Gå til innhold

Fotball EM 2021

Gjest AthenaRavenLuna

Anbefalte innlegg

Gjest AthenaRavenLuna

Danske fotballfans trakassert på Wembley – nå advarer de italienerne

Flere dansker ble angrepet av engelske fotballfans etter at England hadde slått Danmark i EM-semifinalen. Nå oppfordrer de italienske barnefamilier om å holde seg hjemme før EM-finalen.

https://www.nrk.no/urix/engelske-fotballfans-trakasserte-dansker-etter-kampen-1.15570874

Dette må få store konsekvenser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AthenaRavenLuna

Aldri noensinne har jeg håpet så mye på italiensk seier, som jeg gjør nå. Aldri likt engelsk fotball,  slik de holder på er forkastelig. 

Endret av AthenaRavenLuna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena79 skrev (2 timer siden):

Aldri noensinne har jeg håpet så mye på italiensk seier, som jeg gjør nå. Aldri likt engelsk fotball,  slik de holder på er forkastelig. 

Nei ikke sant. Eller det er jo ikke de engelske spillerne som er sånn, men de har en ganske fæl supporterkultur. Skulle ønske finalen ble holdt i et nøytralt land. 

Er kjempe usikker imorgen, har tenkte at Italia skal klare dette men med hjemmebane, publikum osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Italia tømmes for energi, spillestilen er for krevende. De har for lite talent, så det allerede mot Spania hvor de ble fullstendig rundspilt og fikk en heldig seier. England har mye mer kvalitet i laget og vinner helt sikkert. Lett er det aldri å bryte ned et Italiensk forsvar, men England taper aldri dette. Fotballen kommer hjem! Elsker den konservative engelske fanatismen for fotball. Ingen har sterkere tradisjoner knyttet til fotball, herlig! Engelsk flagg 90 X 150cm.

Anonymkode: 3237e...e24

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Linny111
16 minutter siden, Athena79 said:

For en latterlig straff.  

England får en bot på 30.000 euro etter at supporterne på Wembley tok i bruk laserpenn, avfyrte fyrverkeri og buet under den danske nasjonalsangen.

https://www.abcnyheter.no/nyheter/sport/2021/07/10/195771853/england-straffes-etter-bruk-av-laserpenn-og-annen-tribuneoppforsel-mot-danmark

Idiotisk straff. Da kan man jo bare sende noen undercover med laserpenn inn i publikum hver kamp. Verdien av å komme videre er mye større enn straffen for å jukse.

Jeg gidder ikke engelske fotballsupportere altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er jo flere lag som har hatt hjemmebane fordel i dette EM, men strengt tatt burde semifinaler og finale alltid spilles på nøytral grunn. Sitter liksom med en følelse av at det fort kan bli litt hjemmebane dømming i finalen i morra...

Tenker også litt med skrekk og gru på hva som kan skje av supporterbråk hvis England skulle tape.... 

Håper det blir en morsom og spennende finale uten altfor mange merkelige «fallulykker» på banen..🤪😇

Anonymkode: e80e3...e77

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 hour ago, AnonymBruker said:

. Fotballen kommer hjem! Engelsk flagg 90 X 150cm.

Har den noen gang vært "hjemme"?

Anonymkode: df51a...ac3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linny111
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er jo flere lag som har hatt hjemmebane fordel i dette EM, men strengt tatt burde semifinaler og finale alltid spilles på nøytral grunn. Sitter liksom med en følelse av at det fort kan bli litt hjemmebane dømming i finalen i morra...

Tenker også litt med skrekk og gru på hva som kan skje av supporterbråk hvis England skulle tape.... 

Håper det blir en morsom og spennende finale uten altfor mange merkelige «fallulykker» på banen..🤪😇

Jeg håper vi får en dommer som overser filming. Synes dommeren i Spania-Italia var flink.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Synes de kan nekte engelske supportere i finalen sånn som de holder på. 

Anonymkode: 9c034...f17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linny111 skrev (9 minutter siden):

Jeg håper vi får en dommer som overser filming. Synes dommeren i Spania-Italia var flink.

Vi får Bjørn Kuiper. Fra Nederland. Husker ikke om han er flink. Den tyske dommeren fra Spania- Italia hadde absolutt vært en god kandidat ja!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Linny111
20 minutter siden, Ludovica- said:

Vi får Bjørn Kuiper. Fra Nederland. Husker ikke om han er flink. Den tyske dommeren fra Spania- Italia hadde absolutt vært en god kandidat ja!

Husker ikke ham så godt. Får se hvordan det går. Likte ikke den nederlandske i England-Danmark, men er vel forskjell på dem også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linny111
28 minutter siden, AnonymBruker said:

Synes de kan nekte engelske supportere i finalen sånn som de holder på. 

Anonymkode: 9c034...f17

Og slik korona spres i England nå, kan det ikke skade.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linny111 skrev (Akkurat nå):

Husker ikke ham så godt. Får se hvordan det går. Likte ikke den nederlandske i England-Danmark, men er vel forskjell på dem også.

Mm kjenner jo igjen navnet hans fra tidligere og. Men husker ikke hvilke kamper han har dømt i år, men står sikkert et sted. Nei han fra siste kamp var ikke helt heldig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Tenker dette EM er England’s store sjanse til å vinne trofeet. Gjør de ikke det så kan det ta maaange år å få samme mulighet igjen.

Finale på hjemmebane, en stor fordel i mine øyne, samtidig så har jo spillerne et enormt press på seg...og i semifinalen scorte de jo strengt tatt ingen spillemål...men Italia skuffet jo også mot Spania så... 

Jeg er nøytral og kommer nok først til å finne en favoritt underveis i kampen😇 Håper egentlig vi slipper straffer/straffekonk for da blir det oftest mer flaks enn dyktighet som avgjør... 

Uansett, gleder meg til kamp🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ludovica- skrev (18 timer siden):

Mm kjenner jo igjen navnet hans fra tidligere og. Men husker ikke hvilke kamper han har dømt i år, men står sikkert et sted. Nei han fra siste kamp var ikke helt heldig.

Sitat: At this year’s EURO final tournament, he has overseen two group stage matches – Denmark's 2-1 defeat by Belgium and Spain's record-equalling 5-0 win against Slovakia – and the Danes' 2-1 quarter-final win against the Czech Republic. He was also appointed as fourth official for England's 1-0 group stage win against Croatia.  (UEFA)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Engelske supportere fortjener virkelig dette. Ingen land i verden har et mer lojalt publikum. Det er ingen liga i verden som har et så stort antall supportere som reiser med laget og stiller opp for å støtte dem, det gjelder både landslag og klubblag. PL har en unik status takket være at alle stadioner er fulle til enhver tid. Men jeg skjønner at skottene frykter engelsk seier 😂:

«REDD OSS ROBERTO»: Denne forsiden i The National skapte reaksjoner.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...