@riel Skrevet 20. september 2005 #201 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) Heisann! Nå titter jeg innom her Det var noen fine temafarger du har valgt. Og jeg tror de champagnekombinasjonene kommer til å bli kjempefine Jeg synes du er kjempeflink å organisere i dagboka di! Innholdsfortegnelser var jo kjempesmart og ryddig. Både for din del og oss besøkende nysgjerrigperer Endret 20. september 2005 av @riel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lúthien Skrevet 20. september 2005 Forfatter #202 Del Skrevet 20. september 2005 Corazon: Ah.. jeg trodde du hadde skrevet feil og at det sto for håndklær av glass.. Kjøkkenhåndklær/Kjørlehåndklær altså, som vi kaller det her! Ariel: Takk for koselig innlegg. Det er fint at du/dere setter pris på innholdsfortegnelsene, det hjelper både for min egen del og når jeg skal oppdatere andre på hva som er skrevet i dagboken min. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. september 2005 #203 Del Skrevet 20. september 2005 Nydelege temafargar de har valgt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjtuppa Skrevet 20. september 2005 #204 Del Skrevet 20. september 2005 Høres veldig stilig ut fargene dere har valgt, skal ha det samme vi også, men med et lite innslag av en mørk rosa farge i blomster og perler rundt lysene tror jeg Du får prøve litt ja, så finner du nok ut om du vil ha en farge til eller om det blir finest og stiligest med de to fargene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstdamen Skrevet 20. september 2005 #205 Del Skrevet 20. september 2005 HEi. Ser du er igang med å velge farger , Syntes det høres flott ut det du har tenkt. Selv har jeg lurt på å bruker oransje og kremhvit. Sender deg en Pm etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gika Skrevet 20. september 2005 #206 Del Skrevet 20. september 2005 Håper tirsdagen din var fin og at onsdagen blir enda bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lúthien Skrevet 21. september 2005 Forfatter #207 Del Skrevet 21. september 2005 Hei jenter! Jeg har hatt en kjempebra dag! Ikke mye planlegging på meg idag, men jeg følger nøye med på deres! Fargene blir nok som de står, jeg tror også det blir nydelig! Oransje og kremhvitt var et sprekt tema gitt, gleder meg til å se bilder fra bryllupet deres høstdamen! Litjtuppa, det blir sikkert nydelig med mørk rosa til. Jeg er selv ikke noe rosapus, men jeg klarer jo å se objektivt at det er pent likevel! til alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 22. september 2005 #208 Del Skrevet 22. september 2005 Som alle andre her allerede har sagt så tror jeg fargene deres blir fint. (Gruer meg så utrolig mye) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstdamen Skrevet 22. september 2005 #209 Del Skrevet 22. september 2005 Innom og sier , Ha en super dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lúthien Skrevet 22. september 2005 Forfatter #210 Del Skrevet 22. september 2005 Da har jeg satt meg opp på prøving av den nye 2006 kolleksjonen på lørdag, og jeg gleeeeder meg! :hoppe: Lythande, jeg har svart deg i boken din. Høstdamen, sender deg en PM! En god til alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 22. september 2005 #211 Del Skrevet 22. september 2005 Det gikk kjempebra i dag - står om det i db'en min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. september 2005 #212 Del Skrevet 22. september 2005 Så flink du er til å besøke oss brurene i dagbøkene våre!!! *klemme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gika Skrevet 22. september 2005 #213 Del Skrevet 22. september 2005 Her kommer en sent-på-kvelden hilsen fra meg. I morgen er det helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lúthien Skrevet 23. september 2005 Forfatter #214 Del Skrevet 23. september 2005 Heisann hoppsann! Så koselig det er med besøk i dagboken min, selv om jeg ikke hadde noe bryllupsnytt igår! Lythande: Jeg skal inn å sjekke i dagboken din med en gang jeg har skrevet her! Veslo: Takk for det! Det er jo så koselig å følge med på planleggingen og se at dere har det bra! Bett1: Idag er det helg ja! Jeg får besøk av to av søstrene mine, og min mor idag, så det blir sikkert koselig! I går satt min kjære og jeg foran plasmaen og så på LOST sesong 2 episode 1 og HIMMEL så spennende det er!!! Jeg gleder meg vanvittig til brudekjoleprøving imorgen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 23. september 2005 #215 Del Skrevet 23. september 2005 God morgen Lúthien - bare innom for å si hei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. september 2005 #216 Del Skrevet 23. september 2005 Jeg gleder meg vanvittig til brudekjoleprøving imorgen!! ← *signerer på denne* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 23. september 2005 #217 Del Skrevet 23. september 2005 Er det noe spesielt som skjer i morgen siden så mange skal prøve brudekjoler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. september 2005 #218 Del Skrevet 23. september 2005 Ikkje noko spesielt som gjer at eg skal prøve kjole, jaffal... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lúthien Skrevet 23. september 2005 Forfatter #219 Del Skrevet 23. september 2005 For oss Bergensjenter så skal den nye 2006 kolleksjonen vises frem imorgen. Dermed blir det brudekjoleprøving til den store gullmedalje!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 23. september 2005 #220 Del Skrevet 23. september 2005 God kjoleprøving!!! Det bli sikkert moro!!! Tror du at du kommer til å bestemme deg for Kjolen i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå