Gjest vimse Skrevet 12. desember 2005 #741 Del Skrevet 12. desember 2005 Hei! Nå er det enda lengre siden, håper du stikker innom snart og sier hei! Blir mange innlegg for deg å svare på nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 16. desember 2005 #742 Del Skrevet 16. desember 2005 Ha en fin fin helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aloha Skrevet 16. desember 2005 #743 Del Skrevet 16. desember 2005 Nei nå er det lenge siden du har gitt lyd fra deg Linnea. Kom tilbake snart da!! Håper du har det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 17. desember 2005 Forfatter #744 Del Skrevet 17. desember 2005 Tusen takk for alle hilsningene i dagboka mi. ;) Nå er det lenge siden jeg har vært her inne. Tror det er en måned siden jeg har vært her. Unnskyld meg. Jeg har bare ikke orka å vært her. Oxo har jeg hatt så mye angst, og vært innlagt igjen ja. Æsj. Jeg var så dårlig, men jeg er like dårlig nå som ved innskrivning. Men de villle at jeg skulle bli innlagt. Selv om det ikke hjelper. Jeg har vært innlagt flere ganger før, og det hjelper ikke på meg. Det har også personalet sagt. Så nå har jeg juleferie. Jeg føler aldri jeg har ferie jeg. Jeg har jo aldri ferie fra angsten. Jeg synes at angsten min er en døgnjobb jeg. Siden jeg må jobbe med angstn døgnet rundt. Og den er tilstede hele tiden. Slitsomt. Kjenner den i magen, og i halsen og i hele meg. Føler angsten er hele meg jeg på en måte. Synes det er skummelt å være innlagt oxo selv om jeg har vært det flere ganger. Men alt er skummelt. Jeg er redd for alt jeg. Æsj. Redd for alle menneskene der oxo. Skumle greier. Og jeg som er så redd. Slitsomt å være redd hele tida. Jeg er ikke trygg hjemme heller, og det er så vondt å ikke ha et lite sted som er trygt. Jeg er redd nå også, er så redd det kommer noen hit. Redd for innbrudd eller om det er noen under senga. oxo vet jeg ikke hvorfor jeg er redd. Og det er jo rart. ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 17. desember 2005 Forfatter #745 Del Skrevet 17. desember 2005 Gruer meg til jul. Oxo tør jeg nesten ikke å kjøpe julegaver. Skummelt å gå i butikken, oxo får jeg aldri bestemt meg om hva jeg skal kjøpe. Jeg blir lissom aldri fornøyd med det jeg skal kjøpe. Og det er så mange mennesker i butikken nå før jul. Jeg får helt klaus jeg. Blir livredd og løper ut. Så hvis det er en forvirra dum tulling som løper rundt i butikken så er det kanskje meg? Jeg liker bare ikke jula. Synes det er en ekstra vanskelig tid. En tid der jeg føler meg ekstra mye alene. Føler meg mere ensom. Gruer meg spesielt på selveste julaften. Da hele familien er samlet og vi skal pakke opp gavene? For når jeg pakker opp en gave der det står til linnea på, så åpner jeg papiret, og føler meg flau og dum siden de andre ser på meg. Flau. Også ser jeg hva jeg har fått? Og jeg klarer bare ikke å være glad. Jeg klarer ikke å føle meg glad over hva jeg har fått. Føler meg slem. Men den gledefølelsen er borte vekk. Og da blir jeg trist. Siden man skal være glad for det man får. Så da bare smiler jeg og sier tusen takk, og later som om jeg er glad inne i meg. Men det er jeg ikke. Føler meg utakknemlig, og slem. Siden jeg ikke får til glede? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 17. desember 2005 #746 Del Skrevet 17. desember 2005 Nå ble jeg glad over å se at du skrev.. Savna deg jeg!! Savna å lese om tankene dine og slik du beskriver følelsene dine. Du er et ekte menneske, som ikke er redd for å fortelle.. Leit å høre at du sliter, og at du ikke føler noe går fremover. Har ikke angst selv så jeg kan ikke si at jeg vet hvordan du har det. Det vet jeg ikke. Men det var så koselig å høre fra deg igjen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 17. desember 2005 Forfatter #747 Del Skrevet 17. desember 2005 Dritt, livet er noe dritt. Drittliv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 17. desember 2005 #748 Del Skrevet 17. desember 2005 Jeg tror ikke det er det at du ikke kan føle glede, men at angsten bare skygger over gleden! Jeg tror du har evnen til å føle alle følelser jeg, men at det er en følelse som for tiden er størst. En dag vil du føle glede Linnea! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 17. desember 2005 Forfatter #749 Del Skrevet 17. desember 2005 Nå ble jeg glad over å se at du skrev.. Savna deg jeg!! Savna å lese om tankene dine og slik du beskriver følelsene dine. Du er et ekte menneske, som ikke er redd for å fortelle.. Leit å høre at du sliter, og at du ikke føler noe går fremover. Har ikke angst selv så jeg kan ikke si at jeg vet hvordan du har det. Det vet jeg ikke. Men det var så koselig å høre fra deg igjen!!! ← Tusen takk Så hyggelig at du skrev i dagboka mi iss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 17. desember 2005 #750 Del Skrevet 17. desember 2005 Velkommen tilbake. Fint du er tilbake. Jeg liker heller ikke jula, så vi kan sitte her og furte litt over den sammen. Og så kan vi trøste oss med at det iallfall bare er en julaften og en nyttårsaften i året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 17. desember 2005 Forfatter #751 Del Skrevet 17. desember 2005 Jeg tror ikke det er det at du ikke kan føle glede, men at angsten bare skygger over gleden! Jeg tror du har evnen til å føle alle følelser jeg, men at det er en følelse som for tiden er størst. En dag vil du føle glede Linnea! ← Det er den største julegaven min. Kjære julenisse. Jeg ønsker meg glede. Fra reddelinnea. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 17. desember 2005 Forfatter #752 Del Skrevet 17. desember 2005 Velkommen tilbake. Fint du er tilbake. Jeg liker heller ikke jula, så vi kan sitte her og furte litt over den sammen. Og så kan vi trøste oss med at det iallfall bare er en julaften og en nyttårsaften i året. ← Hei cata Ja, heldigvis er det bare en julaften og en nyttårsaften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 17. desember 2005 #753 Del Skrevet 17. desember 2005 Fikk opp et litt sånn Disney-julebilde i hodet nå. Ser julenissen klatre ned pipa, liste seg inn på rommet ditt og strø litt "være-glad-pulver" over en sovende Linnea. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 17. desember 2005 Forfatter #754 Del Skrevet 17. desember 2005 Fikk opp et litt sånn Disney-julebilde i hodet nå. Ser julenissen klatre ned pipa, liste seg inn på rommet ditt og strø litt "være-glad-pulver" over en sovende Linnea. ← Tusen takk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 17. desember 2005 Forfatter #755 Del Skrevet 17. desember 2005 Jeg håper julenissen sender gladpulver på alle sammen jeg. strør gladpulver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 17. desember 2005 #756 Del Skrevet 17. desember 2005 Hei Linnea! DER er du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 17. desember 2005 Forfatter #757 Del Skrevet 17. desember 2005 Hei Linnea! DER er du! ← Ja, hehe... Hyggelig med melding fra deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 17. desember 2005 Forfatter #758 Del Skrevet 17. desember 2005 ååå, nå har jeg så vondt i magen. Ekstra mye mageknip. Det kom for ti minutter siden. Og jeg har prøvd å drikke vann, men det er så vondt inne i magen. Sånne mageknip. Håper det gir seg snart. skal ta smertestillende nå. Det er bare så vondt. Au. Jeg vet ikke om jeg skal stå eller å gå. Eller krype meg sammen. Jeg har ikke ord på hvor vondt det er med de mageknipene mine. De kommer sånn plutselig og varer fra 1 til 60 minutter kanskje. Også har jeg de så ofte. Flere ganger i uka. Og da må jeg bare stoppe, fordi det er så vondt å gå. Og sette meg ned. Au.. Uff, nå klager jeg mye her. Stakkar. Kanskje ikke så intressant for dere å lese om mageknipene mine stakkar dere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 18. desember 2005 #759 Del Skrevet 18. desember 2005 Hei sveis!! Så koselig å ¨se¨ deg igjen!!! Det er vel natta nå, så vi får prøve å sove litt Håper mageknipen gikk over, er så kjedelig å ha sånt om natten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aloha Skrevet 18. desember 2005 #760 Del Skrevet 18. desember 2005 Juhuu, du er tilbake!!!!! Så bra! Nattaklem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg