reddelinnea Skrevet 24. desember 2005 Forfatter #841 Del Skrevet 24. desember 2005 GOD JUL! Ser du har vært nattedyr i natt også, håper du har fått sove litt nå, og er klar for en ny dag! Ønsker deg alt fint Linnea!! ← Hehe, ja. Nattdyr er jeg ja.. Får ikke sove jeg. Tør lissom ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 24. desember 2005 Forfatter #842 Del Skrevet 24. desember 2005 Riktig god jul, Linnea! Håper du klarer å slappe av,og at du får noen fine stunder. ← Tusen takk i like måde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 24. desember 2005 Forfatter #843 Del Skrevet 24. desember 2005 GOD JUL ← Takk i like måde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 24. desember 2005 Forfatter #844 Del Skrevet 24. desember 2005 Riktig god jul og godt nyttår:-) ← Tusen takk God jul til deg oxo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 24. desember 2005 Forfatter #845 Del Skrevet 24. desember 2005 litt på Linnea-jenta vår ← Tusen takk for klemmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 24. desember 2005 Forfatter #846 Del Skrevet 24. desember 2005 Tusen takk for besøk i dagboka mi Håper du får en fin jul ← God jul.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 24. desember 2005 Forfatter #847 Del Skrevet 24. desember 2005 God jul, takk for hilsning i min dagbok ← Takk i like måde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 24. desember 2005 Forfatter #848 Del Skrevet 24. desember 2005 Takk for hilsen i dagboka mi. Ønsker deg en riktig god jul ← Tusen takk for hilsen her oxo. God jul.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 24. desember 2005 Forfatter #849 Del Skrevet 24. desember 2005 Takk for julehilsen i dagboken min, Linnea! Gidder ikke si "God Jul!" tilbake, for det blir litt tomt og rart når du så tydelig sliter med julen og følelsene rundt dem.. Vet hvordan det er å ha mixa følelser for noe som egentlig skal være positivt, sånn som nettopp jula... Så det jeg heller sier er: Prøv å kos deg så mye som mulig, prøv å ha en så fin jul som mulig, og prøv å ikke ha straffe-tanker til deg selv bare fordi ting ikke er helt som de skal alltid Juleklem fra Kaninen!! ← Tusen takk. Tusen takk for juleklem fra kaninen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 24. desember 2005 Forfatter #850 Del Skrevet 24. desember 2005 God jul! Håper du får til å slappe av litt og kose deg med god mat i julen! Ikke tenk så mye på at det er jul og at du liksom må være lykkelig. Det er lov å være lei seg og ha angst i julen også, men prøv så godt du kan å kose deg! Sender deg gode tanker og "slappe-av-vibber"! ← Tusen takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 24. desember 2005 Forfatter #851 Del Skrevet 24. desember 2005 Hei vennen! det er ikke gøy å føle det på den måten. Vedder for at alle som får gave av deg blit glade, ikke tenk noe annet. Blir lei meg når jeg leser hvor vond du har det. Skulle ønske jeg kune gi deg en god klem, som denne i "virkeligheten" Nå har ikke jeg lest så mye annet av deg, men håper inderlig du får medisiner for angsten din. Dette er ikke lett. Klem til deg ihvertfall. ← Tusen takk for hilsen i dagboka mi Jeg går på medisiner mot angsten, men jeg merker ikke noe på de, bare bivirkninger. Vet ikke hvorfor jeg. God jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 24. desember 2005 Forfatter #852 Del Skrevet 24. desember 2005 Julaften gikk dritt. Klarte ikke å føle noe glede som vanlig. Og på julaften så skal alle være glad: Som sangene: Jeg er så glad hver julekveld.. Glade jul.. Trala la la.. Men jeg er ikke glad hver julekveld, og jeg er ikke glad i jula heller. Dritt. Hvordan gikk det for dere? Håper dere hadde det bedre enn meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. desember 2005 #853 Del Skrevet 24. desember 2005 Jeg kom akkurat hjem, takk for hilsen i boken min. Mulig det er det at vi blir eldre, julen er ikke det samme som før gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 24. desember 2005 #854 Del Skrevet 24. desember 2005 Hei! Sender deg en god jule klem! Takk for koslig hilsen!! iingvild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @nea Skrevet 24. desember 2005 #855 Del Skrevet 24. desember 2005 Hei Linnea! Tusen takk for julehilsen i boka mi. Synd at du ikke føler at du har hatt det så fint i kveld. Har du fått noen fine gaver da? Juleklem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 24. desember 2005 #856 Del Skrevet 24. desember 2005 Hei Linnea... Synd at du ikke føler at du har hatt en fin kveld i kveld, jeg vet hvordan det er, for jeg hadde det fælt i fjor jul selv... Heldigvis har jeg blitt bedre nå - og har hatt en ganske fin og mye mer fredelig jul i år... Og når det er mulig for meg, så tror jeg absolutt at det er mulig for deg også - det må du alltid huske!!... Ting kan virkelig bli bedre, selv når det synes helt umulig... Og husk også på at det er helt ok å ha det vanskelig, i julen også, ikke la deg stresse av at alle virker så glade og fornøyde i julen, det er mange som sliter... Jeg har tenkt mye på deg i kveld.... og det tror jeg det er mange her inne som har, det er så mange som bare ønsker alt det beste for deg, det må du også alltid huske på!! Du sier at du går på medisiner for angsten. Har du prøvd forskjellige typer? Det er utrolig viktig å finne det som er rett for nettopp deg... Håper du har en ok lege & eventuelt psykiater som samarbeider om å finne den rette løsningen for nettopp deg... Stoooor fra... Anette Jeg tenker på deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fluesopp Skrevet 25. desember 2005 #857 Del Skrevet 25. desember 2005 God Jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 25. desember 2005 #858 Del Skrevet 25. desember 2005 Hvordan gikk det for dere? Håper dere hadde det bedre enn meg. ← Puh, julaften overstått for i år. Det gikk rimelig greit, men jammen er jeg glad det er ett år til neste gang. Nå er det bare å komme seg helskinnet gjennom nyttårsaften også. Skal vi ønske hverandre lykke til med vel overstått julaften, Linnea? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miloine Skrevet 25. desember 2005 #859 Del Skrevet 25. desember 2005 (endret) Tusen takk for hilsen i dagboka mi Jeg går på medisiner mot angsten, men jeg merker ikke noe på de, bare bivirkninger. Vet ikke hvorfor jeg. God jul. ← Hei! Det er gjerne bivirkninger i begynnelsen som går over etterhvert! Hvis det er et C preparat (depresjonsmedisin uten "trekant" tegn) så kan det faktisk ta inntil 3 mnd før virkningen er total. I mellomtiden (altså før hjernen har tilpasset seg innførsel utenfra av dette stoffet) så er det masse bivirkninger. Det er fælt mens bivirkningene står på. Bivirkningene kan være mange og varierende, men etterhvert så vil du merke at hjernen tilpasser seg tilførselen av eks.serotonin. SEROTONIN er noe hjernen produserer selv. Når man får angst, puster du ut dette stoffet, slik at du mister mye av det! (spesielt hvis du hyperventilerer) Dette kan føre til angst og depresjon Forstyrrelser i hjernens serotoninsystem kan nemligvære en sentral faktor til utvikling av bla. depresjon,angst og andre beslektede sykdommer. Det finnes mange C preparater på markede som virker på denne måten, at de hele tiden gir hjernen din dette stoffet i de mengdene det trengs. Disse C preparatene kan også brukes sammen med såkalte B preparater, (de med trekant) Ønsker deg alt godt Endret 25. desember 2005 av Miloine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miloine Skrevet 25. desember 2005 #860 Del Skrevet 25. desember 2005 (endret) Det er mange som ikke helt vet hva angst er. For å forklare dette til noen som aldri har oplevd det, kan føles vannskelig, og noen ganger møter man lite forståelse for det. Hvis du eks. har panikkangst så kan man eks. si at :" hvis du er ute i skogen og plutselig møter en bjørn, vil alle og en hver se at her er det en varsellampe som blinker rødt - som betyr fare. Når du da møter denne bjørnen og du tror den skal angripe deg og du tror du skal dø får du en redselsfølelse inni deg(dødsangst) Når du kommer deg unna og feler at nå er jeg trygg, slipper denne redselen tak i deg og du begynner så smått å "livne til igjen"(grønt lys,fare er over) For en med angst, så blinker dette røde lyset nesten hele tiden og du kommer deg ikke ned igjen.(det blir ikke noe grønt lys, det forblir rødt) Altså, du har denne redselsfølelsen hele tiden, samme følelse du hadde når du møtte denne bjørnen. Du stangnerer, det går ikke over uansett om noen forteller deg at alt er ok. Du går med en nesten konstant følelse av redsel, og du har ingen kontroll over det. Dette er angst. Endret 25. desember 2005 av Miloine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg