inn noe som helst. 

Der har du forskjellen. :) 

Anonymkode: db5c4...95a

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Antar at TS tenker på den ene datteren til Spetalen 

Anonymkode: d0eee...687

Hun er jo ikke noe ut av denne verden pen? Og foreldrene er også helt gjennomsnittelig utseendemessig.

Anonymkode: 43325...a4c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...