-Fisken- Skrevet 19. september 2005 #41 Skrevet 19. september 2005 ...det er forresten ikke helt det samme å se Sørland posere. Forskjellen mellom henne og Tyra Banks kunne ikke vært større... ← Kunne ikke vært mer enig. Også den der "reklamegreia" for tv3 med en gang i reklamepausene begynner hvor hun posserer, det ser rett og slett dumt ut.
Gjest gjest1 Skrevet 19. september 2005 #42 Skrevet 19. september 2005 Kunne ikke vært mer enig. Også den der "reklamegreia" for tv3 med en gang i reklamepausene begynner hvor hun posserer, det ser rett og slett dumt ut. ← Hehe..huff..blir litt flau på hennes vegne hver gang jeg ser den.
Rosenrød Skrevet 19. september 2005 #43 Skrevet 19. september 2005 Er helt enig, syntes det ble feil når Kathrine skulle posere. Hun er langt fra noen supermodell. For øvrig savner jeg de "konkurransene" som finner sted under utvelgelsene i den amerikanske utgaven.
Jens Skrevet 20. september 2005 #44 Skrevet 20. september 2005 Jeg liker ikke hårfargen til Kristine. Syns hun burde blitt litt blondere, og fått bort det røde....
Gjest Milah Skrevet 20. september 2005 #45 Skrevet 20. september 2005 Jeg liker ikke hårfargen til Kristine. Syns hun burde blitt litt blondere, og fått bort det røde.... ← Synes den er fin jeg!
Gjest gjest1 Skrevet 26. september 2005 #46 Skrevet 26. september 2005 Noen som så på idag? Jeg så litt mens jeg ryddet huset (nei, det fenger ikke like mye som den amerikanske versjonen..). Fint at Nora gikk hun, men neste gang må hun som var med i Miss Norway ut. Merker godt at Frøydis er ung, hun kan dette med egosentrisk klaging
Jens Skrevet 27. september 2005 #47 Skrevet 27. september 2005 Ser på jeg, men syns ingen av dem er i samme klasse som Kine i fjor. Men gøy å følge med på. Vet ikke helt hvem jeg liker best, tror det må være Kristine eller Sandra.
Gjest Gjest_Cuba_* Skrevet 27. september 2005 #48 Skrevet 27. september 2005 Ja, var bra at Nora gikk ut.. syns egentlig Frøydis kan gå ut jeg.. hun har langt i fra noen modell-holdning. Virker ikke som hun vil det nok heller.. tror aldri hun kan vinne, så da kan hun like godt gå ut med en gang.. Liker Kristine veldig godt jeg.. syns hårfargen er fin og Og det virker som Sandra kan komme langt og!
hecuba Skrevet 27. september 2005 #49 Skrevet 27. september 2005 Kunne ikke vært mer enig. Også den der "reklamegreia" for tv3 med en gang i reklamepausene begynner hvor hun posserer, det ser rett og slett dumt ut. ← Enig.. Kan også være fordi jeg alltid har likt Tyra Banks..
blå Skrevet 27. september 2005 #50 Skrevet 27. september 2005 Er fremdeles fan av Kristine, hun er utrolig pen syns jeg. Ellers er det ikke noen som utpeker seg så mye syns jeg. Frøydis går meg på nervene, denne klaginga hennes er jo utrolig å høre på....hjelpe meg...... Tipper det er Kristine som kommer lengst blandt de norske. Her er de svenske og her er de danske
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2005 #51 Skrevet 27. september 2005 Morsomt at "Miss J" dukket opp da. Har skikkelig sansen for den karen.
Gjest lilletroll Skrevet 28. september 2005 #52 Skrevet 28. september 2005 Synes hårfargen til Kristine passer henne kjempebra, jeg!! Av de som er der mener jeg fortsatt Frøydis ser mest ut som en modell, men kommer nok til å ryke pga "surheten". Er det bare jeg som reagerer på at flere av de norske deltagerene røyker?? Har jeg aldri sett i amerikanskje versjoner, og jeg synes virkelig ikke det passeer seg heller.... Synes forresten ut fra bildene til de svenske og danske at det ikke så ut til å være noen supermodeller der....
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2005 #53 Skrevet 28. september 2005 Noen som så på idag? Jeg så litt mens jeg ryddet huset (nei, det fenger ikke like mye som den amerikanske versjonen..). Fint at Nora gikk hun, men neste gang må hun som var med i Miss Norway ut. Merker godt at Frøydis er ung, hun kan dette med egosentrisk klaging ← Hvem var det som var med i Miss Norway?
Arwen Skrevet 28. september 2005 #54 Skrevet 28. september 2005 Jeg har sett at de amerikanske røyker, men de har sladdet det. Mener det var Eva som vant faktisk jeg så. Ligger de svenske og danske langt foran oss enda eller er vi likt denne gangen (jeg tenker på tv sendingene.)
Gjest gjest1 Skrevet 28. september 2005 #55 Skrevet 28. september 2005 Hvem var det som var med i Miss Norway? ← Elise.. Karin kunne nok også reist uten at jeg ville savnet henne. Heia Sarah
Gjest Bertine Skrevet 28. september 2005 #56 Skrevet 28. september 2005 elise var med i miss norway. Digger henne jeg!
Gjest 1111 Skrevet 28. september 2005 #57 Skrevet 28. september 2005 Den amerikanske versjonen er så mye bedre etter min mening. Syns den norske versjonen kan nesten bli latterlig til tider
MiniMjau Skrevet 29. september 2005 #58 Skrevet 29. september 2005 ja, og til og med replikkene til Katrine har de oversatt direkte fra amerikansk. ...replikkene de har når deltagerne skal stemmes ut..
Gjest Milah Skrevet 29. september 2005 #59 Skrevet 29. september 2005 Ligger de svenske og danske langt foran oss enda eller er vi likt denne gangen (jeg tenker på tv sendingene.) ← Denne gangen ligger de etter oss..
blå Skrevet 29. september 2005 #60 Skrevet 29. september 2005 Denne gangen ligger de etter oss.. ← Det var godt. Da får jeg ikke falt for fristelsen å snikkikke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå