Loolaa Skrevet 29. september 2005 #61 Skrevet 29. september 2005 (endret) Jeg synes ingen peker seg ut så klart som Kine gjorde i fjor, men det blir spennende å se om noen har veldig stor framgang og drar fra de andre. Forløpig liker jeg Sarah og Sandra best! De danske og svenske ser ikke så spennende ut de heller. Er det forresten noen som så dette?: Før starten på sesong 2 byr TV3 på dokumentaren Top Model: Kine spesial.Vi følger vinneren av forrige sesongs Top Model, Kine Lauvaas Bakke, i tiden som har gått siden seieren. Jeg har vært på ferie, så jeg så det ikke. Fint hvis noen kan gi et lite referat! Endret 29. september 2005 av Loolaa
Gjest 1111 Skrevet 29. september 2005 #62 Skrevet 29. september 2005 Jeg så det. Var egentlig ikke så spesielt - viste bare et par photoshoots hun hadde etter at hun hadde vunnet. Også signerte hun kontrakten.
Loolaa Skrevet 29. september 2005 #63 Skrevet 29. september 2005 Jeg så det. Var egentlig ikke så spesielt - viste bare et par photoshoots hun hadde etter at hun hadde vunnet. Også signerte hun kontrakten. ← Å, ok. Takk!
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2005 #64 Skrevet 29. september 2005 veldig dum den dokumentaren om kine. hun snakket med mange folk der og det de alltid måtte poengtere var at kine var så stille og sjenert! selv er jeg også det, og jeg hater når folk påpeker det. så hvis hun også blir lei seg over slikt så kan jeg tenke meg det var kjipt for henne at den dokumentaren ble vist ja....
Gjest gjest1 Skrevet 4. oktober 2005 #65 Skrevet 4. oktober 2005 Gleder meg til Tyra er tilbake jeg.. Blir helt overrasket over hvor dårlige make-up-artister de har. I går ble Sandra sminket slik at ansiktet var 4 nyanser lysere enn kroppen, nice.. Og absolutt alle fikk den samme lilla øyeskyggen, som faktisk bare så bra på ut Sarah. Hvor ble det av de falske øyevippene og knallfarget øyeskygge som hører til den tidsperioden? Frøydis ble direkte utvasket av den fæle sminken. Det var det jeg tenkte om gårsdagens program
Gjest Bertine Skrevet 4. oktober 2005 #66 Skrevet 4. oktober 2005 Enig susanne, Og spesielt elise ble dårlig sminket, hun så skitten og fettete ut i ansiktet på bilde.. Syns det var dumt at hun for ut .....snuffs..
Gjest gjest1 Skrevet 4. oktober 2005 #67 Skrevet 4. oktober 2005 Enig susanne, Og spesielt elise ble dårlig sminket, hun så skitten og fettete ut i ansiktet på bilde.. Syns det var dumt at hun for ut .....snuffs.. ← Elise var ikke spesielt heldig med sminken nei.. De burde seriøst se etter flinkere folk, og kanskje låne litt sminke fra meg Musikken som blir spilt når en deltaker blir stemt ut er også helt tragisk.. (Hvis noen spør hvorfor jeg ser på programmet, så vet jeg ikke hva skulle svart..hehe)
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2005 #68 Skrevet 4. oktober 2005 EN ting irriterer meg med det programmet - og det er hun der Frøydis. Mer usmakelig dame skal man lete lenge etter. Holdningene hennes er til å spy av. Ufattelig at hun er med i det hele tatt.
Rosenrød Skrevet 4. oktober 2005 #71 Skrevet 4. oktober 2005 Hvem tror dere kommer lengst av de norske? Jeg holder en knapp på sarah.....
MiniMjau Skrevet 5. oktober 2005 #72 Skrevet 5. oktober 2005 Ja, jeg synes også at holdningen til Frøydis ødelegger for henne. Hun klager og er sur og misfornøyd hele tiden og skjønner ikke hvorfor hun må gjøre ditt og datt. Hadde hun bare fått den dårlige attituden bort, kan hun komme langt.
Kafka Skrevet 5. oktober 2005 #73 Skrevet 5. oktober 2005 Kristine Øverby er en toppen jente :icon_smile:
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2005 #74 Skrevet 5. oktober 2005 kristine er kjempepen ja og kler veldig godt den røde hårfrisyren sin jeg er glad elise måtte ut for hun ser så veldig "married with children" ut.... :s (det er ingen kompliment). og så liker jeg heller ikke at nesten alle bildene hennes så har hun hodet i samme vinkel men dette er mye fotograf og de som velger ut bildene sin feil. det samme gjelder sandra. frøydis liker jeg selv om hun egentlig ikke fortjener å fortsette å være med, jeg tipper hun må ut neste gang. hun er kjedelig på bilder. karin ser også kjedelig ut men er fantastisk på bilder. sarah er kjempenydelig og kler veldig godt den frisyren sin! hmmm er det med flere da? hmmm.... ;p
Jens Skrevet 5. oktober 2005 #75 Skrevet 5. oktober 2005 Syns det er synd å si, men jeg syns ingen av de Norske utmerker seg i det hele tatt. Syns de nesten ikke er pene engang....Har tatt en titt på de svenske, og deres bilder, og tror nok det blir en svensk som stikker av med seieren. Av de norske er vell Kristine penest, men det holder ikke tror jeg. Sara syns jeg ikke ser ut i det hele tatt, og Sandra er kjedelig og lik på alle bilder. Karin er ok, men heller ikke WOW.
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2005 #77 Skrevet 5. oktober 2005 Noen som vet når reprisen går? ← Reprisene går søndager kl. 17.05
Gjest Sarah Jessica Skrevet 5. oktober 2005 #78 Skrevet 5. oktober 2005 EN ting irriterer meg med det programmet - og det er hun der Frøydis. Mer usmakelig dame skal man lete lenge etter. Holdningene hennes er til å spy av. Ufattelig at hun er med i det hele tatt. ← Hun er selvfølgelig med for å få litt action. Dette er jo en tv-realityserie like mye som en toppmodelljakt..
Arwen Skrevet 10. oktober 2005 #79 Skrevet 10. oktober 2005 Kanskje på tide at Sarah tar på seg en annen topp
Gjest gjest1 Skrevet 10. oktober 2005 #80 Skrevet 10. oktober 2005 Kanskje på tide at Sarah tar på seg en annen topp ← Hehe...det er jo en av de grusomt fine premiene de får. Gult skjerf, svart bomullstopp (49,-) og rosa veske..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå