Gå til innhold

Hvilke mennesker synes du synd på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes synd på overvektige. De går glipp av så mye av livet fordi vekten hemmer dem i livsutfoldelsen. 

Anonymkode: 5e41c...d07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

De som er så intelligente at de må leve i en verden der så å si alle andre er psykisk utviklingshemmede i forhold (nei, jeg synes ikke synd på meg selv).

Anonymkode: a5aaf...5bf

Hahaha 😂

Anonymkode: 3666c...23a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tykke mennesker uten viljestyrke.

Anonymkode: 65bcf...815

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mennesker som gjør seg viktigere enn de er. Må være skikkelig trist liv. 

Anonymkode: 8e6d1...383

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som må rakke ned på andre for å føle seg bra. 

Anonymkode: 6fd02...628

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke synd på noen. Jeg kjenner derimot stor empati mot de som av en eller annen grunn ufrivillig havner på utsiden i livet. Jeg får veldig vondt av barn som havner utenfor enten som følge av mobbing, dysfunksjonelle familier eller sykdom. Jeg kjenner også empati ovenfor ensomme eldre og aleneforeldre som jobber r*** av seg for å gi barna sine det beste de kan. 

Mer personlig kjenner jeg empati ovenfor venner som jeg vet er gode som gull men som får mye motgang i livet. Folk som rett og slett er uheldige i livet. 

❤️ 

Anonymkode: d8592...844

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes utrolig synd på barn og gamle som har det vondt og ikke får hjelp eller har trygge gode mennesker rundt seg 💔 

Jeg synes også veldig synd på foreldre som mister barna sine 😥 

Anonymkode: 6e89d...388

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Å synes synd på noen hjelper ikke.

Det er ikke mer synd på deg enn andre i livet, man velger ikke livet selv. Det er dine foreldre som gjør det for deg.

https://bokelskere.no/bok/det-er-ikke-mer-synd-paa-deg-enn-andre-en-bok-om-ansvar-og-frigjoering/329765/

Anonymkode: b847f...811

Det er helt riktig. Det hjelper ikke en dritt å synes synd på noen. Denne boka er viktig. Jeg mistet min far i selvmord som barn, men jeg har klart meg meget bra. Er i full jobb nå som voksen dame på 30+. Det er ikke mer synd på meg enn andre. Dermed basta. 

Anonymkode: 4017f...ee5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Å synes synd på noen hjelper ikke.

Det er ikke mer synd på deg enn andre i livet, man velger ikke livet selv. Det er dine foreldre som gjør det for deg.

https://bokelskere.no/bok/det-er-ikke-mer-synd-paa-deg-enn-andre-en-bok-om-ansvar-og-frigjoering/329765/

Anonymkode: b847f...811

Jeg er helt enig i konseptet. Men er forskjell på det å leve i offerrollen i all evighet, og det å stå midt oppi ting.

Det er fader meg utrolig synd på foreldre som har mistet barnet sitt, jeg har ikke ord. På barn som lever i et helvette med krig, voldtekter, vold etc. Hva personen gjør etterpå er en helt annen sak og er vel heller det boka handler om. 

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Det er helt riktig. Det hjelper ikke en dritt å synes synd på noen. Denne boka er viktig. Jeg mistet min far i selvmord som barn, men jeg har klart meg meget bra. Er i full jobb nå som voksen dame på 30+. Det er ikke mer synd på meg enn andre. Dermed basta. 

Anonymkode: 4017f...ee5

Faktisk kan det hjelpe å synes synd på folk for da vil potensielt flere kunne hjelpe og vi utvikler oss igjennom medfølelse. 

Jeg ble seksuelt misbrukt og voldtatt daglig som barn, omsorgssvikt, mobbing og 3 drapsforsøk på meg. Det er absolutt ikke synd på meg i dag, jeg klarer meg fint i livet med de belastningene jeg har. Men hadde foreldrene mine og andre voksne rundt meg hatt et snev av medfølelse når jeg var barn, så hadde jeg heller måtte gått igjennom det heller. 

Jeg tror vi må skille på det å faktisk stå i en tragedie, og tiden etter, når man har fått sørget og har muligheten til å gå videre. 

Anonymkode: 6e89d...388

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes i grunnen synd på alle mennesker som ble satt til denne verden. Hvem ble spurt først? Og elendigheten føres videre 🤦‍♀️

Anonymkode: c1482...db6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Synes i grunnen synd på alle mennesker som ble satt til denne verden. Hvem ble spurt først? Og elendigheten føres videre 🤦‍♀️

Anonymkode: c1482...db6

Man velger ikke livet selv nei, derfor synes jeg det er på høy tid å stoppe å produsere så mange barn. Tallet øker jo bare, vi må ned i antall mennesker.

Anonymkode: b847f...811

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun som får 17.mai ødelagt av lomper som går i oppløsning!

Det kommer til å bli et hardt liv. 

Anonymkode: fe8b3...bfc

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Generelt voksne menn i den vestlige verden som sliter. Incels, nice guys, fraskilte som takler det dårlig, fedre som blir utsatt for samværssabotasje o.s.v.

Anonymkode: 13aed...e26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muslimer for de tåler mye hats, 

 

 

Anonymkode: 7954c...7a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ensomme mennesker som ikke har noen nære venner og skulle ønske de hadde det.

 

Anonymkode: be690...443

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De som vokser opp i strenge religiøse familier hvor de blir hjernevasket til å tro at de kommer til å brenne i helvete i evig tid om de tenker eller gjør visse ting. Og som tror de er dårlige mennesker når de bare er menneskelige 

Anonymkode: be690...443

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Synes i grunnen synd på alle mennesker som ble satt til denne verden. Hvem ble spurt først? Og elendigheten føres videre 🤦‍♀️

Anonymkode: c1482...db6

Synes synd på mennesker som ser på livet som en elendighet.

Anonymkode: be690...443

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke synd på store atomklumper. Mennesker er ubetydelige, gidder ikke å sløse energi på å synes synd på andre.

Anonymkode: 9eb05...e49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes synd på folk som blir råka av en allvorleg sykdom, og som vet at de har en tidsbegrenset periode igjenn å leve 😪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...