Gå til innhold

Lúthiens bryllupsdagbok


Lúthien

Anbefalte innlegg

Bare innom en liten tur for å si at jeg er syk og ikke har klart å følge med i dagbøkene deres de siste dagene.. Beklager så mye.. :tristbla::syk:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Stakkars Lùthien, så kjedelig å være syk! :klem: Du får prøve å ta det med ro og slappe av så du snart blir frisk igjen! Takk for hilsen i dagboka mi, alltid koselig å se at du har vært innom! God bedring og ha en fin kveld :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karbojunkie

:klem: Halloen. Kjedelig å være syk.....

Er bare innom en tur, da jeg ikke har vært her på en stund (jobbet mye). Men jeg ønsker deg god bedring og håper jeg får mer tid på data'en heretter!!!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jippi!!! Jeg har allerede svart på det! ;)

Huff... det er skikkelig slitsomt å ikke være i form.. Min kjære har bursdag i helgen, og jeg har så lyst til å gjøre noe for han, men det er vanskelig når jeg ikke klarer å være oppegående mer enn max 1-2 timer til sammen på en dag. :tristbla:

Har noen tips til gave og hva vi/jeg kan finne på? *hjernetåke*

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har dessverre ingen tips til hva du kan gjøre. Men hvordan syk er du??? Er det forkjølelse så bør du prøve et eukalyptusdampbad - det hjelper veldig, også bør du drikke urtete - gjerne peppermynte te. God bedrings :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da! God bedring!

:troest:

Gave/overraskelsestips er vanskelig. Helt avhengig av hvor mye du vil gjøre, selvsagt. En ganske enkel ting som min kjære ble utrolig glad for var to CDer med alle hans/våre favorittsanger. Han kjører mye bil, så de har vært spilt maaaange ganger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, vi har bryllup nesten samme dag ;)

Uff, håper du føler deg bedre snart!! :klem:

Dere kan bade sammen i masse skum.. ;)

Bestille take-away kanskje, noe godt. Spise ute hvis du orker?

Ha en fin dag :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi!!! Jeg har allerede svart på det! ;)

Huff... det er skikkelig slitsomt å ikke være i form.. Min kjære har bursdag i helgen, og jeg har så lyst til å gjøre noe for han, men det er vanskelig når jeg ikke klarer å være oppegående mer enn max 1-2 timer til sammen på en dag.  :tristbla:

Har noen tips til gave og hva vi/jeg kan finne på? *hjernetåke*

:klem:

Heisann!

Hvis du har lyst på et tips kan du jo låne min plan :)

Om 15 dager har sambo bursdag og jeg har planlagt en liten ovverraskelse for han (det blir dagen før bursdagen hans da siden vi reiser til Sunnmøre på morgenen på bursdagen hans).

Jeg skal lage innendørs piknik :hoppe: (hadde tatt han med ut hadde det ikke vært midt i oktober og stor sjans for dårlig vær :sjenert:

Når han kommer hjem skal han komme hjem til piknikteppe på stuegolvet, fin musikk og levende lys. Og så skal jeg komme inn med piknikkurven :)

Tenkte jeg skulle lage "middagspakke" til oss begge: Et stort pitabrød med salat, mais agurk, dressing og sånn rett i woken kjøtt (Det er så god smak på det). Til dessert tenkte jeg jeg skulle servere en stor favoritt, næmlig sjokoladepudding, og drikke til blir selvfølgelig sambos favoritt - glasscola ;)

Jeg tror han kommer til å bli både overrasket og glad for det :)

God bedring :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...