Gå til innhold

www.mote.no

Fremhevede innlegg

Gjest gjest1
Skrevet
Hvorfor skal folk legge seg inn hva andre bedriver eller bruker penger til?

Jeg mente ikke at folkene på mote.no har over 4000 inlegg jeg snakker om de her.

Loser-ville haha.

Er folk tapere fordi de skriver 4000 innlegg om andre ting enn mote, men et menneske som skriver 4000 innlegg om klær, kjendiser med klær, gutter med klær og atter klær er helt ok? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Er folk tapere fordi de skriver 4000 innlegg om andre ting enn mote, men et menneske som skriver 4000 innlegg om klær, kjendiser med klær, gutter med klær og atter klær er helt ok? :)

Det er ingen der inne med 4000 inlegg. :P

Gjest Gjest
Skrevet
Ja, jeg vet hva det er, men det var ikke det som var poenget mitt. Poenget var at det var 5 temaer om samme tingen, på samme underforum, på samme side! Poenget var altså at mote.no er langt mer ryddig.

:klø: hva er det du vet hva er :ler:

Vet du hva Janteloven er ?

Gjest Gjest
Skrevet
:klø: hva er det du vet hva er  :ler:

Vet du hva Janteloven er ?

Jeg svarte på et innlegg! Det var noen som spurte meg om noe. Spør deg selv det spørsmålet, du....

Gjest gjest1
Skrevet (endret)
Sitert innlegg slettet. ~Sissan, mod

Jau, jeg veier 50 kg og er 1.60 høy. Men når jeg tenker etter er vel det over deres normalvekt. Si meg, er det plass for meg å komme og spy sammmen med dere for å presse meg inn i mine nye trendy drainpipes? :kyss:

Endret av Sissan
Gjest Gjest
Skrevet
:ler: Nei hvorfor skulle de det? De sier jo selv at de er et fjortisforum.

Jeg synes det er mer voksent å velge å ikke bry seg. ;)

Det er hvertfall sånn der jeg kommer fra.

Gjest Jeg ler
Skrevet (endret)

Hmm.. Hvorfor må dere bry dere om hva mote.no er og driver med?

Dere snakker om "god underholdning"? Hva tror du dette temaet er for mote.no-brukerne?

Innlegget er endret. ~Sissan, mod

Endret av Sissan
Gjest Gjest
Skrevet
Jeg sa: Ikke tro dere er noe dere ikke er. Altså, ikke tro at dere er noe som dere ikke er. Fekk du det inn i skallen din nu ellar?

NEI, kan du presisere det litt bedre :ler:

Gjest gjest1
Skrevet (endret)

Dere snakker om "god underholdning"? Hva tror du dette temaet er for mote.no-brukerne?

Fordi jeg kom rett hjem fra skole og trengte underholdning, og dere fyrer av ingenting.

Endret av Sissan
Gjest Gjest
Skrevet (endret)

Litt for voksent kanskje?

Dessuten spiller det ingen rolle om noen har 4000 innlegg, her er det flere som har over titusen innlegg, hva så?

Innlegg endret. ~Sissan, mod

Endret av Sissan
Gjest Jeg ler
Skrevet
Fordi jeg kom rett hjem fra skole og trengte underholdning, og dere fyrer av ingenting.

Eh.. okei? :roll:

Haha.. Slankepress ja.. ;)

"Jeg veier 50 kilo og er 1.60 høy" <-- *Jeg er så stolt* :roll:

Gjest Gjest
Skrevet
Jau, jeg veier 50 kg og er 1.60 høy. Men når jeg tenker etter er vel det over deres normalvekt. Si meg, er det plass for meg å komme og spy sammmen med dere for å presse meg inn i mine nye trendy drainpipes? :kyss:

Vet du hva? Det der var rett og slett frekt. Det er faktisk ikke lov til å klage noen slanketråder der inne, så det så. Bare fordi vi vill ha et sunt kosthold, og spør etter tips fra andre? Jesus.

Det finnes ikke én slanketråd der inne, vi har t.o.m en tråd om syltynne kjendiser, ikke fordi vi beundrer de, men for det motsatte.

Gjest Gjest
Skrevet

:ler::hoho:

Gjest gjest1
Skrevet

Det finnes ikke én slanketråd der inne, vi har t.o.m en tråd om syltynne kjendiser, ikke fordi vi beundrer de, men for det motsatte.

Så fantastisk av dere.

Gjest gjest1
Skrevet
Vet du hva? Det der var rett og slett frekt. Det er faktisk ikke lov til å klage noen slanketråder der inne, så det så. Bare fordi vi vill ha et sunt kosthold, og spør etter tips fra andre? Jesus.

Kaller du meg jesus??

Jeg så et svar i en tråd; "Hun var stygg. Men hun var tynn så hun var litt kul".

Ja jeg generaliserer!

Gjest Intelly
Skrevet (endret)
Fordi vi ser humoren i det som blir skrevet der, humor er for inteligente mennesker

hvorfor ler dere av folk, og ikke med folk da? det er vel ingen humor i at noen henges ut?

Innlegget er endret. ~Sissan, mod

Endret av Sissan

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...