Gjest Manic Skrevet 21. september 2005 #301 Del Skrevet 21. september 2005 Jeg leser jo at du ler og smiler litt av det andre skriver til deg, bra det! Jeg tror nok at skal klare å få det fint hvis du vil Ikke gi opp!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 21. september 2005 Forfatter #302 Del Skrevet 21. september 2005 I morra vet jeg at foreldrene mine kommer til å mase og skrike og rope til meg at jeg må rydde ditt og rydde datt. Er så lei, også blir jeg så redd når de skriker til meg jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 22. september 2005 Forfatter #303 Del Skrevet 22. september 2005 Og hvis jeg går inne på nettet når de foreldrene mine er våkne så står de utenfor å skriker og banker på døra om at jeg må rydde ol. Også tar de strømmen sånn at jeg ikke kommer inn på nettet. Og da blir jeg enda mere redd. Fordi jeg er så mørkeredd. Også tør jeg heller ikke å åpne døra fordi jeg er så redd. Så da sitter jeg der i mørket. Helt redd og forskremt. Sånn som denne her skjelver og helt blå i trynet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 22. september 2005 Forfatter #304 Del Skrevet 22. september 2005 Jeg leser jo at du ler og smiler litt av det andre skriver til deg, bra det! Jeg tror nok at skal klare å få det fint hvis du vil Ikke gi opp!! ← Jeg ler og smiler hele tiden jeg. Av alt mulig. Men det er ikke fordi jeg er glad. Det er bare utsiden jeg ler. For å skjule det vonde på innsiden. Også har jeg en sånn maske, for å glede andre. Tør bare ikke å vise hvordan jeg har det inne i meg. Og da ler og smiler jeg som den tullingen. Unnskyld meg. Jeg er og veldig usikker på meg selv, og nervøs, så at det blir sånn nervøs latter lissom. Også ler jeg fordi jeg ikke vet hva jeg skal gjøre. Og får å viske ut redselen i meg, så gjør jeg det motsatte.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 22. september 2005 Forfatter #305 Del Skrevet 22. september 2005 Også føler jeg meg som den tullingen, og ler av meg selv. Ser bare ikke ut jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Manic Skrevet 22. september 2005 #306 Del Skrevet 22. september 2005 Og hvis jeg går inne på nettet når de foreldrene mine er våkne så står de utenfor å skriker og banker på døra om at jeg må rydde ol. Også tar de strømmen sånn at jeg ikke kommer inn på nettet. Og da blir jeg enda mere redd. Fordi jeg er så mørkeredd. Også tør jeg heller ikke å åpne døra fordi jeg er så redd. Så da sitter jeg der i mørket. Helt redd og forskremt. Sånn som denne her skjelver og helt blå i trynet mitt ← DU!! Det der er jo stygt gjort! Du må fortelle om dette til psykologen din, kanskje h*n kan ta litt ansvar. Du skal ikke ha dårlig samvittighet fordi du ikke synes all verden om foreldrene dine, vi har alle vært der en gang Og når de faktisk er så slemme så burde du kanskje flytte ut, du vet jo ikke men det kan kanskje ha noe for seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 22. september 2005 Forfatter #307 Del Skrevet 22. september 2005 Nå er klokka halv tre midt på natta, og de sover og sånn... Jeg tør heller ikke å legge meg. Er så redd for å sove og å miste kontrollen. Redd for å sove, også er det bare en ny grusom vond dag i morra som er helt uuuuuuutholbar dag igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 22. september 2005 Forfatter #308 Del Skrevet 22. september 2005 DU!! Det der er jo stygt gjort! Du må fortelle om dette til psykologen din, kanskje h*n kan ta litt ansvar. Du skal ikke ha dårlig samvittighet fordi du ikke synes all verden om foreldrene dine, vi har alle vært der en gang Og når de faktisk er så slemme så burde du kanskje flytte ut, du vet jo ikke men det kan kanskje ha noe for seg! ← Psykologen min vet om det ja.. Jeg vet ikke om jeg tør å flytte ut. Høres sikkert rart ut når jeg har det sånn hjemme. Men hele barndommen min var også sånn, så jeg er vant med det. Vant med å sitte på det mørke rommet mitt uten lys. Redd og forskremt. Var sånn da jeg var liten også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 22. september 2005 Forfatter #309 Del Skrevet 22. september 2005 Når jeg vasker håret så tar de vannet, sånn at jeg ikke får noe vann å vaske meg i. Og da står jeg der med shampoo i håret mitt da. Også tar de sikringa, og jeg er så redd når det blir mørkt på badet fordi det er ikke noe vindu der. Bare helt sort. Og da gråter jeg. men bare innvendig sånn at ikke foreldrene mine skal høre. Fordi da sier de bare: Du er voksen, oppfør deg.. Og da blir jeg bare enda mere lei meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 22. september 2005 Forfatter #310 Del Skrevet 22. september 2005 Nå er jeg sulten. :(Er så sulten hele tiden. :(Har så lyst på masse mat jeg. Men når jeg spiser mat så får jeg så dårlig samvittighet siden jeg bare legger på meg. Spiser for mye jeg. Også er jeg så sulten, at magen rumler. Kanskje fordi jeg er så stressa, og magen jobber fort.. Men jeg legger masse på meg hele tiden. Klarer ikke å holde vekta jeg. Også er jeg så nervøs, og kjenner angsten inne i magen som bare roper på mere mat. Æsj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 22. september 2005 #311 Del Skrevet 22. september 2005 Foreldrene dine burde støtte deg når du har det vanskelig, ikke gjøre det verre for deg! De sier til deg at du er voksen og at du burde oppføre deg (de har ikke rett til å snakke sånn til deg!).. Men, de er voksne de også, og de er i tillegg foreldrene dine, så DE burde oppføre seg! til deg Linnea.. Hvis du hadde flyttet ut skulle du sett at ting gikk mye bedre for deg.. Tror foreldrene dine er mye av grunnen til at du har det vondt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 22. september 2005 Forfatter #312 Del Skrevet 22. september 2005 Foreldrene dine burde støtte deg når du har det vanskelig, ikke gjøre det verre for deg! De sier til deg at du er voksen og at du burde oppføre deg (de har ikke rett til å snakke sånn til deg!).. Men, de er voksne de også, og de er i tillegg foreldrene dine, så DE burde oppføre seg! til deg Linnea.. Hvis du hadde flyttet ut skulle du sett at ting gikk mye bedre for deg.. Tror foreldrene dine er mye av grunnen til at du har det vondt.. ← Tusen takk.. Jeg tør ikke å flytte jeg.. Men jeg må tror jeg. Siden jeg ikke orker å bo hjemme mere. Blir bare enda mere redd av å bo hjemme. Livet har alltid vært sånn hele livet mitt. Alltid hatt foreldre som er sinna på meg jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 22. september 2005 Forfatter #313 Del Skrevet 22. september 2005 Nå er klokka fire midt på natta og jeg tør ikke å legge meg. Er så sinna på meg selv. fordi jeg ikke klarer å leve et bra liv. Sinna fordi jeg har blitt sånn. Er flau over meg selv jeg. Og sinna på meg selv. Sinna fordi jeg ikke klarer å se noe glede i livet. Fordi jeg ikke klarer å se sola varmer på meg.. Fordi jeg ikke klarer å se de høstfargene og se at det er fint. Men jeg er så dum jeg. Unnskyld meg. Men høstfarger skal lissom være fint da. Og sola skal lissom varme og stråle. Men jeg føler det bare regner ned hos meg jeg. Det høljer ned. En stor orkan. Et Vulkanutbrudd, en storm tordnevær, Bare masse kaos inne i meg. Kaos og sinne. Jeg er så sinna på meg selv jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 22. september 2005 Forfatter #314 Del Skrevet 22. september 2005 Ååååå...... æs... søren,,,, shit... Nå våkna pappa sikkert fordi han skulle på do, og sa : Sitter du der nå ennå. Skjønner du at vi må gjøre noe med den pcen nå. Du kan ikke sitte der. *stønn* Æsj. Du blir døgnvill. Også vekker du oss når du går på rommet... !!! Men jeg lister meg opp trappa jeg. går så stille så, men han må bare klage han. Jeg er bare i veien jeg. Ble veldig redd nå jeg siden han våkna. Kjente angsten stige inne i magen min jeg. Jeg er så redd for pappa jeg. Når han prater så tenker jeg at nå er han sikkert sinna på meg igjen. Og da blir jeg så redd. Redd når han roper ut på meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 22. september 2005 Forfatter #315 Del Skrevet 22. september 2005 Men jeg skjønner ikke hvorfor pappa truer meg med å fjerne pcen når jeg er 25 år, og voksen og kan lissom bestemme selv når jeg legger meg. Eller kan kanskje ikke 25 åringer bestemme sånn selv? Det blir lissom så rart det da. tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 22. september 2005 Forfatter #316 Del Skrevet 22. september 2005 Kanskje jeg må legge meg. for kanskje pappa våkner en gang til. og nå er det snart morran og da står han opp. og tenk om jeg sitter her da? Da blir han ivertfall sinna? Men jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke kan bestemme når jeg skal legge meg selv når jeg er 25 år jeg? Men jeg tør ikke å sitte her lengre nå jeg. Er så redd for faren min jeg. Er også redd for moren min også. De er alltid på parti mot meg. Alltid.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 22. september 2005 Forfatter #317 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Og nå er jeg trøtt også. Håper jeg sover til langt utpå morgningen, sove mest mulig. Slipper å leve da. Håper jeg sovner inn for alltid. God natta til dere alle.. natta Endret 22. september 2005 av reddelinnea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 22. september 2005 Forfatter #318 Del Skrevet 22. september 2005 God natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 22. september 2005 #319 Del Skrevet 22. september 2005 Hei Linnea, jeg regner med at du sover nå, men når du leser dette så håper jeg du er klar for å ta en beslutning. Begynne å se etter leiligheter på nettet bittelitt kanskje? Bare for å se hvilke muligheter det finnes der du bor? Lykke til :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 22. september 2005 #320 Del Skrevet 22. september 2005 Hei! Har du søsken? Har du alltid hatt et anstrengt forhold til foreldrene dine? Eller er det blitt slik etter at du ble voksen? Kan du snakke med dem om angsten din? Jeg må nok si at jeg ville heller ikke likt at barna mine snudde døgnet helt på hodet, selv om de var 25 år. Jeg tror det er bedre (sunnere) å være våken på dagen og sove om natten. Når du sitter oppe til over 04.00, kan jeg faktisk skjønne at de blir litt irriterte. Men å skru av vannet og ta sikringen når du er i dusjen, høres bare slemt ut. Hvorfor gjør de det? Synes de at du dusjer for lenge? Uansett høres det ut som en dårlig ting å gjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg