Gå til innhold

Fotball EM 2021


Gjest AthenaRavenLuna

Anbefalte innlegg

Gratulerer til Italia! Det var en spennende kamp og veldig jevnt. Trist at EM er over nå.

Får vondt av de yngre spillerne som misset straffer. Dårlig strategi av Southgate. Også mørkhudete spillere som allerede får mye rasistisk hat. Burde brukt mer erfarne spillere som Shaw.

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tradegy skrev (4 minutter siden):

Hurra! Fy søren for et race! Straffespark er forferdelig :fryser:Godt de var flere som brant straffe, men fy søren...frykter hatstorm og rasisme mot unggutten. Eller greier britene å være snille med sine egne...? :vetikke: Blir litt post depressiv av at eventyret er slutt :fnise: 

Nei, de mottar mye mer hat enn andre spillere, dessverre 😐 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe den engelske fansen ikke går helt amok nå da.. gratulerer til Italia 

Anonymkode: e997a...8c9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zooey skrev (Akkurat nå):

Nei, de mottar mye mer hat enn andre spillere, dessverre 😐 

Var det ikke britene som sto og buet for eget fotballag en eller annen kamp? Før kampen var ferdig altså, fordi de mente laget hadde spilt dårlig...

Anonymkode: 77da1...0ba

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zooey skrev (Akkurat nå):

Gratulerer til Italia! Det var en spennende kamp og veldig jevnt. Trist at EM er over nå.

Får vondt av de yngre spillerne som misset straffer. Dårlig strategi av Southgate. Også mørkhudete spillere som allerede får mye rasistisk hat. Burde brukt mer erfarne spillere som Shaw.

 

Helt enig. Man skal være erfaren, og iskald i hodet i en slik situasjon. Og med den fanskaren der 😬😬 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Tullefinale. Ubetydelig å vinne den. Like greit at England ikke vant, de vinner VM 😍😍

Anonymkode: 2dc00...5ab

Hah! Dårlig taper kaller man det. Regner med at pipen hadde hatt en annen lyd om det var England som vant i kveld 🤭

Anonymkode: b3bda...673

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, Southgate viser hvor elendig manager han er. Selvfølgelig bommet Sancho og Rashford som ble byttet inn noen minutter før slutt. Og la en 19-åring ta en avgjørende straffe ? 

Anonymkode: e7a04...67b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der med å rive av seg sølvmedaljer med en gang man har fått dem er en uting. Da fortjener man ingen medalje. 

Anonymkode: d9a7e...580

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Var det ikke britene som sto og buet for eget fotballag en eller annen kamp? Før kampen var ferdig altså, fordi de mente laget hadde spilt dårlig...

Anonymkode: 77da1...0ba

Det har jeg ikke hørt noe om, men det hadde ikke overrasket meg. Ser mange av de bare skrur av kommentarene på sosiale medier i løpet av store deler av PL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(det jeg savner mest med å være admin er å være aktiv i fotball-EM og VM-trådene)

JA!! Fullt fortjent til Italia! 😁

(Lister meg stille ut igjen)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hah! Dårlig taper kaller man det. Regner med at pipen hadde hatt en annen lyd om det var England som vant i kveld 🤭

Anonymkode: b3bda...673

Niks. Ubetydelig finale. England tar den hjem ved VM uansett 😁❤️

Anonymkode: 2dc00...5ab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Får håpe den engelske fansen ikke går helt amok nå da.. gratulerer til Italia 

Anonymkode: e997a...8c9

De kommer til å gå amok, det vet man fra tidligere erfaringer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke de som sier veldig jevn kamp, altså Italia hadde ballen i 71% av tiden... ja ja rette laget vant heldigvis. 

Anonymkode: 903bf...516

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Athena79 skrev (48 minutter siden):

Veldig kjedelig om en finale skal avgjøres på straffekonk, det handler bare om flaks..

Veldig enig med deg, men når det ikke pekes ut en vinner innen de 120 minuttene, så blir det sånn.

Linny111 skrev (20 minutter siden):

Enig med idiotiske straffevalg fra England. Unge spillere som sikkert har mye potensial, men de har ikke nervene til straffe i EM-finale. 

Veldig merkelig straffevalg fra England. Jeg skjønner ærlig talt ikke hvorfor ... Det ødela veldig.

Vera skrev (6 minutter siden):

Hvorfor tar de egentlig av seg medaljen med en gang? 

Fordi de viser mangel på respekt. Det er fullstendig uakseptabelt. Virkelig fy.

 

Gratulerer til Italia med velfortjent seier i denne kampen. Selv om jeg heiet på England, så synes jeg at resultatet kan oppsummeres med ett ord. Karma. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy flate for noen dårlige tapere. Fikk hakeslepp når de tok av medaljen med en gang. Usportslig!

Synes veldig synd på gutten. Håper de klarer å ta vare på han.

Anonymkode: 444bf...2fc

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sååååå glad! Herregud for et stress! Sittet å plukket og bitt negler osv. 

Jeg sa i gruppespillet at Italia kom til å vinne EM. Jeg hadde rett! Omg! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Fy flate for noen dårlige tapere. Fikk hakeslepp når de tok av medaljen med en gang. Usportslig!

Synes veldig synd på gutten. Håper de klarer å ta vare på han.

Anonymkode: 444bf...2fc

Sånn er engelskmenn....

Ja, synd på gutten tåpelig av treneren å velge ham til å ta straffe i en em finale. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...