Gå til innhold

Lúthiens bryllupsdagbok

Lúthien

Anbefalte innlegg

Heisann!

Nå titter jeg innom her :)

Det var noen fine temafarger du har valgt.

Og jeg tror de champagnekombinasjonene

kommer til å bli kjempefine :tommelsmil:

Jeg synes du er kjempeflink å organisere i dagboka

di! Innholdsfortegnelser var jo kjempesmart og ryddig.

Både for din del og oss besøkende nysgjerrigperer ;)

:klem:

Endret av @riel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Corazon: Ah.. jeg trodde du hadde skrevet feil og at det sto for håndklær av glass.. Kjøkkenhåndklær/Kjørlehåndklær altså, som vi kaller det her! ;)

Ariel: Takk for koselig innlegg. Det er fint at du/dere setter pris på innholdsfortegnelsene, det hjelper både for min egen del og når jeg skal oppdatere andre på hva som er skrevet i dagboken min. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres veldig stilig ut fargene dere har valgt, skal ha det samme vi også, men med et lite innslag av en mørk rosa farge i blomster og perler rundt lysene tror jeg ;) Du får prøve litt ja, så finner du nok ut om du vil ha en farge til eller om det blir finest og stiligest med de to fargene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest høstdamen

HEi.

Ser du er igang med å velge farger , Syntes det høres flott ut det du har tenkt. Selv har jeg lurt på å bruker oransje og kremhvit. Sender deg en Pm etterpå :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter!

Jeg har hatt en kjempebra dag! :Nikke:

Ikke mye planlegging på meg idag, men jeg følger nøye med på deres! ;)

Fargene blir nok som de står, jeg tror også det blir nydelig!

Oransje og kremhvitt var et sprekt tema gitt, gleder meg til å se bilder fra bryllupet deres høstdamen!

Litjtuppa, det blir sikkert nydelig med mørk rosa til. Jeg er selv ikke noe rosapus, men jeg klarer jo å se objektivt at det er pent likevel! :Nikke:

:klem: til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg satt meg opp på prøving av den nye 2006 kolleksjonen på lørdag, og jeg gleeeeder meg! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Lythande, jeg har svart deg i boken din.

Høstdamen, sender deg en PM!

En god :klem: til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann hoppsann!

Så koselig det er med besøk i dagboken min, selv om jeg ikke hadde noe bryllupsnytt igår! :Nikke::klem1:

Lythande: Jeg skal inn å sjekke i dagboken din med en gang jeg har skrevet her! :klem:

Veslo: Takk for det! Det er jo så koselig å følge med på planleggingen og se at dere har det bra! :klem:

Bett1: Idag er det helg ja! :hoppe: Jeg får besøk av to av søstrene mine, og min mor idag, så det blir sikkert koselig! :Nikke:

I går satt min kjære og jeg foran plasmaen og så på LOST sesong 2 episode 1 og HIMMEL så spennende det er!!! :overrasket:

Jeg gleder meg vanvittig til brudekjoleprøving imorgen!! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For oss Bergensjenter så skal den nye 2006 kolleksjonen vises frem imorgen. Dermed blir det brudekjoleprøving til den store gullmedalje!! :hoppe::danse::hoppe:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...