Gå til innhold

Syns dere persiske jenter er tiltrekkende?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Iranske damer er deilige. Hadde to tvillinger på vgs som alle gutta drømte om trekant med.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja. De har veldig ofte fin hud, fin ansiktsstruktur, nese og lepper, og vanligvis utrolig fint hår.

Og persiske menn er også ofte svært pene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er mange pene persiske kvinner ja, men det er ikke slik at man liker alle eller ingen av et folkeslag. Folk har jo veldig variert utseende uansett hvilket folkeslag man tilhører. 

Anonymkode: 856cc...c7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan de ofte være, men er som ellers personavhengig. Både personlighet og utseende varierer jo mye. De som er i Norge er stort sett ateister også, så det er lite kulturkrasj.

4 hours ago, Peonjenta said:

Så en mann som ligger rundt er en bragd i seg selv. Dummeste jeg har lest her på lenge. 🤣

Ikke meg du svarte, for ordens skyld. Det er selvsagt ikke noen bragd på noen måte, men for menn er det som regel enten eller. For de som har mulighet til å ligge rundt er det kanskje enda lettere enn for kvinner, men de fleste menn har overhodet ikke mulighet til det. Det er ikke sånn at en hvilken som helst Ola Nordmann kan ta seg en tur på byen eller Tinder og få seg et nummer, de aller fleste må jobbe aktivt i mange måneder eller til og med år mellom hver partner. Personlig skal jeg være heldig om jeg får et par dater i året, så det kan jo fort gå 2-3-4 år uten at det skjer noe.

Anonymkode: e50cc...e91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker føttene deres ja!

Anonymkode: 0e383...eaf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Er persiske jenter konemateriale for dere? Syns dere de er pene?

Anonymkode: e8805...2d6

Altså, noen liker blondiner, andre rødhårde, brunetter, noen liker folk fra sørøst Asia, andre de fra Midtøsten og Afrika. 

Spør du meg, finnes det vakre mennesker over hele verden, men det spørs på øyet som ser. Jeg kan synes persere er vakre, men det er også mange andre som er vakre. 

Vanskelig å få et fasitsvar her inne. 

Anonymkode: a7de7...06d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle iranere jeg kjenner er fake i attituden dessverre og det gjør dem uattraktive. Det er bare den overdrevne falske norske fasaden som er turn off.

Anonymkode: 55478...8f6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuttifrutti843950 skrev (5 timer siden):

Well news flash Iranere er generelt ikke muslimer, vi har rømt fra møkka islam i Iran! Vi liker og omfavner vestlige verdier og arabere eller muslimer med slike holdninger som deg unngår vi som pesten!

Hilsen iransk/persisk dame

Du vil dessverre alltid være en iraner. Du kan reise til månen, men det hjelper ikke. Du er jordboer og kan aldri bli måneboer. Dere må være litt mer stolte av hvor dere kommer fra. Det blir mye fake prat utad. Jeg har mange iranske venner og er utenlandsk. Dere snakker bare dritt om nordmenn bak ryggen på dem. Flest utlendinger er rett fram og rett ut, mens dere er fake dessverre. 

Anonymkode: 55478...8f6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for brukerangrep og rasistisk innlegg.

Vintermorgen, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å svare på spørsmålet... Ja, noen persiske damer er utrolig vakre og jeg ville gitt en nyre for å få oppleve Persia før prestestyret (noe som selvfølgelig er umulig). 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuttifrutti843950 skrev (På 28.5.2021 den 21.02):

Hva pokker babler du om? Hvor har jeg sagt at jeg ikke ser på meg selv som norsk? Jeg er født i Norge, og ser på norge som landet mitt, selv om jeg opprinnelig er fra Iran og har foreldre som er født i Iran. Dette er en tråd om persiske jenter så derfor ble det snakk om de og oss.

Og jo det er jo de fleste nordmenn som nettopp stemmer på partier som er for denne innvandringen. De fleste vil jo dette, ellers hadde vel alle stemt frp eller demokratene?! Men det skjer jo ikke, folk flest er jo skikkelig venstrevridde og for mer innvandring! Hijaben blir jo nærmest hyllet her til lands!

Jeg skal selv stemme demokratene til høsten, men dersom jeg sier det til mine norske venner blir jeg cancelled! Folk stemmer jo på disse politikerne! 

Beste jeg har hørt 🙈 Iraner som selv har flyktet fra hjemlandet velger å stemme demokratene 😅 Vi har heldigvis større hjerte vi som ikke tenker at ALLE arabere eller muslimer er som du mener. Flaut å høre på innvandrere som plutselig blir i mot innvandring 🙈

Anonymkode: ce0bb...ee0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De persiske menneskene jeg har møtt er veldig opptatt av å skille seg fra den arabiske kulturen. Flere av dem er kristne, mange ateister og alle er sterke motstandere av kulturrevolusjonen i Iran som tok kvinnene fra miniskjørt og vestlig mote til å tvinge dem inn i hijab eller burka.

Jeg kjenner kun norske persere (har aldri vært i Iran), og de er alle godt integrerte. Og vakre. 

Anonymkode: a2a25...035

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utseendemessig er nordiske jenter mitt klare ideal. Men persiske jenter kan være fine de og, og gjerne litt mystiske.

Anonymkode: 4a569...b24

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange iranske kvinner er absolutt vakre, men mange er veldig «grove» i trekkene også. Bortsett fra det er min erfaring at mange av dem ofte er litt frekke og «høy på seg selv» dessverre. 

Anonymkode: 7bbe7...949

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.5.2021 den 20.54):

Svar på spørsmålet ditt: vet ikke. De færreste norske går rundt og vet hva persere er, eller hvor de kommer fra. Det interesserer de fleste av oss midt i ryggen. Hva hadde du svart her: synes dere kvinner fra Sunnfjord er attraktive? 

Anonymkode: bf610...a2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.5.2021 den 18.46):

Er persiske jenter konemateriale for dere? Syns dere de er pene?

Anonymkode: e8805...2d6

Ja, veldig. Har vært forelsket i en som var halvt iransk, og har også en flott kollega som er persisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lafamiglia skrev (På 28.5.2021 den 21.53):

Ja. De har veldig ofte fin hud, fin ansiktsstruktur, nese og lepper, og vanligvis utrolig fint hår.

Og persiske menn er også ofte svært pene.

Det er ganske velkjent at mange iranske kvinner opererer nesa si, fordi de er ganske store i utgangspunktet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Expandable86 skrev (7 minutter siden):

Det er ganske velkjent at mange iranske kvinner opererer nesa si, fordi de er ganske store i utgangspunktet.

Ja, og det er fryktelig synd, for de har opprinnelig virkelig flotte neser, som mange kan misunne dem

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lafamiglia skrev (16 timer siden):

Ja, og det er fryktelig synd, for de har opprinnelig virkelig flotte neser, som mange kan misunne dem

Finere etter operasjon, etter min mening.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...