Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som så på det i dag eller?

Mye rart syns jeg..

Likte ikke helt ho Nora (krølltoppen) men.. kanskje bare litt misforstått førsteinntrykk..

Ho ho metal-kjærringa var vel ikke en typisk modell-type.. men, kan jo sikkert forandre seg!

He he.. fler som vil være med å klage?

Neida.. Ho Thea var jo søt da.. ellers husker jeg ikke fler..

Noen som har fått noen inntrykk??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søsteren min tok det opp, så jeg så det nå. Herregud, de tvillingene. Går de videre klarer jeg ikke se på mer.

Skrevet

Jeg ble helt fokusert på hvor tynn hun ene, blonde var. Hun så ut som om hun led av anoreksi, og det er ikke noe jeg liker å tulle med, men det så virkelig slik ut. Stakkars jente.

Skrevet

Jeg tok det opp på video mens jeg så 71 gr. nord, så jeg har ikke sett det ennå... ;)

Skrevet

Synes nivået virket bedre denne gangen. Og jeg ser at de endelig retusjerer bildene skikkelig.

Synes Sarah var kjempepen. Likte ikke Nora og Nazila noe særlig. Skal bli spennende å se hvordan det hele utvikler seg.

Skrevet (endret)

Tror det kanskje blir til at jeg følger med litt i år også. Inntrykk? I ettertid husker jeg bare Nora, Thea, Frøydis og hun som panelet omtalte som "latino" - husker ikke navnet. Likevel tror jeg en av de som ikke var så mye i fokus kommer til å stikke av med seieren...

-viXen-

Endret av vixen
Skrevet
Herregud, de tvillingene. Går de videre klarer jeg ikke se på mer.

Nesten litt sånn skrekkfilmaktige, de søstrene... :sjokk:

Skrevet

I dag ble jeg fortalt at jeg visstnok kjenner en av jentene som er med denne gangen? Men jeg vet ikke hvem det kan være? Da håper vi hun vinner i det minste :)

Skrevet

Jeg var inne på tv3 sine hjemmesider i dag. Og hvor har det blitt av hun Thea?? Hun kom da vidre?? Eller husker jeg helt feil?? Her er linken til TV3 sider.

Top Model

Gjest Catwoman
Skrevet

Hvem var Thea igjen? Husker navnet, men ikke hvm hun var...

Skrevet

Hun som dommerne syntes var så søøøøøt...

Skrevet

Hun anette, ble hun med videre egentlig? Hun er på linken til Tv3, men mente hun gikk ut... ?! :forvirra:

-viXen-

Skrevet

Er enig, trodde også Annette gikk ut! TV3, hva skjer?

Skrevet

Kanskje det har skjedd noe med hun Thea og Annette kom inn i stedet?

-viXen-

Skrevet
Søsteren min tok det opp, så jeg så det nå. Herregud, de tvillingene. Går de videre klarer jeg ikke se på mer.

Hun var jo relativt høy da, men likevel, hun var tynn. Jeg velger og håper likevel at høyden skyldes at hun var så tynn..Det er jo lov å håpe..

Skrevet
Jeg ble helt fokusert på hvor tynn hun ene, blonde var. Hun så ut som om hun led av anoreksi, og det er ikke noe jeg liker å tulle med, men det så virkelig slik ut. Stakkars jente.

Kopierte feil innlegg.. Beklager.

Skrevet
Hun var jo relativt høy da, men likevel, hun var tynn. Jeg velger og håper likevel at høyden skyldes at hun var så tynn..Det er jo lov å håpe..

Tja...det så ikke helt naturlig ut. Synd, fordi hun var en veldig pen jente med nydelig hår.

Skrevet

Jeg tror ikke at det bare er høyden. Hun var ikke "vanlig tynn", hun så faktisk ut som min venninne gjorde på det siste stadiet av anoreksi. Veldig trist og man får bare håpe at hun heller lider av veldig dårlig kosthold og ikke en spiseforstyrrelse.

Skrevet

Leste på nettavisens side2 at Thea har trukket seg og Anette har tatt hennes plass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...