Gå til innhold

Hvilke mennesker synes du synd på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet at å si at det er synd på noen egentlig ikke er pent sagt, men ærlig talt så finnes det mennesker man synes synd på. Jeg må si: ensomme mennesker. De som prøver å bli kjent med andre og være sosiale, men som andre allikevel tar motstand fra. Trist 😢 

Anonymkode: 369c3...374

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes mest synd på de som er født med en sykdom som begrenser de, noe der der ikke hjelper " å jobbe med seg selv"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes synd på folk med personlighetsforstyrrelser, fordi de alltid vil føle seg misforstått i verden, og det ikke finnes noen reell terapi som kan ta det vekk. 

Anonymkode: 3b06c...c2f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rasister og folk som "spiser" alt som media serverer...

Anonymkode: 3666c...23a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ensomme eldre menn som bor alene. Kvinner er flinke å ta kontakt med andre. Og tør å være sårbare. Men disse mennene som er gamle nå og er alene, er oppdratt til å tenke at de må være emosjonelt ensomme med sine bekymringer og tanker. 

Og så synes jeg synd på enslige mødre eller fedre ( og deres barn) med dårlig økonomi, som har barna alene og har lite eller intet nettverk. Det finnes dem som bor i små leiligheter med barn og ikke har familie rundt seg og er i lavlønnet yrker og kan bare se langt etter å eie bil, ha sjangs i dating, finne seg venner eller ha en sunn psyke. Det er tøft å være alene som forelder.

Værst er barn som har det tøft på en slags måte. som bare har en mor eller far og ikke opplever koselige gøye ting i hverdagen, bor trangt, ikke får gaver til jul og bursdag. 

Endret av lillevill
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Rasister og folk som "spiser" alt som media serverer...

Anonymkode: 3666c...23a

Blir bra oppgitt over foreldrene mine der til tider 🙈☠️ Prøvd å si at de kan ikke tro alt de leser.... Men det hjelper lite så nå har jeg bare sluttet å si noe. 

Anonymkode: f0317...7dc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes synd på alle som sliter med ett eller annet i livet. De som føler at hver dag er en evig kamp.❤️

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Mennesker som har opplevd, omsorgssvikt, mobbing, overgrep og de som har mistet noen i selvmord/drap/ulykke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig ingen. Fordi det hjelper ingen å synes synd på. Det virker derimot bare nedlatende. Mennesker jeg har stor sympati med derimot er mennesker som står på og gjør alt for å jobbe seg gjennom ting som opplever gjentagende motgang.

Anonymkode: e1ff8...e35

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som er så intelligente at de må leve i en verden der så å si alle andre er psykisk utviklingshemmede i forhold (nei, jeg synes ikke synd på meg selv).

Anonymkode: a5aaf...5bf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Catalina Culès skrev (7 minutter siden):

Mennesker som har opplevd, omsorgssvikt, mobbing, overgrep og de som har mistet noen i selvmord/drap/ulykke. 

Enig. Barn som opplever overgrep, vold, omsorgssvikt, mobbing. Barnevernsbarn. Mennesker som blir voldtatt, utsatt for tortur eller lever i voldelige forhold. Flyktninger. De som mister folk i selvmord, ulykker eller veldig brått. De med (kroniske) psykiske lidelser. Andre med uhelbredelig sykdom. Demente, pleietrengende og ensomme eldre.

Endret av Gjenferdet
  • Liker 1
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes synd på fattige og ensomme mennesker.

Anonymkode: ae251...9be

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg ville blitt Dan Bilzerian. Iallfall miniversjonen, kanskje 200 mill ikke er nok.

 

Anonymkode: a5aaf...5bf

denne var nok i feil tråd, ja.

Anonymkode: a5aaf...5bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes oppriktig synd på de som driter i all selvrespekt og respekt for familie, og gjør absolutt hva som helst for å bli kjendis, uten å ha så mye som antydning til talent eller å ha utrettet noe bra. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pikaboo skrev (4 minutter siden):

Jeg synes oppriktig synd på de som driter i all selvrespekt og respekt for familie, og gjør absolutt hva som helst for å bli kjendis, uten å ha så mye som antydning til talent eller å ha utrettet noe bra. 

Stort sett alle «influencere» altså?

Anonymkode: 26fa3...56c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Stort sett alle «influencere» altså?

Anonymkode: 26fa3...56c

I hvert fall veldig mange av dem. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Egentlig ingen. Fordi det hjelper ingen å synes synd på. Det virker derimot bare nedlatende. Mennesker jeg har stor sympati med derimot er mennesker som står på og gjør alt for å jobbe seg gjennom ting som opplever gjentagende motgang.

Anonymkode: e1ff8...e35

Dette. Jeg er så enig!

Anonymkode: 844a4...bff

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miljøaktivister. Hjernevaska folk.

Folk som uopplyste.

Anonymkode: 65bcf...815

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes synd på dem som har mistet barna/et sitt, eller plutselig har mistet en kjær i ulykke, drap eller selvmord.

Synes synd på dem som må leve med fysiske eller psykiske store smerter. 

Dem som er ulykkelige. 

 

 

Anonymkode: fde01...232

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mennesker som lever i krigsområder eller er så fattige at de sliter med helt basale ting som mat og helsehjelp. 

Dernest synes jeg synd på mennesker som er alvorlig syke/uføre og mennesker som må leve med arbeidsledighet. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...