vixen Skrevet 10. oktober 2005 #81 Skrevet 10. oktober 2005 Fikk ikke sett i dag jeg.. hvem måtte hjem?
Gjest gjest1 Skrevet 10. oktober 2005 #82 Skrevet 10. oktober 2005 Fikk ikke sett i dag jeg.. hvem måtte hjem? ← Sarah... Hun imponerte ikke med skuespillet sitt. Personlig kan jeg aldri tenke meg at skuespill er spesielt relevant for modeller, men okey..
vixen Skrevet 10. oktober 2005 #83 Skrevet 10. oktober 2005 Hm... neivel? Ble bildene bra da? Så de hadde dressa seg opp med horn og greier...
Gjest 1111 Skrevet 10. oktober 2005 #84 Skrevet 10. oktober 2005 Skuespill er jo relevant for modeller fordi man på photoshoot må leve seg inn i forskjellige roller, selv om man ikke sier noe osv. Bildet hennes var ikke spesielt bra fordi ansiktsuttrykket hennes ikke utstrålte djevel, noe hun skulle være.
Gjest gjest1 Skrevet 10. oktober 2005 #85 Skrevet 10. oktober 2005 Hm... neivel? Ble bildene bra da? Så de hadde dressa seg opp med horn og greier... ← Nei, de var vel ikke helt topp...men jeg begynner å lure på om det er Kathrine som ikke har peiling på bilder. Hun velger ofte de rareste bildene (som det bildet av Kristin på trampolinen hvor du bare ser hår..).
vixen Skrevet 10. oktober 2005 #86 Skrevet 10. oktober 2005 Nei, de var vel ikke helt topp...men jeg begynner å lure på om det er Kathrine som ikke har peiling på bilder. Hun velger ofte de rareste bildene (som det bildet av Kristin på trampolinen hvor du bare ser hår..). ← Er det Kathrine som velger ut bildene alene? Jeg har også vært litt skeptisk til bildevalgene. Det har vært litt mye rart ja.
Gjest gjest1 Skrevet 10. oktober 2005 #87 Skrevet 10. oktober 2005 Er det Kathrine som velger ut bildene alene? Jeg har også vært litt skeptisk til bildevalgene. Det har vært litt mye rart ja. ← Det er jeg ikke helt sikker på... Er ikke sikkert hun har så mye å si, når jeg tenker meg om..
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2005 #88 Skrevet 10. oktober 2005 Synes det er litt tåpelig å ha Katrine Sørland som programleder i det hele og det store. Hadde gitt mye mer mening om det f.eks. var Mona Grudt.
*Mira* Skrevet 10. oktober 2005 #89 Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Synes det er litt tåpelig å ha Katrine Sørland som programleder i det hele og det store. Hadde gitt mye mer mening om det f.eks. var Mona Grudt. ← Enig! Endret 10. oktober 2005 av *Mira*
blå Skrevet 11. oktober 2005 #90 Skrevet 11. oktober 2005 Synes det er litt tåpelig å ha Katrine Sørland som programleder i det hele og det store. Hadde gitt mye mer mening om det f.eks. var Mona Grudt. ← Mona Grudt????? hun har i alle fall ikke noe der å gjøre. Når det gjelder å plukke ut bildene kan ikke Katrine være alene om, hun har jo sikkert med seg han kompisen som er med som dommer. desuten tror jeg det modellbyrået som de skal ha kontrakt med også er mye med å bestemmer her.
MiniMjau Skrevet 11. oktober 2005 #91 Skrevet 11. oktober 2005 Tror nok Kathrine bare er programlederen... det må jo være de som er "i bransjen", altså som jobber som fotografer og som designere osv som må ha noe å si når bilder skal velges ut.
Rosenrød Skrevet 11. oktober 2005 #92 Skrevet 11. oktober 2005 Skjønner heller ikke hva hun gjør som programleder, egentlig...
Rosenrød Skrevet 11. oktober 2005 #93 Skrevet 11. oktober 2005 Hmmm. siden Sarah røk ut i går, må jeg vel finne en ny favoritt.... Jeg kan aldri tenke meg at Frøydis vinner, hun er for upolert på en måte. Sandra føler jeg blir for lik på alle bildene, selv om hun prøver å ha forskjellige uttrykk. Kristine er veldig pen, men er usikker på om hun har det lille ekstra.. Da står jeg igjen med Karin.... hun kan være en vinnerkandidat, men er litt usikker. Skal bli spennende å se de danske og svenske jentene.
Gjest 1111 Skrevet 11. oktober 2005 #94 Skrevet 11. oktober 2005 Jeg tror ikke en norsk vinner årets Top Model.
Jens Skrevet 11. oktober 2005 #96 Skrevet 11. oktober 2005 Syns hun mørke svenske har ett kult utseende. http://www.tv3.se/index.php?option=com_con...3451&Itemid=306
Gjest Bertine Skrevet 11. oktober 2005 #97 Skrevet 11. oktober 2005 Syns det var synd at sarah for ut. Må si at karin minner meg for mye om hun som var i fjor, husker ikke hva hun heter, men hun var ganske lik karin...litt sånn sliten storrøyker..
blå Skrevet 12. oktober 2005 #98 Skrevet 12. oktober 2005 Jeg liker Katrine jeg. Syns hun gjør en god jobb jeg. Ellers heier jeg på Kristine
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå