Hu i Svingen Skrevet 22. desember 2005 #801 Del Skrevet 22. desember 2005 Ja, du skulle fått ferie du også. Kjempestor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 22. desember 2005 #802 Del Skrevet 22. desember 2005 Hei sveis! Leit å høre at du er så lei deg, og gruer deg til jul. Håper allikevel det blir noen fine øyeblikk innimellom allikevel! Jeg lurte på det med å kjede seg fordi jeg tenkte som så, at det kanskje var greit å ikke være aleine hele tiden, men ha muligheten til å skravle med noen hvis en følte for det liksom. Ha en fin torsdagskveld i alle fall!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aloha Skrevet 22. desember 2005 #803 Del Skrevet 22. desember 2005 Bare innom for å ønske deg en god jul! Håper du får det best mulig iallfall. Tenker på deg, og håper julenissen banker på døren din en natt og gir angstfjerner (tenk om det hadde fantes) i julegave til deg. Merker meg forresten en ting Linnea, du skriver veldig bra, og rett frem, akkurat slik du føler. Jeg tipper at du kunne skrevet en bok om angsten din, og at den hadde solgt bra. Men det er vel så flott å skrive en dagbok her inne, med så mange lesere som du har! Har du lest noen bøker om angst forresten? Vet at det finnes mange fine (med tips til selvhjelp), blant annet en som heter "Trange rom og åpne plasser". Kanskje du skulle tatt en tur på biblioteket og lånt deg noen bøker? Eller spurt psykologen din? Bare et tips, men du har kanskje gjort det før. God jul iallfall. Kjempe til deg fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 23. desember 2005 Forfatter #804 Del Skrevet 23. desember 2005 Ja, du skulle fått ferie du også. Kjempestor ← Tusen takk Håper du får en ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 23. desember 2005 Forfatter #805 Del Skrevet 23. desember 2005 Hei sveis! Leit å høre at du er så lei deg, og gruer deg til jul. Håper allikevel det blir noen fine øyeblikk innimellom allikevel! Jeg lurte på det med å kjede seg fordi jeg tenkte som så, at det kanskje var greit å ikke være aleine hele tiden, men ha muligheten til å skravle med noen hvis en følte for det liksom. Ha en fin torsdagskveld i alle fall!!! ← Tusen takk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 23. desember 2005 Forfatter #806 Del Skrevet 23. desember 2005 Bare innom for å ønske deg en god jul! Håper du får det best mulig iallfall. Tenker på deg, og håper julenissen banker på døren din en natt og gir angstfjerner (tenk om det hadde fantes) i julegave til deg. Merker meg forresten en ting Linnea, du skriver veldig bra, og rett frem, akkurat slik du føler. Jeg tipper at du kunne skrevet en bok om angsten din, og at den hadde solgt bra. Men det er vel så flott å skrive en dagbok her inne, med så mange lesere som du har! Har du lest noen bøker om angst forresten? Vet at det finnes mange fine (med tips til selvhjelp), blant annet en som heter "Trange rom og åpne plasser". Kanskje du skulle tatt en tur på biblioteket og lånt deg noen bøker? Eller spurt psykologen din? Bare et tips, men du har kanskje gjort det før. God jul iallfall. Kjempe til deg fra meg! ← Hei på deg. Hvis jeg hadde skrevet bok så hadde jeg kjeda folk i hjæl. Tenk så kjedelig. Stakkars dere som leser dagboka mi. så kjedelig det er. Å lese om mine teite dager. Jeg har lest den boka, og jeg kjenner med så altfor godt i den. Kjenner meg igjen i alt. Kunne ha vært skrevet om meg nesten. Uff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 23. desember 2005 Forfatter #807 Del Skrevet 23. desember 2005 (endret) Nå er det lille julaften. Hater jula jeg. Liker ikke jul. Jula er så vanskelig tid. Æsj. Alt med jul er pyton. Alt med livet er pyton. Jeg føler meg så trist fordi jeg ikke får til å være glad inne i meg. Blir jo ekstra lei meg da. Når jeg ikke klarer å føle glede eller lykke på kroppen. Ikke en liten solgnist engang. Bare sort. Sånn flatt følelsesliv. Flatt nede på bunnen. Trist inne i meg. Depresjonen er ekstra vond når det er jul og folk er sosiale og hygger seg. Og klarer å kjenne gleden i kroppen. Nå gråter jeg. Tårene kommer mens jeg skriver i dagboka mi. Det er så vondt. Vondt å ikke klare å være glad. Jeg klarer ikke å være glad når på julaften så pakker jeg opp gavnene, men jeg får ingen glede over det jeg får. Eller om jeg gir bort gave. Klarer ikke å ha givergleden heller. Uff, nå renner tårene på kinnet. Jula er bare så vanskelig. Oxo vekker det masse minner fra barndommen ol. Og nå er det ferie for andre mennesker ,men jeg får ikke noe ferie fra angsten og depresjonen. Jeg er på jobb med angsten nå oxo. Slitsomt. Reddelinnea: Jeg har tatt bort litt av innlegget ditt, noen ganger er det vanskelig å vurdere hva som menes med det som skrives, og ting som kan minne om selvmordstanker må vi fjerne ihht reglene våre. Julen er en vanskelig tid for mange, og dersom du trenger noen å snakke med vil jeg anbefale deg å ta kontakt med Mental Helse. Mie (mod) Endret 24. desember 2005 av Mie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 23. desember 2005 #808 Del Skrevet 23. desember 2005 Leit å lese at du har det så trist. Men ikke tro at jeg synes det er kjedelig lesning, og du bør ikke synes synd på meg FOR jeg leser i dagboken din av fri vilje, og jeg blir alltid glad når jeg ser du har skrevet et innlegg. For jeg tror at denne dagboken kan hjelpe deg med å sortere tankene dine litt. så jeg leser med glede dagboken din. Og jeg kan ikke si at ansten din forsvinner i mårra, for det gjør den ikke. Men jeg håper du kan kjempe deg vei ut av den. For det er mulig, det har jeg sett!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 23. desember 2005 #809 Del Skrevet 23. desember 2005 Hei sveis Jeg vil si, akkurat som Iss sa, at det er av egen fri vilje jeg leser dagboken din! Den er ikke kjedelig, den er personlig, den er varm og folkelig, og ikke bare overfladisk pjatt som man likesågodt kan lese i avisen. Så sånn er det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 23. desember 2005 #810 Del Skrevet 23. desember 2005 Et lite julepakkerim… Vi pakker pakker åpner pakker alle-skal-ha-sitt-pakker små pakker store pakker vente-til-etter-maten-pakker snille pakker ville pakker pass-nå-faller-treet-pakker!! godtepakker selskinnshatter fire nye dørmatter lange pakker runde pakker leketøy til alle katter rare pakker tullepakker akebrett til akebakker myke pakker harde pakker vi blir stiv i våre nakker!! glemte pakker knuste pakker finner INGEN merkelapper!! tre pakker to pakker en pakke... så bukke-nikke-neier vi… og takker! :hjerte: Ha en riktig God Jul!! :hjerte: Stoooor jule fra... Anette Håper du får en fin og rolig jul, Linnea!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 23. desember 2005 #811 Del Skrevet 23. desember 2005 God jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 23. desember 2005 #812 Del Skrevet 23. desember 2005 God jul, Reddelinnea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 23. desember 2005 #813 Del Skrevet 23. desember 2005 Høres ut som du sliter mye for tiden, Linnea. Skulle virkelig ønske det var noe jeg kunne si eller gjøre for at du skulle få det litt bedre, men det er ikke så lett å vite hva man skal si... Jeg håper du klarer å finne litt ro i julen... Skal du være hjemme med familien?... Har du kontakt med psykolog/ psykiater? Tror det er veldig viktig å få snakket om disse vanskelige følelsene du sliter med... Det har vært og er iallefall veldig viktig for meg... Jeg ønsker deg alt godt i julen, og jeg håper inderlig at du får kost deg litt også... *sender masssse positive tanker til Linnea* Stoooor fra... Anette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 23. desember 2005 #814 Del Skrevet 23. desember 2005 Jeg vil med dette få ønske deg en STRÅLENDE GOD JUL!! OG ET FRYKTELIG GODT NYTT ÅR!!! Jeg ønsker deg alt godt i det nye året, og at du kan få det iallefall LITT bedre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. desember 2005 #815 Del Skrevet 23. desember 2005 Jeg vil herved ønske deg en riktig GOD JUL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2005 #816 Del Skrevet 23. desember 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 23. desember 2005 Forfatter #817 Del Skrevet 23. desember 2005 Leit å lese at du har det så trist. Men ikke tro at jeg synes det er kjedelig lesning, og du bør ikke synes synd på meg FOR jeg leser i dagboken din av fri vilje, og jeg blir alltid glad når jeg ser du har skrevet et innlegg. For jeg tror at denne dagboken kan hjelpe deg med å sortere tankene dine litt. så jeg leser med glede dagboken din. Og jeg kan ikke si at ansten din forsvinner i mårra, for det gjør den ikke. Men jeg håper du kan kjempe deg vei ut av den. For det er mulig, det har jeg sett!!! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 23. desember 2005 Forfatter #818 Del Skrevet 23. desember 2005 Hei sveis Jeg vil si, akkurat som Iss sa, at det er av egen fri vilje jeg leser dagboken din! Den er ikke kjedelig, den er personlig, den er varm og folkelig, og ikke bare overfladisk pjatt som man likesågodt kan lese i avisen. Så sånn er det! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 23. desember 2005 Forfatter #819 Del Skrevet 23. desember 2005 Et lite julepakkerim… Vi pakker pakker åpner pakker alle-skal-ha-sitt-pakker små pakker store pakker vente-til-etter-maten-pakker snille pakker ville pakker pass-nå-faller-treet-pakker!! godtepakker selskinnshatter fire nye dørmatter lange pakker runde pakker leketøy til alle katter rare pakker tullepakker akebrett til akebakker myke pakker harde pakker vi blir stiv i våre nakker!! glemte pakker knuste pakker finner INGEN merkelapper!! tre pakker to pakker en pakke... så bukke-nikke-neier vi… og takker! :hjerte: Ha en riktig God Jul!! :hjerte: Stoooor jule fra... Anette Håper du får en fin og rolig jul, Linnea!! ← Tusen takk for det fine diktet God jul.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 23. desember 2005 Forfatter #820 Del Skrevet 23. desember 2005 God jul! ← Tusen takk i like måde. God jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg