Gå til innhold

Fotball EM 2021

Gjest AthenaRavenLuna

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
2 minutter siden, Zooey said:

Synes bruken av VAR har vært merkelig i denne turneringen. Er vant til å få se VAR-bedømmingen på skjermen fra Premier League, både når det gjelder offside og straffe. Det at de ikke deler det på skjermen synes jeg er litt suspekt og det har gjort at jeg ikke forstår bedømmingen like godt. Det var åpenbart at straffen i går aldri skulle vært gitt og særlig ikke når den blir avgjørende i en semifinale. Men vi får ikke se VAR-dommeren zoome inn på det som angivelig var taklingen av Sterling.

Ja, jeg synes også det har vært rart. Det virker som det er om å gjøre å underkjenne flest mulig mål pga offside, mens når du står i semifinalen i ekstraomganger så kan ikke dommeren ta en liten rusletur ut på sidenlinjen for å se målet i reprise. Lurer på hva han tenker i dag, det er da ikke sjans i havet for at han ville stått på avgjørelsen hvis han fikk se bildene?

Anonymkode: d9a7e...580

• Liker 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, jeg synes også det har vært rart. Det virker som det er om å gjøre å underkjenne flest mulig mål pga offside, mens når du står i semifinalen i ekstraomganger så kan ikke dommeren ta en liten rusletur ut på sidenlinjen for å se målet i reprise. Lurer på hva han tenker i dag, det er da ikke sjans i havet for at han ville stått på avgjørelsen hvis han fikk se bildene?

Jeg tror at dersom man skal være dommer på det nivået der, så kan man ikke plage seg selv med "what if". Han tenker nok rett og slett ikke så mye på det. Han tok en avgjørelse med den informasjonen han hadde på tidspunktet. Der får være bra nok.

Anonymkode: 44758...866

• Liker 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg tror at dersom man skal være dommer på det nivået der, så kan man ikke plage seg selv med "what if". Han tenker nok rett og slett ikke så mye på det. Han tok en avgjørelse med den informasjonen han hadde på tidspunktet. Der får være bra nok.

Men det ville kostet lite å sjekke. Nå vet jeg ikke nøyaktig hvordan reglene er, mulig det er VAR som bestemmer om han skal gå og sjekke eller ikke. Men ser flere eksperter sier at VAR sviktet dommeren i går og satte ham i en håpløs situasjon. 

• Liker 2
Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ludovica-

Blir nederlandsk dommer i finalen og. Bjørn Kuiper. Kjent navn, men husker ikke hvordan han har vært i dette mesterskapet. 

• Liker 2
Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er jo unektelig litt merkelig at VAR skal sjekke alle mål ift offside i alle kamper, men ikke straffer på helt avgjørende tidspunkt i en semifinale....🤔🤷‍♀️

Anonymkode: e80e3...e77

• Liker 4
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Athena79 skrev (2 timer siden):

Filming er en uting uansett om det er engelskmenn eller andre som gjør det, og det burde blitt slått ned på mye hardere. Kane og Sterling er dyktige fotballspillere, men å kalle Kane smart når han filmer er helt borte vekk. Fotball skal være fair play så langt det er mulig🤘🏻 Blir spennende å se i finalen for italienerne er jo også kjent for å falle veldig lett..... 

Jeg kjenner jeg fortsatt er veldig nøytral ift finalen☺️ Før mesterskapet ville jeg helt sikkert sagt at jeg holdt med England, men foreløpig er jeg litt meh....

• Liker 2
Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
norw skrev (1 time siden):

😄

214239559_238819968054641_328096605342703497_n.jpg

Haha😂 fakta er at jeg i grunnen liker det engelske laget, men pressen og supporterne er litt vel mye puh...

Noen av de danske spillerne ble spurt om de skulle se finalen og hvem de heier på, og Dalaney og Schmeichel svarte at de ikke skulle se kampen😂 og Kjær håper Italia vinner🤘🏻 Nå spiller han jo i Italia så det er kanskje ikke så rart, men ☺️

Lenke til innlegg
Del på andre sider
norw
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Haha😂 fakta er at jeg i grunnen liker det engelske laget, men pressen og supporterne er litt vel mye puh...

Noen av de danske spillerne ble spurt om de skulle se finalen og hvem de heier på, og Dalaney og Schmeichel svarte at de ikke skulle se kampen😂 og Kjær håper Italia vinner🤘🏻 Nå spiller han jo i Italia så det er kanskje ikke så rart, men ☺️

Ja. Det engelske laget i seg selv er ikke så ille, men mannen i gata og media 😑

Jeg håper alltid at de ryker ut i gruppespillet. Hehe. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Hvordan ligger Danmark an til VM-kvalifisering egentlig? 

Anonymkode: 9c034...f17

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kayo
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvordan ligger Danmark an til VM-kvalifisering egentlig? 

Full pott på tre kamper i en relativt lett gruppe 😃

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Synd at fotball i OL har så lav status, jeg måtte inn på wikipedia nå for å se hvem som er kvalifisert. Kjedelig utvalg fra Europa, Frankrike, Romania, Tyskland og Frankrike. Tror jeg bare skal holde med New Zealand i det mesterskapet der. Dumt det er blitt sånn egentlig, i håndball har vel OL høyere prestisje enn VM. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest lurven
Linny111 skrev (På 6.7.2021 den 11.33):

Jeg tror ikke jeg orker å bo her om England vinner.

Oi, visste ikke at de droppet det i år! Mener at det alltid har vært en greie.

det har ikke vært det siden 1980 i em

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Klossmajor
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Synd at fotball i OL har så lav status, jeg måtte inn på wikipedia nå for å se hvem som er kvalifisert. Kjedelig utvalg fra Europa, Frankrike, Romania, Tyskland og Frankrike. Tror jeg bare skal holde med New Zealand i det mesterskapet der. Dumt det er blitt sånn egentlig, i håndball har vel OL høyere prestisje enn VM. 

Det er til det beste for fotballen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
Kayo skrev (5 timer siden):

Full pott på tre kamper i en relativt lett gruppe 😃

Og det vil si? Jeg er ikke så inni det nemlig😅

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Jobbermedbarn
norw skrev (7 timer siden):

😄

214239559_238819968054641_328096605342703497_n.jpg

Nei, nei, nei, heier selvfølgelig på England på søndag🙌🤩🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿 Football is comming home🎉🙌 

• Liker 4
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...