Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har ikke sett på dette, jeg. Så på bildene som var lagt ut da..

Bildene er bedre behandlet(eller hva man kaller det), men er tydelig at ikke alle har så mye erfaring ennå.

De får ha lykke til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Leste på nettavisens side2 at Thea har trukket seg og Anette har tatt hennes plass.

Da fikk vi svar på det :)

-viXen-

Skrevet

Nei, har hun trukket seg.??? pokker det var dumt, hadde god tro på henne. Men hun har sikkert en god grunn

Skrevet

Nå?

Hva syns dere om de som gikk videre?

Jeg syns de valgte rett person som måtte gå...

Jeg heier på de to fra haugesund :)

Skrevet

Av en eller annen grunn så blir jeg irritert av hun der Nora.... Ellers synes jeg hun negresseen er nyyydelig!

Skrevet
Av en eller annen grunn så blir jeg irritert av hun der Nora.... Ellers synes jeg hun negresseen er nyyydelig!

Enig..

Nora går meg på nervene.

Skrevet (endret)
Enig..

Nora går meg på nervene.

jepp, Sarah er pen. Men hva mente han ene dommeren med at hun bare var pen i spesielle vinkler?? Er det pga formen på hodet eller? Forstod ikke helt hva han mente...... :sjenert:

Endret av Bertine
Skrevet

En av dommerne mente at en av deltakerne...tror det var Anette... gjerne kunne ha tatt av noen kilo. Og den forsto jeg virkelig ikke. Alle de som er med der er jo slanke nok.

Skrevet
En av dommerne mente at en av deltakerne...tror det var Anette... gjerne kunne ha tatt av noen kilo. Og den forsto jeg virkelig ikke.  Alle de som er med der er jo slanke nok.

Det var Frøydis han mente. Hun kan nå langt tror jeg... helt annerledes enn de andre jentene.. og utrolig fotogen...

Skrevet
Det var Frøydis han mente. Hun kan nå langt tror jeg... helt annerledes enn de andre jentene.. og utrolig fotogen...

Han sa det samme om anette faktisk.

Sarah er negressen..

Skrevet

De må vel slanke seg for å passe inn i prøvekolleksjonene som syes til visningene... de var jo slanke og fine alle sammen...

Tror Frøydis(satanisten fra Narvik som hun kalte seg selv) kan nå langt, hun er annerledes og veldig fotogen, selv om hun ikke er "pen".

Skrevet

Tror Frøydis(satanisten fra Narvik som hun kalte seg selv) kan nå langt, hun er annerledes og veldig fotogen, selv om hun ikke er "pen".

Når øyebrynene vokser til, så blir hun nok penere... :overrasket:

Skrevet
Når øyebrynene vokser til, så blir hun nok penere...  :overrasket:

Jepp, det tror jeg og.

Skrevet

Jeg synes det var gøy hun vant catwalken jeg... :)

-viXen-

Skrevet

Likte Kristine jeg. Ganske vanlig kanskje, men likte henne. Ellers forbauset Elise meg, hun var mye penere på bilder enn i virkeligheten.

Gjest lilletroll
Skrevet

Tror nok at Frøydis er den som passer best som modell der, men at hun skulle slanke seg??? :overrasket: Det er det verste jeg har hørt!! :overrasket: Hun var jo en av de slankeste der, jo!!! Er faktisk mange av dem som er med som ikke passer i modellidealet, men å si det spesielt til Frøydis virker jo HELT malplassert!!! (Med mindre hun nesten er plukket ut som vinner allerede da selvsagt, og de forventer at hun skal kunne bli "stor")

Skrevet

Jeg reagerte også på det de sa om at hun burde slanke seg. Det kan ikke jeg heller skjønne at bør være nødvendig.

Skrevet

Oh, gikk glipp av mesteparten av programmet...men så i hvert fall slutten.

Nora imponerte meg stort idag, hun tok et skikkelig bra bilde. Men Sarah er nok fortsatt min favoritt (men herregud, hvordan har de klart å IKKE retusjere vekk visse private kroppsdeler på edderkopp-bildet??). Ser ikke helt potensialet for Elise..hun har så kort nakke på alle bilder..

...det er forresten ikke helt det samme å se Sørland posere. Forskjellen mellom henne og Tyra Banks kunne ikke vært større... :sjenert:

Skrevet
Likte Kristine jeg. Ganske vanlig kanskje, men likte henne. Ellers forbauset Elise meg, hun var mye penere på bilder enn i virkeligheten.

Enig. Kristine er virkelig nydelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...