Gå til innhold

Rike mennesker i Oslo/bærum med flotte barn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det en ting jeg fascinerer meg skikkelig over er at så og si alle disse rikmanns foreldrene har ekstremt attraktive døtre eller gutter. Altså fra 18-års alderen og oppover. 
 

Jeg følger noen av disse på instagram, og disse jentene er helt sinnsykt vakre. Faren deres er milliardærer, og alt med livet til de virker så perfekt. De har et perfekt utseende, rik familie, fine hus overalt, latterlig fine venner som også er like rike som de selv. Jeg er SÅ sjalu, og når jeg ser på livet deres så føler jeg meg som ingenting, haha. 
 

Hvorfor er det slik at i rike familier får de kun sinnsykt attraktive barn? Jeg har aldri sett en RIK familie i bærum/oslo med uattraktive barn. Barna deres er MODELLpene. 

Anonymkode: 0ce0c...87a

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler der er mer omvendt. Rike folk avler stygge barn mens fattige avler fine barn

Anonymkode: 79d86...5de

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet jeg ikke, men en ting som du må huske på er at du vet ingenting om livet til disse familiene/jentene du følger med på instagram. Jeg er oppvokst på vestkanten i Oslo. Det var særlig en jente jeg alltid har vært sjalu på- jeg har tenkt flere ganger at jeg skulle ønske jeg kunne leve hennes liv, for alt virka så perfekt. Til jeg fikk vite sannheten og da tenkte jeg "shit, jeg er glad for at det ikke er meg". Instagram er bare en fasade, du vet ingenting om livet deres. 

Anonymkode: 5deb1...96e

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppvokst i fasadehjem, ønsket heller å bo i et skur og ha det godt da jeg var barn. Det sier vel sitt..

Anonymkode: 4dc86...5f2

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er foreldrene til disse barna pene? 

Jeg tenker at pene folk blir sammen med andre som er pene, og derfor får pene barn. Pene mennesker er også ofte mer vellykkede. De får fordeler i samfunnet som mindre pene mennesker ikke får. 

Anonymkode: 6ec71...cde

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rike menn har større sjans til å få vakre Kvinner. Vakre folk avler vakre barn samt penger gjør dem kanskje mer selvsikre, og selvsikre folk gjør dem attraktiv 

Anonymkode: 70e38...18f

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem er disse menneskene? Hvordan har du blitt kjent med dem? Hvorfor sammenligner du deg med dem?

Anonymkode: add02...509

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg nysgjerrig, har du noen @? 

Anonymkode: f5717...4e9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at med fri tilgang på penger, er det ganske mye man kan gjøre med utseendet. 

Anonymkode: e10f0...c41

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er foreldrene til disse barna pene? 

Jeg tenker at pene folk blir sammen med andre som er pene, og derfor får pene barn. Pene mennesker er også ofte mer vellykkede. De får fordeler i samfunnet som mindre pene mennesker ikke får. 

Anonymkode: 6ec71...cde

Ja, foreldrene er ganske pene. Typisk «daddy», og en vakker kone. Og du sier jo noe der. Mange av de er faktisk finere enn ekte modeller, som Kendall Jenner og slike jenter. Og det sier sitt! Har helt perfekt hud, perfekt hår, perfekte tenner. Alt er jo helt perfekt? Har også sett mange av de i virkeligheten, og de ser jo HELT perfekte ut. Så urettferdig🤩

Anonymkode: 0ce0c...87a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Føler der er mer omvendt. Rike folk avler stygge barn mens fattige avler fine barn

Anonymkode: 79d86...5de

Dette helt enig.

Anonymkode: b3ae9...8d9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg litt inni "rikmannsmiljøet-for-dem-i-Oslo-som-er-midt-i-20-årene" og er ikke enig i at majorieten av dem er modellpene. Dem du har hørt om og er klar over at eksisterer gjør jo gjerne karriere på Instagram med utseende sitt i fokus. Dem som ikke er født like vakre (eller med et stort behov for eksponering) er ikke like interessert i å bli kjent gjennom Instagram og blir derfor mer anonyme.

Jeg kan nærmest love deg at du har sittet i forelesning med eller vært i matbutikken med en gutt eller jente med kommuneblondt hår, blek hud, grå klær, og litt kviser i ansiktet som viser seg å ha foreldre med en halv milliard i formue 

Anonymkode: d0eee...687

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor på Høvik og mange er opptatt av fasade og trening, men folk flest ser normale ut. Mange småtjukke mammaer og papper her. Men det er også mye fokus på trening da. Maaange trener.

Anonymkode: 232fb...8b5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Nå ble jeg nysgjerrig, har du noen @? 

Anonymkode: f5717...4e9

Antar at TS tenker på den ene datteren til Spetalen 

Anonymkode: d0eee...687

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Føler der er mer omvendt. Rike folk avler stygge barn mens fattige avler fine barn

Anonymkode: 79d86...5de

Du føler det, eller er det kun misunnelig ønsketenktning?

Rike, vellykkede mennesker har også ofte utseendet med seg (i hvert fall minst den ene parten), og avkommet deres vil naturlig nok arve disse utseendemessig gode genene. Og så er det vel ingen hemmelighet at med rikdom følger utallige muligheter til å pleie og forbedre utseendet.

Anonymkode: 70aaf...80e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode gener finner sammen. Rike og driftige menn får vakre koner osv. så fortsetter dette gjennom mange generasjoner, og vipps så er alle i det miljøet født både vakre, intelligente og rike.

Endret av In absentia
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De rike jeg gikk i klasse med på barneskolen, var heller normale utseendemessig. Det eneste spesielle med dem var pengene og livsstilen som kom med den; de ble naturlig populære hos enkelte på grunn av det. Men ingen av disse har Instagramkontoer som er noe videre populære heller, så jeg mistenker at det er litt bekreftelses-bias ute og går her. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Er det en ting jeg fascinerer meg skikkelig over er at så og si alle disse rikmanns foreldrene har ekstremt attraktive døtre eller gutter. Altså fra 18-års alderen og oppover. 
 

Jeg følger noen av disse på instagram, og disse jentene er helt sinnsykt vakre. Faren deres er milliardærer, og alt med livet til de virker så perfekt. De har et perfekt utseende, rik familie, fine hus overalt, latterlig fine venner som også er like rike som de selv. Jeg er SÅ sjalu, og når jeg ser på livet deres så føler jeg meg som ingenting, haha. 
 

Hvorfor er det slik at i rike familier får de kun sinnsykt attraktive barn? Jeg har aldri sett en RIK familie i bærum/oslo med uattraktive barn. Barna deres er MODELLpene. 

Anonymkode: 0ce0c...87a

Eugenikk.

Disse har ofte vært rike i flere generasjoner - hvor milliærder som de er har giftet med vakre kvinner. Da blir jo avkommene vakre og.

Anonymkode: f97f2...33c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Eugenikk.

Disse har ofte vært rike i flere generasjoner - hvor milliærder som de er har giftet med vakre kvinner. Da blir jo avkommene vakre og.

Anonymkode: f97f2...33c

Tror du disse folkene føler seg bedre enn andre som er mindre pene med betraktelig mindre penger? Jeg har alltid lurt på hva de tenker om seg selv, om andre mennesker som ikke er som de. Og oppsøker de kun mennesker som er like rike og attraktive som de selv? Altså da tenker jeg på venner osv.

Anonymkode: 0ce0c...87a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...