Gå til innhold

Syns dere persiske jenter er tiltrekkende?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Syns ikke sekulære, vestlige kvinner har noe særlig av verdi å tilby i et forpliktende parforhold. I hvert fall ikke i forhold til risikoen for min del (skilsmisse, utroskap, samværssabotasje, feministiske holdninger etc.).

Anonymkode: 6cd6d...d0f

Kvinner som ikke har rettigheter du er interessert i ja 🙄🙄

Anonymkode: f0f5b...bd3

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Just now, Peonjenta said:

Og menn.

Det er ikke det samme. For å være rundbrenner som mann kreves det en hel rekke med kvaliteter (se bra ut, være sjarmerende, ha en god jobb, utdannelse eller på andre måter status). For å være en løs kvinne kreves ingenting annet enn å være løs.

Og det er en av tingene jeg liker veldig godt med muslimske jenter, hvor god kjennskap de har til kvinner og menns natur, hvor kunnskapsmessig stålkontroll de har på hva de kan og bør forvente av en mann, og hva en mann kan og bør forvente av dem.

Vestlige sekulære kvinner...vel, de er veldig opptatt av at vi skal være så "like", som svaret over her, at vi er akkurat like og derfor må forvente akkurat de samme tingene. Vestlige kvinner bryr seg ikke så mye om hva som er sant, med mer om hva som er politisk korrekt og hva som er utelukkende til deres fordel i en relasjon. Og det syns jeg er en tvangstrøye å skulle forholde seg til i det daglige.

Anonymkode: 6cd6d...d0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Kvinner som ikke har rettigheter du er interessert i ja 🙄🙄

Anonymkode: f0f5b...bd3

Jeg syns vestlige kvinner gjør en særdeles dårlig jobb i å forvalte disse rettighetene på en anstendig måte. Og det er noe som muslimske kvinner også forstår utmerket godt.

Anonymkode: 6cd6d...d0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er ikke det samme. For å være rundbrenner som mann kreves det en hel rekke med kvaliteter (se bra ut, være sjarmerende, ha en god jobb, utdannelse eller på andre måter status). For å være en løs kvinne kreves ingenting annet enn å være løs.

Og det er en av tingene jeg liker veldig godt med muslimske jenter, hvor god kjennskap de har til kvinner og menns natur, hvor kunnskapsmessig stålkontroll de har på hva de kan og bør forvente av en mann, og hva en mann kan og bør forvente av dem.

Vestlige sekulære kvinner...vel, de er veldig opptatt av at vi skal være så "like", som svaret over her, at vi er akkurat like og derfor må forvente akkurat de samme tingene. Vestlige kvinner bryr seg ikke så mye om hva som er sant, med mer om hva som er politisk korrekt og hva som er utelukkende til deres fordel i en relasjon. Og det syns jeg er en tvangstrøye å skulle forholde seg til i det daglige.

Anonymkode: 6cd6d...d0f

Hvis disse muslimske kvinnene har det samme generaliserende og dårlige synet på vestlige sekulære menn som du har på vestlige sekulære kvinner så er det bare å ønske deg lykke til ;) 

Anonymkode: f0f5b...bd3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muslimske kvinner kan ikke gifte seg med en ikke-muslim uansett. Det er livsfarlig å utfordre klanen på den måten...

Anonymkode: 2b7c9...c7b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva skjer med disse trådene? Synes dere somaliske jenter er tiltrekkende? synes dere persiske jenter er tiltrekkende? synes dere russiske jenter er tiltrekkende? synes dere svenske jenter er tiltrekkende? norske?franske?britiske?polske?tsjekkiske?bosniske?albanske?amerikanske? Hva skal du spørre om neste gang? Om jenter fra sørlandet er mer tiltrekkende enn jenter fra østlandet? Vi lever i 2021, slutt å være så oppheng i nasjonalitet. Mennesker er så mye mer enn nasjonalitet

Anonymkode: 5a09b...4ae

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det er ikke det samme. For å være rundbrenner som mann kreves det en hel rekke med kvaliteter (se bra ut, være sjarmerende, ha en god jobb, utdannelse eller på andre måter status). For å være en løs kvinne kreves ingenting annet enn å være løs.

Og det er en av tingene jeg liker veldig godt med muslimske jenter, hvor god kjennskap de har til kvinner og menns natur, hvor kunnskapsmessig stålkontroll de har på hva de kan og bør forvente av en mann, og hva en mann kan og bør forvente av dem.

Vestlige sekulære kvinner...vel, de er veldig opptatt av at vi skal være så "like", som svaret over her, at vi er akkurat like og derfor må forvente akkurat de samme tingene. Vestlige kvinner bryr seg ikke så mye om hva som er sant, med mer om hva som er politisk korrekt og hva som er utelukkende til deres fordel i en relasjon. Og det syns jeg er en tvangstrøye å skulle forholde seg til i det daglige.

Anonymkode: 6cd6d...d0f

Og derfor kommer du alltid til å være alene? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis disse muslimske kvinnene har det samme generaliserende og dårlige synet på vestlige sekulære menn som du har på vestlige sekulære kvinner så er det bare å ønske deg lykke til ;) 

Anonymkode: f0f5b...bd3

Takk :)

Anonymkode: 6cd6d...d0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mje, noen er fine, men de fleste er ikke helt min smak for å være helt ærlig utseendemessig. Maskuline trekk 😕 

Anonymkode: 9ebbd...f91

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har da skjønnheter de og, men de fleste er jo tildekt etter at de er 12-13, og, som poenget er, klarer jeg ikke å finne kvinner i serk og burka tiltrekkende. De fleste blir jo også tykke noe jeg ikke synes er pent.

Anonymkode: 8c1bb...abb

Så utrolig ignorant du er. Iranske (persiske jenter) som kommer til Norge, kommer fra familier som har rømt islamske regime i Iran etter revolusjonen der i 1979. De er ikke religiøse i det hele tatt, og noen av de mest integrerte og høyt utdannede innvandrerne i Norge. Mange Iranske jenter som blir sammen med norske gutter, er helt innafor og jentene er frie og ute på byen som guttene. Er ikke noe negativ sosial kontroll og kusine ekteskap

Ikke sleng ut slikt idioti når du har absolutt null peiling på hva du prater om. Aldri i hele mitt liv sett en tildekket Iraner her i norge og jeg kjenner mange.

 

Anonymkode: c7107...377

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Jeg syns vestlige kvinner gjør en særdeles dårlig jobb i å forvalte disse rettighetene på en anstendig måte. Og det er noe som muslimske kvinner også forstår utmerket godt.

Anonymkode: 6cd6d...d0f

Vestlige kvinner har langt flere muligheter og rettigheter enn muslimske kvinner. Muslimske kvinner blir ofte presset til å gifte seg med en mann pekt ut av slekta. Hvis hun ikke gjør dette kan det få alvorlige konsekvenser for henne som å bli utfryst fra familien, kastet syre på, æresdrap mm. Det samme gjelder hvis hun ønsker å skille seg fra en mann. En kvinnes meninger og rettigheter er ikke-eksisterende i store deler av den muslimske verden. Dette er velkjent.

Anonymkode: f0f5b...bd3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Det er ikke det samme. For å være rundbrenner som mann kreves det en hel rekke med kvaliteter (se bra ut, være sjarmerende, ha en god jobb, utdannelse eller på andre måter status). For å være en løs kvinne kreves ingenting annet enn å være løs.

Og det er en av tingene jeg liker veldig godt med muslimske jenter, hvor god kjennskap de har til kvinner og menns natur, hvor kunnskapsmessig stålkontroll de har på hva de kan og bør forvente av en mann, og hva en mann kan og bør forvente av dem.

Vestlige sekulære kvinner...vel, de er veldig opptatt av at vi skal være så "like", som svaret over her, at vi er akkurat like og derfor må forvente akkurat de samme tingene. Vestlige kvinner bryr seg ikke så mye om hva som er sant, med mer om hva som er politisk korrekt og hva som er utelukkende til deres fordel i en relasjon. Og det syns jeg er en tvangstrøye å skulle forholde seg til i det daglige.

Anonymkode: 6cd6d...d0f

Well news flash Iranere er generelt ikke muslimer, vi har rømt fra møkka islam i Iran! Vi liker og omfavner vestlige verdier og arabere eller muslimer med slike holdninger som deg unngår vi som pesten!

Hilsen iransk/persisk dame

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De to iranske jentene jeg kjenner hadde begge vært i mange forhold før de giftet seg. Vet ikke så mye om hun ene, men hun andre hadde hvert fall oralsex og analsex, slik at hun kunnr kalle seg jomfru den dagen hun ble gift. Men i min verden er ikke analsex hver dag så veldig mye bedre enn en norsk kvinne som har hatt samboer med vaginal sex før hun ble gift. Også må en huske på at ikke alle norske kvinner har ons og slikt heller vet du, mange som fremdeles er tradisjonelle og har gode verdier.

(Ikke noe galt med noen av disse jentene, veldig søte og snille begge to, og den beste risen jeg noen gang har smakt!)

Anonymkode: 5050a...519

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Det er ikke det samme. For å være rundbrenner som mann kreves det en hel rekke med kvaliteter (se bra ut, være sjarmerende, ha en god jobb, utdannelse eller på andre måter status). For å være en løs kvinne kreves ingenting annet enn å være løs.

Og det er en av tingene jeg liker veldig godt med muslimske jenter, hvor god kjennskap de har til kvinner og menns natur, hvor kunnskapsmessig stålkontroll de har på hva de kan og bør forvente av en mann, og hva en mann kan og bør forvente av dem.

Vestlige sekulære kvinner...vel, de er veldig opptatt av at vi skal være så "like", som svaret over her, at vi er akkurat like og derfor må forvente akkurat de samme tingene. Vestlige kvinner bryr seg ikke så mye om hva som er sant, med mer om hva som er politisk korrekt og hva som er utelukkende til deres fordel i en relasjon. Og det syns jeg er en tvangstrøye å skulle forholde seg til i det daglige.

Anonymkode: 6cd6d...d0f

Så en mann som ligger rundt er en bragd i seg selv. Dummeste jeg har lest her på lenge. 🤣

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vestlige kvinner har langt flere muligheter og rettigheter enn muslimske kvinner. Muslimske kvinner blir ofte presset til å gifte seg med en mann pekt ut av slekta. Hvis hun ikke gjør dette kan det få alvorlige konsekvenser for henne som å bli utfryst fra familien, kastet syre på, æresdrap mm. Det samme gjelder hvis hun ønsker å skille seg fra en mann. En kvinnes meninger og rettigheter er ikke-eksisterende i store deler av den muslimske verden. Dette er velkjent.

Anonymkode: f0f5b...bd3

Dette er møkkakultur som er ikke eksisterende blant Iranere (persere) i norge. Vi tar sterk avstand fra slikt steinalder piss og er sekulære.  Mange av oss er gift med norske menn.

Ikke bland oss med IraKere som er arabere og religiøse muslimer!

Det som skremmer oss er hvordan dere nordmenn tar inn mer og mer av innvandrere fra slike kulturer og med slike holdninger inn til norge hvert år..

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De to iranske jentene jeg kjenner hadde begge vært i mange forhold før de giftet seg. Vet ikke så mye om hun ene, men hun andre hadde hvert fall oralsex og analsex, slik at hun kunnr kalle seg jomfru den dagen hun ble gift. Men i min verden er ikke analsex hver dag så veldig mye bedre enn en norsk kvinne som har hatt samboer med vaginal sex før hun ble gift. Også må en huske på at ikke alle norske kvinner har ons og slikt heller vet du, mange som fremdeles er tradisjonelle og har gode verdier.

(Ikke noe galt med noen av disse jentene, veldig søte og snille begge to, og den beste risen jeg noen gang har smakt!)

Anonymkode: 5050a...519

Mange av kvinnene fra muslimeske land tror faktisk at kvinner HAR en jomfruhinne.  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Just now, Tuttifrutti843950 said:

 

Ikke bland oss med IraKere som er arabere og religiøse muslimer!

Det som skremmer oss er hvordan dere nordmenn tar inn mer og mer av innvandrere fra slike kulturer og med slike holdninger inn til norge hvert år..

Ikke tro at "vi" ønsker dette heller, er ikke nordmenn som tar inn disse, men de som sitter på toppen.

Forøvrig, du er nok født i Iran og vil alltid være Iraner, men om du bor i Norge nå og dette er ditt hjem burde du ha nok respekt til å ikke tenke på nordmenn som noe annet enn deg selv. Du kan fint se på deg selv som både iransk og norsk, men det er respekløst å bli tatt inn i et annet land og snakke om dere og oss. Jeg har selv flyttet fra Norge, jeg vil alltid være norsk, men jeg ser også på meg selv som en del av dette landet. De tok meg i mot, skulle bare mangle at jeg ikke viser dem respekt. 

Anonymkode: 5050a...519

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ikke tro at "vi" ønsker dette heller, er ikke nordmenn som tar inn disse, men de som sitter på toppen.

Forøvrig, du er nok født i Iran og vil alltid være Iraner, men om du bor i Norge nå og dette er ditt hjem burde du ha nok respekt til å ikke tenke på nordmenn som noe annet enn deg selv. Du kan fint se på deg selv som både iransk og norsk, men det er respekløst å bli tatt inn i et annet land og snakke om dere og oss. Jeg har selv flyttet fra Norge, jeg vil alltid være norsk, men jeg ser også på meg selv som en del av dette landet. De tok meg i mot, skulle bare mangle at jeg ikke viser dem respekt. 

Anonymkode: 5050a...519

Hva pokker babler du om? Hvor har jeg sagt at jeg ikke ser på meg selv som norsk? Jeg er født i Norge, og ser på norge som landet mitt, selv om jeg opprinnelig er fra Iran og har foreldre som er født i Iran. Dette er en tråd om persiske jenter så derfor ble det snakk om de og oss.

Og jo det er jo de fleste nordmenn som nettopp stemmer på partier som er for denne innvandringen. De fleste vil jo dette, ellers hadde vel alle stemt frp eller demokratene?! Men det skjer jo ikke, folk flest er jo skikkelig venstrevridde og for mer innvandring! Hijaben blir jo nærmest hyllet her til lands!

Jeg skal selv stemme demokratene til høsten, men dersom jeg sier det til mine norske venner blir jeg cancelled! Folk stemmer jo på disse politikerne! 

Endret av Tuttifrutti843950
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som heterofil kvinne; jo absolutt! Veldig!

Anonymkode: 8f7cd...023

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Tuttifrutti843950 said:

Hva pokker babler du om? Hvor har jeg sagt at jeg ikke ser på meg selv som norsk? Jeg er født i Norge, og ser på norge som landet mitt, selv om jeg opprinnelig er fra Iran og har foreldre som er født i Iran. Dette er en tråd om persiske jenter så derfor ble det snakk om de og oss.

Og jo det er jo de fleste nordmenn som nettopp stemmer på partier som er for denne innvandringen. De fleste vil jo dette, ellers hadde vel alle stemt frp eller demokratene?! Men det skjer jo ikke, folk flest er jo skikkelig venstrevridde og for mer innvandring! Hijaben blir jo nærmest hyllet her til lands!

Jeg skal selv stemme demokratene til høsten, men dersom jeg sier det til mine norske venner blir jeg cancelled! Folk stemmer jo på disse politikerne! 

Så bra du ser på deg selv som norsk.

De fleste nordmenn nei, mange nordmenn ja. Istedenfor å si dere nordmenn gjør jo ditt og datt så kan du si mange nordmenn gjør ditt og datt. Istedenfor å si mine norske venner, kan du si mine venner. Ser at du ble sint over innlegget mitt, men det er du som tenker oss/dere.

Jeg er dog helt enig at det er alt for mange liberale i norge, det er generelt et problem i de fleste vestlige land. Men du kan klage over hvilke partier som blir stemt på i Norge uten å si dere nordmenn. Jeg irriterer meg også grønn over hvordan de fleste tenker (og stemmer) både her jeg bor nå og i Norge!

Anonymkode: 5050a...519

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...