Loolaa Skrevet 17. oktober 2005 #101 Skrevet 17. oktober 2005 Synes det var synd Sandra gikk ut. Jeg har ikke hatt noen soleklar favoritt, som Kine i fjor, men jeg likte Sandra best av de som var igjen nå. Jeg tror heller ikke at det blir norsk seier i år. Ja, ja. Noen som vet hvordan det går med Kine?
aline Skrevet 17. oktober 2005 #102 Skrevet 17. oktober 2005 jeg synes Frøydis er kul jeg da, og hun har ett mye mer spesiellt utseende en noen av de andre, samtidig som hun ser bra ut på bilder. synes forøvrig de norske jentene så bra ut sammenlignet med de utenlandske også, så avskriver ikke en norsk seier.
vixen Skrevet 17. oktober 2005 #103 Skrevet 17. oktober 2005 Jeg trener på mandager, akkurat når top model går, så fint jeg kan gå inn hit for litt oppdatering. Må likevel vente helt til helga for å se
Gjest gjest1 Skrevet 17. oktober 2005 #104 Skrevet 17. oktober 2005 Favoritten min, Sarah røyk jo ut forrige gang..så har ingen favoritt mer. Synes både Karin og Kristin er litt kjedelige. Frøydis er ikke kjedelig, men hm.. Kanskje Frøydis. Synes de svenske så litt kule ut.
Jens Skrevet 17. oktober 2005 #105 Skrevet 17. oktober 2005 Begynner å like Frøydis mer og mer. Hun har helt klart det mest spennende utseendet av alle sammen, inkludert de svenske og danske!!
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2005 #106 Skrevet 18. oktober 2005 Noen som vet hvordan det går med Kine? ← Har ikke hørt noe, men så en hel serie med klær med Kine som modell i siste Henne. Ikke så veldig bra bilder syns jeg, men morsomt å se henne igjen!
Gjest gjest1 Skrevet 18. oktober 2005 #107 Skrevet 18. oktober 2005 Har ikke hørt noe, men så en hel serie med klær med Kine som modell i siste Henne. Ikke så veldig bra bilder syns jeg, men morsomt å se henne igjen! ← Lurer på om hun er jenta på Radiant Red-shampoen fra John Frieda..? Jeg var heller ikke så veldig imponert over bildene hennes i Henne.
Trill Skrevet 18. oktober 2005 #108 Skrevet 18. oktober 2005 Lurer på om hun er jenta på Radiant Red-shampoen fra John Frieda..? Jeg var heller ikke så veldig imponert over bildene hennes i Henne. ← Var det det norske Henne? Det med Vendela Kirsebom utanpå?
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2005 #109 Skrevet 20. oktober 2005 Var det det norske Henne? Det med Vendela Kirsebom utanpå? ← Jepp!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå