Gå til innhold

Dagen i dag er en grusom dag,

reddelinnea

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:):blomst::gratulerer::bursdag:

Jeg ønsker deg et riktig godt Nytt År!! ~ Håper du får mange fantastiske opplevelser i det nye året... og takk for det gamle!!

:bursdag::gratulerer::blomst::)

Stoooor nyttårs :klem: fra...

meg!! :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happy New Year!

Håper du får en flott kveld, og at år 2006 blir alt du har drømt om! Jeg skal danse meg inn i det nye året! :-D Håper det blir mange av de gode øyeblikkene, og at det blir fler smil enn tårer!

Mange klemmer fra Lille Ballerina :klem:

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Gjest gjest1

Hei Linnea-jenta! :klem:

Kjapt innom med en nyttårsklem. Jeg håper det blir noen lysglimt for deg i dette nye året. Det fortjener du. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det lenge siden jeg har vært her inne på nettet, og lenge siden jeg har skrevet noe i dagboka mi også. Jeg har vært så veldig depremert. Det er jeg nå også. Føler ingen glede uansett hvor jeg er. Er ikke glad for å være her inne engang. Men det er ikke noe med dere å gjøre. Det er jeg som er det store problemet som ikke får til å hygge meg noensteder. Jeg er bare her for å bruke opp tida. Får å ha noe å gjøre. Jeg finner ikke noe jeg liker. Æsj. Synes livet bare er dritt. Livet er ikke verdt å leve. Det er altfor vondt. Altfor vondt å presse meg gjennom dagene. Æsj. Unnskyld meg.

Og det nye året er like dritt som det forgje året. Og jeg har gitt opp alt. Det virker så håpløst når jeg har kjempa i årevis. Uten å merke noe bedring. Da orker jeg ikke bare mer. Synes livet er et slit. Slitsomt å leve. Slitsomt å presse meg gjennom dagene også.

Jeg er så lei av å være redd konstant. Hvis jeg bare kunne ha hatt et lite sted som jeg hadde likt så kunne jeg ha holdt ut. Bare et lite sted som jeg følte meg trygg hos. Som under dyna. Men jeg er redd der også. Ikke noe håp for meg. Angsten er der konstant hele tiden. Kjenner den ekle vonde deigklumpen i magen. Akkurat som om man skal bake og man eltedeigen sammen. Da gnir og trykker og vrenger man drigen for å få den fast og fin. Sånn føler jeg det inne i magen min konstant. Den deigen knyter seg i magen hele tiden. Slipper aldri taket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...