Gå til innhold

Liannes prøverdagbok


Lianne

Anbefalte innlegg

PP 4 - 9DPO

Tok en test da jeg stod opp i ettermiddag, den var blenda. Nå i kveld kom det en liten blødning da jeg var på do. Helt lyserødt/rosa blod og ikke store mengden, men nok til at det rant litt i toalettet. Jeg har ingen menssmerter og dette er ikke typisk sånn en mens starter hos meg. Dessuten synes jeg det er vel tidlig at mensen dukker opp på 9 DPO. Enten er det at kroppen ikke har normalisert seg etter aborten, eller så kan det muligens være en festeblødning? Leste litt om det på nett og det stemmer jo greit med tidspunktet. Klamrer meg liksom litt til håpet her føler jeg 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åå, så spennende! Jeg har lest at den aller mest vanlig dagen å få festeblødning på, er nettopp 9DPO! 🙌 Håper sånn for deg! Krysser alt jeg har for at du vil skimte en strek nummer to i løpet av de neste dagene. :klemmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkefrø skrev (11 timer siden):

Åå, så spennende! Jeg har lest at den aller mest vanlig dagen å få festeblødning på, er nettopp 9DPO! 🙌 Håper sånn for deg! Krysser alt jeg har for at du vil skimte en strek nummer to i løpet av de neste dagene. :klemmer:

Åh, har du? Jeg har lest at det egentlig er veldig få som opplever festeblødning så klarer ikke helt å tro på at det er det jeg har 😶

Da jeg stod opp i mårrest kom det enda litt mer blod, så da gadd jeg ikke teste en gang. Meeeen ettersom det ikke hadde kommet noe i bindet fram til lunsj-tider, valgte jeg å teste da. Og jeg skimter en strek! 😲 Tok både tidlig og vanlig test fra Babyplan og jeg skimter absolutt en strek på begge to!! Alt for svake til at jeg får det fram på bildet og jeg tror ikke det kommer til å slå ut på digital heller, men jeg øyner absolutt et håp nå! 😬 Får se om jeg tester igjen i ettermiddag eller om jeg drøyer til i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omg såååå spennende med strek! @Lianne😍Det hadde vært så utrolig koselig om det klaffet for dere igjen allerede❤️ Masse lykke til med neste test - måtte den vise en enda tydeligere strek🙌🏻🤩

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa!! Hurra for strek!! Ååå, nå ble jeg såå glad på dine vegne!! :yvonne: Helt sikker på at dette var en festeblødning, og at lille frøet klorer seg godt fast inni der. 🙌 Fryktelig spennende med morgendagens test nå! Selv om jeg er nesten helt sikker på at dette er starten på en lykkelig slutt på prøvetiden din. ❤️

Ja, jeg har også lest at det er veldig sjeldent med festeblødning, men at av de som opplever det så er det oftest på 9DPO! 🥳

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fri i dag og drøyde lenge før jeg stod opp, for jeg ville ikke bli skuffet. Men altså, se her da! ♥️😱😭😁

20211103_103108.thumb.jpg.0bb59728a4f62d7b925e78296eeb4aff.jpg

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:nordvesta::nordvesta::nordvesta:
YES! Gratulerer så mye!! 

Så fantastisk! Nå ble jeg virkelig glad. Dette unner jeg deg sånn! ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh JAAA!😍 Så fantastiske nyheter å komme inn til!💕 gratulerer så masse med den lille spiren🥳

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daisy'sDuckling skrev (4 timer siden):

Herlighet så gøy! Gratulerer såå mye!❤️

 

Lykkefrø skrev (4 timer siden):

:nordvesta::nordvesta::nordvesta:
YES! Gratulerer så mye!! 

Så fantastisk! Nå ble jeg virkelig glad. Dette unner jeg deg sånn! ❤️

 

Annabel skrev (4 timer siden):

Åååh JAAA!😍 Så fantastiske nyheter å komme inn til!💕 gratulerer så masse med den lille spiren🥳

 

Patriotpaula skrev (2 timer siden):

Gratulerer 💓💓

 

stAre skrev (2 minutter siden):

gratulerer kjempemye! 😊 🌸 🎉 

Tuuusen takk, dere ♥️♥️ 

Jeg spotter fremdels litt, så klarer ikke helt å tro på at dette går bra. Men samtidig har jeg bestemt meg for at det absolutt ikke hjelper noenting å være negativ. Så jeg skal absolutt prøve å kose meg med positiv test og tenke mange gode tanker! 😊

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nilci skrev (5 timer siden):

Gratulerer så mye!! 😍🎉

Tuusen takk 🥰

..... 

Fremdeles noe spotting, men kun når jeg går på toalettet og brunt på farge, så ingen frisk blødning nå. Håper det er et godt tegn! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil egentlig tro at det er en liten restblødning etter da du fikk festeblødningen. :) Har lest at implantasjonen skjer sakte og gradvis, og at det ikke er unormalt å småblø litt over en periode hvor den fester seg mer og mer for hver dag. Men skjønner veldig godt at det føles utrygt og skummelt å se blod! Det er jo det man absolutt ikke ønske seg når man er gravid. Hadde nok følt på akkurat det samme som deg om jeg var i samme situasjon. Har likevel en godfølelse for deg! ❤️ Dette SKAL bare gå bra! :klemmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lykkefrø skrev (2 minutter siden):

Vil egentlig tro at det er en liten restblødning etter da du fikk festeblødningen. :) Har lest at implantasjonen skjer sakte og gradvis, og at det ikke er unormalt å småblø litt over en periode hvor den fester seg mer og mer for hver dag. Men skjønner veldig godt at det føles utrygt og skummelt å se blod! Det er jo det man absolutt ikke ønske seg når man er gravid. Hadde nok følt på akkurat det samme som deg om jeg var i samme situasjon. Har likevel en godfølelse for deg! ❤️ Dette SKAL bare gå bra! :klemmer:

Tusen takk for at du heier sånn på meg! 🥰 Og jeg håper du har rett!

Tar meg selv i å sammenligne strimmeltestene jeg har tatt nå med de jeg tok i august på 10/11DPO. I august så fikk jeg tydelig strek på 10 DPO, i mens nå fikk jeg jo så vidt en strek som jeg kun kunne skimte i enkelte vinkler. Dagens strek (11 DPO) var nok også svakere enn den jeg fikk på 10 DPO sist. Jeg vet jo at forskjellene kan ligge i når egget slapp og når det festet seg. Men vanskelig å ikke sammenligne likevel. I dag har jeg gått på gjestetoalettet hver gang jeg har måttet tisse, bare for å ikke falle for fristelsen til å teste på nytt. Jeg har jo nok hcg til at det slo ut på en digital og jeg er jo gravid. Jeg sliter veldig med å bestemme meg for om jeg skal teste med strimmel daglig eller ikke. På den ene siden vil jeg jo gjerne se at de øker i styrke, men på den andre siden fører det bare engstelse med seg om de ikke øker og jeg har jo allerede erfart at det ikke trenger å gå bra selv om de øker i styrke. Mulig jeg tar meg en tur til legen for å få målt hcg neste uke, og samtidig høre med han hvor tidlig jeg kan få henvisning til TUL. Han snakket om uke ni da vi pratet om det sist gang, det synes jeg er lenge å vente på å få svar!

Tenke gode tanker var det jeg sa ja, ehehehe 🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

89jenta skrev (På 4.11.2021 den 20.31):

Så gøy og komme inn her å lese! 🥳 

GRATULERER SÅ MYE 🥰

Tusen takk, fine du 🥰

... 

4+5

Da jeg ble gravid i august var jeg veldig ivrig med å teste med strimler hver dag den første tida. Var også veldig opptatt av å få stigning på Clearblue digital. Denne gangen er ikke det så viktig kjenner jeg. Hovedårsaken er nok at jeg jo opplevde fin stigning på både strimler og digital, uten at det var en graviditet som utviklet seg normalt. Tok likevel en strimmeltest igjen i dag og der er det heldigvis en sterk strek 😊 Hadde nok sikkert fått 2-3 på en digital nå, men har rett og slett ikke behov for det. 

Vi snakker ikke så mye om graviditeten her hjemme enda. Vi har nok begge behov for å få se at det faktisk er en liten spire der før vi klarer å ta det helt innover oss. Det er mye som føles og oppleves annerledes denne gangen enn sist gang, men det er kanksje ikke så rart heller. Tror alt vil føles mye bedre med en gang TUL er overstått og vi har et svar 😊 Har fremdeles ikke kontaktet legen, men tenker jeg skal gjøre det neste uke, vil komme meg gjennom uke 5 først i hvert fall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest dagboken din i et par uker uten å kommentere. Gratulerer så mye med en liten skatt i magen!! ❤️ Ekstra stas etter det du har opplevd. Gleder meg til å følge med videre! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...