Gå til innhold

Fotball EM 2021


Gjest AthenaRavenLuna

Anbefalte innlegg

Linny111 skrev (14 minutter siden):

Så enig. Italia og Danmark fortjener hverandre i finalen. Kane og Immobile er jo verste filmerne som finnes.

Immobile er en skikkelig primadonna på klubbnivå også..

Koselig fakta om Simon Kjær: Det er kampanjer for at han skal få kapteinsbindet for Milan. Noe som er en stor ære i en så stor og tradisjonsrik klubb med en veldig hard supporterskare :) 

Endret av Kayo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Solar Nebula skrev (10 minutter siden):

Jeg heiet på Danmark, men synes England spilte best, sånn sett mener jeg at de gikk fortjent videre. 

De spilte best de 5 siste minuttene av 2 ekstraomgang..da seieren var innen rekkevidde.

De vant med et selvmål og straffe som var 100% ufortjent..

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Dersom Danmark taper nå , så sier jeg bare Heia Italia i finalen!

Enig med deg! Jeg orker ikke å se mer på det. Liker ikke at England vinner, fordi de er alltid så overlegne innen fotball.

Anonymkode: c2707...915

Til og med de engelske supporterne er noen overlegne bleier..buing og syting hele kampen. Sykt usportslig. 
Danmark spilte helt klart best denne kampen, og hadde det ikke vært for den straffen tror jeg Danmark hadde stått i finalen på søndag. Man så hvordan luften gikk ut av spillerne etter straffen :( Virkelig ufortjent seier til England etter min mening. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det danske laget blir tatt imot som EM-vinnere når de kommer hjem, det har de virkelig fortjent etter den turneringen de har gjort :) 

Anonymkode: d9a7e...580

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker said:

Håper det danske laget blir tatt imot som EM-vinnere når de kommer hjem, det har de virkelig fortjent etter den turneringen de har gjort :) 

Anonymkode: d9a7e...580

Det er jeg sikker på at de blir! De har for lengst vunnet alle danskers hjerte. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke sett dagens kamp så skal ikke uttale meg om hvem som spilte best i selve kampen. 

Men må være litt bittersøt å vinne med en omdiskutert straffe. Seier med bismak. Personlig misliker jeg straffer, selv når det er til mitt lags favør. Vil helst at laget mitt vinner på ordentlige mål. Så håper på en finale uten straffer og selvmål.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayo skrev (6 timer siden):

Koselig fakta om Simon Kjær: Det er kampanjer for at han skal få kapteinsbindet for Milan. Noe som er en stor ære i en så stor og tradisjonsrik klubb med en veldig hard supporterskare :) 

Hyggelig det, og han fortjener jo absolutt kapteinsbindet, men jeg regner med at Milan allerede har en kaptein? Det må jo føles veldig ubehagelig for vedkommende at "alle" nå ønsker å bytte han ut.

Anonymkode: cb442...36b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Hyggelig det, og han fortjener jo absolutt kapteinsbindet, men jeg regner med at Milan allerede har en kaptein? Det må jo føles veldig ubehagelig for vedkommende at "alle" nå ønsker å bytte han ut.

Anonymkode: cb442...36b

Nåværende kaptein har spilt dårlig, endt opp med å få lite spilletid og ryktes vekk i mens Kjær har vært en av de viktigste spillerne i år. Utover det er fansen kjent for å være hensynsløse mot egne spillere. Italias keeper Donnarumma er et levende bevis på det.

Likevel en stor ære for Kjær :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heiet på England i denne kampen selv om jeg også heiet på Danmark gjennom hele EM. Men det er en vond bismak at de vant på denne måten. Det var bare feil.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayo skrev (10 timer siden):

Immobile er en skikkelig primadonna på klubbnivå også..

Koselig fakta om Simon Kjær: Det er kampanjer for at han skal få kapteinsbindet for Milan. Noe som er en stor ære i en så stor og tradisjonsrik klubb med en veldig hard supporterskare :) 

Simon Kjær har vært en av Danmark’s beste spillere dette EM. Han fortjener all ros og ære for hvordan har stått fram, både på og utenfor banen. Håper han har flere gode år igjen både på klubb og landslag❣️

Anonymkode: e80e3...e77

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke med meg dette med laserpennen før nå. Det er utrolig feil. England bør spille uten supportere i finalen og han som faktisk brukte laserpinnen må straffeforfølges og bli utestengt fra kamper på livstid. Selv om jeg heiet på dem, føles det mer og mer urettferdig at de går til finalen og ikke Danmark. Jeg kan ikke heie på England med god samvittighet i neste kamp ... 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drizzt skrev (3 timer siden):

Jeg heiet på England i denne kampen selv om jeg også heiet på Danmark gjennom hele EM. Men det er en vond bismak at de vant på denne måten. Det var bare feil.

Herlig at fotballen kan utløse sterke følelser,  når denne kampen nå er over, heier jeg også på England i finalen,  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Athena79 skrev (6 minutter siden):

England fortjener ikke finaleplassen

MOURINHO STØTTER DANSKENE: − ALDRI STRAFFE

https://www.vg.no/sport/fotball/i/zrgxRv/mourinho-stoetter-danskene-aldri-straffe

Det var definitivt ikke straffe og en kan lure på VAR i denne situasjonen.. Dette var et veldig avgjørende tidspunkt i kampen og da burde ikke feil dømming skje.. Når det er sagt så vil det vel alltid oppstå situasjoner ila en kamp og ei turnering som oppleves feil og urettferdig og noen ganger blir de også avgjørende dessverre...

Danmark ga ihvertfall alt og de var utrolig slitne på slutten der. Bare se på Kjær, han klarer knapt å gå på slutten. Så ja all honnør til Danmark for innsatsen, og de har jo spilt veldig bra og underholdende fotball👏🏻❣️

Anonymkode: e80e3...e77

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apis skrev (1 minutt siden):

Herlig at fotballen kan utløse sterke følelser,  når denne kampen nå er over, heier jeg også på England i finalen,  

Kan du heie på dem med god samvittighet da? For det kan jeg ikke. Første finaleplass i EM og så på den måten ... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

Dersom Danmark taper nå , så sier jeg bare Heia Italia i finalen!

Enig med deg! Jeg orker ikke å se mer på det. Liker ikke at England vinner, fordi de er alltid så overlegne innen fotball.

Anonymkode: c2707...915

Italia har en enorm ukultur for juksing. Samme hvilken generasjon som spiller så legger de seg ned i tide og utide, ruller rundt og skriker. Neymar hadde jo vært en ypperlig Italiener. England har ikke akkurat vært overlegne i mesterskap nei, av de fire lagene som var igjen så er det bare England som aldri har vunnet EM. Både Italia og Spania vant relativt nylig VM, hvor England har en tittel i 1966 altså for 55 år siden. Heier av hele mitt hjerte på England når søndag kommer!

Anonymkode: 0263e...5bf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper at Italia også filmer seg til straffe - og vinner! Så får de smake sin egen medisin. Dette er ikke fotball lenger.

Anonymkode: 8a62b...7e3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig at England kom til finalen. Og helt fortjent. Danskene åpnet imponerende, og var best i første omgang. Fra da av tok engelskmennene over. Fullt fortjent seier, men synd at den kom takket være en tvilsom straffe. Men Kane fikk ikke straffe da han godt kunne fått tidligere i kampen, så det var nok en slags kompensasjon. Skjønner ikke hvilken kamp dere andre så. Danmark var helt på felgen utover i andre omgang, og i begge ekstraomgangene. England - Italia blir en flott finale. Mye bedre enn Danmark - Italia ville blitt. Gleder meg!

Anonymkode: 3237e...e24

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min som holdt med England er skikkelig skuffet. Det hadde vært bedre om de hadde tapt enn at de vant på denne måten i følge han. Og dette med laser må få konsekvenser.

Anonymkode: 444bf...2fc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker said:

Håper at Italia også filmer seg til straffe - og vinner! Så får de smake sin egen medisin. Dette er ikke fotball lenger.

Anonymkode: 8a62b...7e3

Da håper jeg de fra England faker at de skader seg hele tiden og bare ruller rundt på bakken og skriker for å filme seg til både straffe, frispark og kort til motstanderne. Og selvfølgelig for å hale ut tiden, så får italienerne smake litt på hvor gøy det er!

Anonymkode: 0263e...5bf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...