Gå til innhold

Fotball EM 2021


Gjest AthenaRavenLuna

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kilder til dette?

Anonymkode: 8fa8d...1cc

Drit i det nå! Det er finale!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Linny111
24 minutter siden, AnonymBruker said:

Beklager om jeg er en partypooper, men jeg har ikke fulgt med. Hvordan er reglene på tribunen ift covid 19? Får litt vondt i meg av å se på..

Anonymkode: 076c9...e06

Alle koronaregler skal fjernes i England om en uke uansett, men tror folk må testes eller være vaksinert enn så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Alle er nok testet før de får komme inn

Anonymkode: b6247...2a0

Er 99% sikker på at det ikke stemmer. Bor i London og det er omtrent ikke testing her. Det er kun hjemmetesting hvis man bestiller et kit. Får helt angst av å se på de store folkemengdene...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For kampen og spenningens skyld håper jeg Italia utligner....😬

Anonymkode: e80e3...e77

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linny111
1 minutt siden, Zooey said:

Er 99% sikker på at det ikke stemmer. Bor i London og det er omtrent ikke testing her. Det er kun hjemmetesting hvis man bestiller et kit. Får helt angst av å se på de store folkemengdene...

Man må være vaksinert, ha hatt korona eller ta test for å komme inn. Så video av folk som presset seg gjennom koronabarrierene ved Wembley i dag. Jeg tror det har stått en del i media om det. Men det er fortsatt en del tilfeller som stammer fra kampene da, så vidt jeg husker. Og nå fjernes jo alle regler i England om en uke uansett.

Men er det virkelig nesten ikke testing der? Her i Edinburgh kan vi bestille NHS-test på dagen (ikke hjemmetest).

 

Uansett, fotball! Håper Italia scorer snart for å få litt mer spenning. Utrolig kjedelig med en finale med kun ett tidlig mål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Linny111 skrev (13 minutter siden):

Man må være vaksinert, ha hatt korona eller ta test for å komme inn. Så video av folk som presset seg gjennom koronabarrierene ved Wembley i dag. Jeg tror det har stått en del i media om det. Men det er fortsatt en del tilfeller som stammer fra kampene da, så vidt jeg husker. Og nå fjernes jo alle regler i England om en uke uansett.

Men er det virkelig nesten ikke testing der? Her i Edinburgh kan vi bestille NHS-test på dagen (ikke hjemmetest).

 

Uansett, fotball! Håper Italia scorer snart for å få litt mer spenning. Utrolig kjedelig med en finale med kun ett tidlig mål.

De hjemmetestene er ikke det samme som å testes av medisinsk personell. De tester ikke ordentlig fordi da ser det ut som det er mindre smitte. Jeg har gjennomført begge typer tester og jeg klarte ikke stikke "q-tipen" like langt bak i nesa/munnen som hun som testa meg på sykehuset 😅 

Får inntrykk av at Skottland tar det litt mer seriøst. 

Men ja, la oss prate om fotball i stedet! Tror på en spennende 2. omgang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena79 skrev (2 minutter siden):

Tom Cruise var det han som gav Beckham en klem?

Ja

Anonymkode: e997a...8c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena79 skrev (5 minutter siden):

Tom Cruise var det han som gav Beckham en klem?

😚😙😘😍

Anonymkode: 9a42a...f70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle vært Danmark..🤪🤪

Men, sånn ble det ikke (det tok maaaange dager å svelge), så da håper jeg på italiensk seier! Håper de henter seg inn igjen. Nesten umulig å komme seg forbi flokkmentaliteten i forsvaret til England..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja

Anonymkode: e997a...8c9

Ok, syns det lignet veldig, ja.

 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

😚😙😘😍

Anonymkode: 9a42a...f70

Hver sin smak ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Tanker om bronsefinalen som ble spilt her forleden? Spania mot Spania, på en måte faktisk.

Anonymkode: 8a0c3...385

At det var?

Anonymkode: 97011...2ee

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Mulig det er fordi jeg er nøytral til hvem som vinner, men jeg syns egentlig kampen har vært ganske kjedelig...😱

Ganske sikker på at Italia - Danmark hadde vært morsommere..😉🤗🤘🏻

Anonymkode: e80e3...e77

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...