Gå til innhold

Fotball EM 2021


Gjest AthenaRavenLuna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå skjønner jeg ingenting av hvordan VAR fungerer. Er ikke hele poenget at man skal kunne se bildene om igjen og dermed få et tydelig bilde av situasjonen? Det var jo tydelig at det IKKE skulle vært straffe. Hvem er det forresten som sitter i VAR-rommet? Er det dommere? Det bør det jo være.

Anonymkode: cb442...36b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke å forstå hvordan England skal klare å vinne over Italia slik de har spilt.. Spanias-fotball er en akilleshæl  for Mancini spillestil.. Englands måte å spille på komplimenterer de Italienske spillerne og gir mye rom.

Sterling er vel den eneste som kan styrte et Italiensk gull..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena79 skrev (6 minutter siden):

Uansett så klarer ikke England å vinne mot Italia. 

:bolledeig:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nå skjønner jeg ingenting av hvordan VAR fungerer. Er ikke hele poenget at man skal kunne se bildene om igjen og dermed få et tydelig bilde av situasjonen? Det var jo tydelig at det IKKE skulle vært straffe. Hvem er det forresten som sitter i VAR-rommet? Er det dommere? Det bør det jo være.

Anonymkode: cb442...36b

Hele greia er at VAR skal gripe inn kun der hvor det foreligger en alvorlig dommerfeil. De konkluderte trolig med at det kunne blåses straffe i denne situasjonen uten at det ville være annet enn ekstremt billig. Ergo, ingen overprøvelse av kampleder.

Dette er noe av grunnen til at man kan spare seg for VAR- tøyset. Søppelteknologi som stykker opp og ødelegger kamper. Ingen kan lenger feire målene som blir scoret. De kan jo alltid tas fra det i ettertid. Gleden er derfor borte. Dessuten fanger ikke VAR opp sånt som dette, og er i så henseende ubrukelig!

Endret av Den Sagnsomsuste
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Nå skjønner jeg ingenting av hvordan VAR fungerer. Er ikke hele poenget at man skal kunne se bildene om igjen og dermed få et tydelig bilde av situasjonen? Det var jo tydelig at det IKKE skulle vært straffe. Hvem er det forresten som sitter i VAR-rommet? Er det dommere? Det bør det jo være.

Anonymkode: cb442...36b

Det virker som VAR er der mest for å støtte opp om dommerens avgjørelser. Bortsett fra hvis det er snakk om offside, da handler det bare om å annullere flest mulig mål 😛 

Anonymkode: d9a7e...580

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Wera1 said:

😭😭😭 Håper Italia vinner finalen nå. 

Dersom Danmark taper nå , så sier jeg bare Heia Italia i finalen!

4 minutter siden, Traktorlesba96 said:

Dette er bare trist. Håpet virkelig på Danmark!

Enig med deg! Jeg orker ikke å se mer på det. Liker ikke at England vinner, fordi de er alltid så overlegne innen fotball.

Anonymkode: c2707...915

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel.. Hele livet har jeg forsvart italiensk fotball i mot filmebeskyldninger fra premier league fans..

Jeg kremter godt denne kampen:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Filming har forekommet til alle tider, men det var jo sånne ting VAR skulle forhindre. Likevel ser en åpenbar feil ut til å bli helt avgjørende. Synes dog danskene gjorde noen dårlige bytter også, og ble for defensive.

Anonymkode: d9a7e...580

Ja :( Hadde så sykt håpet på dansk seier :( 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg heiet på Danmark, men synes England spilte best, sånn sett mener jeg at de gikk fortjent videre. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Danmark måtte hjelpe England med et mål, slik at de skulle vinne

Endret av Apis
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Linny111
32 minutter siden, Kayo said:

Vel.. Hele livet har jeg forsvart italiensk fotball i mot filmebeskyldninger fra premier league fans..

Jeg kremter godt denne kampen:fnise:

Så enig. Italia og England fortjener hverandre i finalen. Kane og Immobile er jo verste filmerne som finnes.

 

Edit: Skrev feil land, haha

Endret av Linny111
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Danmark kjempet til siste slutt, det skal de ha!! De kan gå ut med hodet høyt hevet❣️👍🏻❣️ Straffa var billig og søren at ingen rakk å komme fram på returen!! England scorte ingen spillemål så de må skjerpe seg skal de ha sjans mot Italia. Danmark spilte vel siste ekstraomgang med en spiller mindre også. 

Anonymkode: e80e3...e77

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Danmark var best i kveld. England klarer ikke avslutte, det er utrolig frustrerende å se på. De bommet til og med på straffe.

Men som Roy Keane sier, av og til er det bedre å ha flaks enn å være best.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...