Gå til innhold

Syns dere persiske jenter er tiltrekkende?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tuttifrutti843950 skrev (På 28.5.2021 den 21.02):

Hva pokker babler du om? Hvor har jeg sagt at jeg ikke ser på meg selv som norsk? Jeg er født i Norge, og ser på norge som landet mitt, selv om jeg opprinnelig er fra Iran og har foreldre som er født i Iran. Dette er en tråd om persiske jenter så derfor ble det snakk om de og oss.

Og jo det er jo de fleste nordmenn som nettopp stemmer på partier som er for denne innvandringen. De fleste vil jo dette, ellers hadde vel alle stemt frp eller demokratene?! Men det skjer jo ikke, folk flest er jo skikkelig venstrevridde og for mer innvandring! Hijaben blir jo nærmest hyllet her til lands!

Jeg skal selv stemme demokratene til høsten, men dersom jeg sier det til mine norske venner blir jeg cancelled! Folk stemmer jo på disse politikerne! 

Du er veldig frekk, nedlatende og ikke minst egoist. Ja, mange mennesker som flykter fra krig, sult og nød får bo her i Norge, og du var en av dem, bare at du flykta fra Khomeini. Du har ikke mere rett til å bo her bare fordi du ikke er muslim og bare fordi du har "vestlige" verdier. Jeg har mange muslimske venner, praktiserende og ikke praktiserende som er høflige, vennlige og som er godt integrert. 

Og nei, jeg stemmer ikke AP, faktisk er jeg selv kritisk til innvandring men det får være måte på hvordan man snakker om seg og sitt og ser på andre mennesker som dritt. 

Anonymkode: 51f52...931

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tuttifrutti843950 skrev (På 28.5.2021 den 21.02):

Hva pokker babler du om? Hvor har jeg sagt at jeg ikke ser på meg selv som norsk? Jeg er født i Norge, og ser på norge som landet mitt, selv om jeg opprinnelig er fra Iran og har foreldre som er født i Iran. Dette er en tråd om persiske jenter så derfor ble det snakk om de og oss.

Og jo det er jo de fleste nordmenn som nettopp stemmer på partier som er for denne innvandringen. De fleste vil jo dette, ellers hadde vel alle stemt frp eller demokratene?! Men det skjer jo ikke, folk flest er jo skikkelig venstrevridde og for mer innvandring! Hijaben blir jo nærmest hyllet her til lands!

Jeg skal selv stemme demokratene til høsten, men dersom jeg sier det til mine norske venner blir jeg cancelled! Folk stemmer jo på disse politikerne! 

Nei de fleste vil ikke kunne stemme frp og demokratene av de som ellers stemmer på venstresiden fordi de faktisk vil ha den andre politikken på venstresiden selv om de ikke vil ha innvandringen. Det finnes ikke noe ordentlig alternativ. Jeg vet ikke om noen som synes det er bra hvordan det har blitt i Sverige og som vil ha det sånn her. Spesielt med all volden.

Anonymkode: 14641...f14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.5.2021 den 18.46):

Er persiske jenter konemateriale for dere? Syns dere de er pene?

Anonymkode: e8805...2d6

Svaret er ja, ja og ja.

Vi satt faktisk i går på jobben og snakket om akkurat dette. Særlig de med helt sort hår og slik fall i det. Persiske jenter i Norge kler seg også pent imo. Og de er slanke med feminine utseender.

Eneste ulempen er vel at de pleier bli ganske tykke når de blir gift og får barn, i større grad enn skandinaver.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peonjenta skrev (På 28.5.2021 den 20.50):

Så en mann som ligger rundt er en bragd i seg selv. Dummeste jeg har lest her på lenge. 🤣

Det hun skriver stemmer jo. Selv en kjekkas som jeg, med høy status, penger, velkledd, statusbil, penthouse i en ok bydel, maskuline trekk og sterk personlighet kunne kanskje maks klart å feie over 10-15 kvinner på en uke.

Da har jeg nok senket krava også en del.

Bare beskrivelsen av meg selv som attraktiv over, vil gjøre mange kvinner sinte, aka 'hvem tror han at han er, som sier han har drag på damer!?'

På motsatt side kan enhver kvinne sette inn annonse om gratis sex i avisen og knulle like mange på en dag som jeg klarer på en uke. Trolig kunne hun tatt betalt også. 

Man må gre seg, te seg som mann. Som kvinne er det nok å spre beina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.5.2021 den 19.37):

Syns ikke sekulære, vestlige kvinner har noe særlig av verdi å tilby i et forpliktende parforhold. I hvert fall ikke i forhold til risikoen for min del (skilsmisse, utroskap, samværssabotasje, feministiske holdninger etc.).

Anonymkode: 6cd6d...d0f

Nei vi er vel mer interessert i likestilte forhold enn 'forpliktende' forhold.

Anonymkode: 5426d...200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Persiske kvinner er vel blant de virkelig slående vakre her i verden 🙂😎

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Jeg foretrekker naturlig lyse/blonde damer, og synes persiske kvinner blir for "grove" og for behårede.

Bifil kvinne

Anonymkode: 1ba47...a2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei. Jeg foretrekker naturlig lyse/blonde damer, og synes persiske kvinner blir for "grove" og for behårede.

Bifil kvinne

Anonymkode: 1ba47...a2b

Hår kan jo bare fjernes? :) Hva legger du i "grov"?

Anonymkode: b4675...e60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hår kan jo bare fjernes? :) Hva legger du i "grov"?

Anonymkode: b4675...e60

Litt maskuline trekk.

Anonymkode: 1ba47...a2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de jeg kjenner er veldig vakre.

Anonymkode: c7022...369

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbet med en Iransk jente på jobben. Smellvakker, de øynene. Hun sminket seg ikke engang, bare naturlig pen. De få gangene hun sminket seg til julebord feks ble hun helt hollywood stjerne. Hun var samboer med en kjempe kjekk norsk kar, de hadde veldig søte unger sammen og

Anonymkode: c7107...377

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Nei vi er vel mer interessert i likestilte forhold enn 'forpliktende' forhold.

Anonymkode: 5426d...200

Neppe. Jeg har vært med hundrevis av norske og utenlandske kvinner. De fleste damer som ikke er i fast forhold før sin femte eller sjette 'kjæreste' havner i min erfaring på rundgang, etter sin tiende eller tyvende mann er de så relasjonsskadet/utslitt/blasert at de ikke har forutsetningene for et forpliktende forhold.

Og ingenting kan vel uansett måle seg med all spenningen og sexen som man fikk med Carlos og Tommy på henholdsvis Bali og Quarten. De greier ikke sitte i forhold etter at alle nevronene i hjernen har fyrt av alt kruttet på leke tenåringsknulledukke langt opp i 30 årene. Noen sitter til og med unger og tror at mennene som svermet for dem da de var 22 skal stå i kø for dem når de har truffet veggen 10-15 år senere. Nei og nei. 

Er mye mye bra norske damer. Men de sitter i forhold alle sammen. De som er på rundgang er et helt annet dyr. Blir som å sammenligne fuckboyer med tacokjærester for å beskrive norske menn.

Bare min erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for nedsettende innhold og innlegg fra utestengt bruker. 

Perelandra, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...