Påske-egget Skrevet 13. juni 2021 #421 Del Skrevet 13. juni 2021 Føler veldig med dere som er kvalme. Trøsten er at det for veldig mange går over når man nærmer seg uke 12. Selv er jeg kun kvalm hvis jeg ikke spiser, så resultatet er omtemt konstant kjedespising😆 Gjør alt for å unngå kvalme og har sikkert rast opp i vekt allerde for har jo kun lyst på usunne ting, haha😅 Gratulerer med fin test @HannaNOHåper blødning gir seg slik at du slipper bekymringer rundt det. Så koselig for dere som har vært på TUL❤️ Ikke noe så magisk som å se svart på hvitt at det faktisk er noe der inne som med et hjerte som banker🥰Skal selv kommende uke. Kun for å stille nysgjerrigheten og sjekke at alt er ok der inne. Siste forhåpentligvis graviditet, så unner meg ekstra titt denne gangen☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fhuzzy Skrevet 14. juni 2021 #422 Del Skrevet 14. juni 2021 Masse lykke til i dag @Amatariel og @Kugres! Gleder meg til å høre hvordan det gikk etterpå! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HannaNO Skrevet 14. juni 2021 #423 Del Skrevet 14. juni 2021 Lykke til @Amatarielog @Kugres! Håper det blir fine opplevelser i dag ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monroe927 Skrevet 14. juni 2021 #424 Del Skrevet 14. juni 2021 Sååå spennende å høre hvordan det går med dere som skal på ultralyd i dag🌼 Nyt opplevelsen, selvom man i forkant er litt urolig - all bekymring forsvinner straks du ser et lite flikkende hjerte 💛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eira2020 Skrevet 14. juni 2021 #425 Del Skrevet 14. juni 2021 Lykke til til dere skal på ultralyd i dag @Amatarielog @Kugres😍 Jeg har hatt første time hos jordmor noen gang i dag, trivelig dame heldigvis ☺️ På onsdag skal jeg på ny TUL hvor jeg forhåpentligvis får vite termin (vil være 9+1 da) 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HannaNO Skrevet 14. juni 2021 #426 Del Skrevet 14. juni 2021 Jeg har i dag vært å tatt blodprøve og fikk nå telefon fra klinikken om at alt er OK. Hgc-nivået er høyt og fint og blødningene har stoppet helt opp. Jeg kan nesten ikke tro det, jeg er litt i sjokk. Nå må lille spiren klamre seg fast!! Takk for alle heiarop her inne ❤️ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 14. juni 2021 Forfatter #427 Del Skrevet 14. juni 2021 ÅÅ @HannaNO - dette var kjempegode nyheter!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eira2020 Skrevet 14. juni 2021 #428 Del Skrevet 14. juni 2021 HannaNO skrev (20 minutter siden): Jeg har i dag vært å tatt blodprøve og fikk nå telefon fra klinikken om at alt er OK. Hgc-nivået er høyt og fint og blødningene har stoppet helt opp. Jeg kan nesten ikke tro det, jeg er litt i sjokk. Nå må lille spiren klamre seg fast!! Takk for alle heiarop her inne ❤️ Så fine nyheter å få!! 🥺❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HannaNO Skrevet 14. juni 2021 #429 Del Skrevet 14. juni 2021 Tusen takk @Eira2020 og @Amatariel. Jeg kan nesten ikke tro det. Kommer til å få gjort pent lite fornuftig på jobb i dag😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Parv Skrevet 14. juni 2021 #430 Del Skrevet 14. juni 2021 HannaNO skrev (38 minutter siden): Jeg har i dag vært å tatt blodprøve og fikk nå telefon fra klinikken om at alt er OK. Hgc-nivået er høyt og fint og blødningene har stoppet helt opp. Jeg kan nesten ikke tro det, jeg er litt i sjokk. Nå må lille spiren klamre seg fast!! Takk for alle heiarop her inne ❤️ Så gode nyheter ❤️ For en fin start på uka. Kanskje er det bare en "luremens" du har hatt? Jeg blødde også litt akkurat rundt den tiden jeg skulle hatt mensen, men alt var heldigvis fint. Her har formen nådd et slags bunnivå i dag, og jeg begynner å forstå at jeg blir nødt til å fortelle om graviditeten på jobben, hvis ikke blir dagene uutholdelige snart 😅 Spent på om jeg greier å holde ut et par uker til, eller om jeg må krype til korset i slutten av uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påske-egget Skrevet 14. juni 2021 #431 Del Skrevet 14. juni 2021 Så bra å høre at alt er i tiden med den lille @HannaNO🥰Godt å få det bekreftet så du kan slappe av igjen. Huff, så kjedelig at formen er dårlig @Parv Hvis kvalmen er veldig ille anbefaler jeg å vurdere og få resept på Afipran fra fastlegen. Fikk det sist gang og fungerte gull👍 Legen sa man ikke skulle behøve lide unødvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HannaNO Skrevet 14. juni 2021 #432 Del Skrevet 14. juni 2021 Parv skrev (10 minutter siden): Så gode nyheter ❤️ For en fin start på uka. Kanskje er det bare en "luremens" du har hatt? Jeg blødde også litt akkurat rundt den tiden jeg skulle hatt mensen, men alt var heldigvis fint. Her har formen nådd et slags bunnivå i dag, og jeg begynner å forstå at jeg blir nødt til å fortelle om graviditeten på jobben, hvis ikke blir dagene uutholdelige snart 😅 Spent på om jeg greier å holde ut et par uker til, eller om jeg må krype til korset i slutten av uka. Tusen takk. Det var noen kilo av skuldrene for å si det sånn. Men som @Amatarielskrev til meg for noen dager siden, det blir vel aldri mer en bekymringsfri dag, så det er vel bare til å venne seg til bekymringer.. 😂Det er nesten sånn at jeg gleder meg til symptomene kicker inn, selv om det høres helt jævlig ut.. Er det kvalmen som er verst for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HannaNO Skrevet 14. juni 2021 #433 Del Skrevet 14. juni 2021 Påske-egget skrev (1 minutt siden): Så bra å høre at alt er i tiden med den lille @HannaNO🥰Godt å få det bekreftet så du kan slappe av igjen. Huff, så kjedelig at formen er dårlig @Parv Hvis kvalmen er veldig ille anbefaler jeg å vurdere og få resept på Afipran fra fastlegen. Fikk det sist gang og fungerte gull👍 Legen sa man ikke skulle behøve lide unødvendig. Tusen takk ❤️ Tror jeg gikk ned 50 kilo i dag, haha 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Parv Skrevet 14. juni 2021 #434 Del Skrevet 14. juni 2021 HannaNO skrev (43 minutter siden): Tusen takk. Det var noen kilo av skuldrene for å si det sånn. Men som @Amatarielskrev til meg for noen dager siden, det blir vel aldri mer en bekymringsfri dag, så det er vel bare til å venne seg til bekymringer.. 😂Det er nesten sånn at jeg gleder meg til symptomene kicker inn, selv om det høres helt jævlig ut.. Er det kvalmen som er verst for deg? Det er nok sånn ja.. Aldri en hundre prosent bekymringsfri dag, selv om jeg merker at jeg er litt roligere nå enn for bare et par uker siden. Jeg har nok et "elsk-hat-forhold" til symptomene. Blir veldig bekymret når jeg ikke er like kvalm og når brystene plutselig kjennes helt "vanlige" ut, og kjenner på en slags lettelse hver gang det kommer tilbake. Samtidig er dagene litt lange og jeg gleder meg til å kunne kjenne bevegelse og liv i magen fremfor å skulle sitte og kjenne etter så veldig hver dag. Jeg er ikke sånn superkvalm at jeg må kaste opp, så skal absolutt ikke klage for mye. Mange har det mange ganger verre enn meg, altså 😅 Det er mer den generelle formen som er redusert. Føler at jeg går rundt med en konstant fyllesyke. I første svangerskap kjente jeg knapt noen ting, men brukte ikke en kalori på å bekymre meg over det. Ikke gikk jeg til tidlig ultralyd heller. Skylder på alderen for at jeg har blitt så hysterisk og bekymret 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solina Skrevet 14. juni 2021 #435 Del Skrevet 14. juni 2021 (endret) Kjenner igjen hysterisk-følelsen. Jeg trodde jeg skulle bli beroliget av å se et bankende hjerte, men det ble jo brått mye mer ekte og nå er jeg bare mer bekymret og vil helst tilbake og se det hver dag 😳🙈 men brystvortene verker, puppene vokser, det stikker tidvis i magen og jeg blør ikke så tenker at det er gode tegn. Jeg er trøtt og gretten og har ikke lyst til noen ting. Egentlig veldig praktisk med hjemmekontor, kan slappe av på sofaen når det behøves og det er enkel tilgang på mat akkurat så ofte jeg trenger 😅 Endret 14. juni 2021 av Solina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
saloni Skrevet 14. juni 2021 #436 Del Skrevet 14. juni 2021 Hei! Har ikke vært så aktiv her i tråden i det siste, men har nå lest igjennom alles innlegg for å hente meg inn igjen ❤️ Håper det har gått bra med dere som har vært på UL! Kjedelig å høre at formen er dårlig hos deg @Parv😞 Håper det går over snart! Flott med såå gode nyheter @HannaNO . Kjenner meg også igjen ang. hysteri - Håper vi alle blir beroliget med tiden.... ❤️ Kan være at jeg er litt tidlig ute her nå , men er det noen som har begynt å tenke på barnevogn? 😅 Er det noen her som har erfaring med barnevogn fra tidligere? Jeg er usikker, men er ekstremt glad i å planlegge (jeg er kontrollfreak). Jeg ser etter en vogn som gjerne har 3 i 1...? Er de noe bra? Noen som har f.eks. erfaring med denne: https://www.rudo.no/products/cybex-balios-s-lux-3in1deep-black?gclid=CjwKCAjw_JuGBhBkEiwA1xmbRcIC6Ws824NPx0gOVD-kFoVAtx7goPwnB2FXcVHDk_3tpKjYa3pjoRoCJpwQAvD_BwE? Jeg ser det er egen tråd "den store barnevogntråden", men opplever ikke aktiviteten der er så høy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Parv Skrevet 14. juni 2021 #437 Del Skrevet 14. juni 2021 saloni skrev (1 minutt siden): Hei! Har ikke vært så aktiv her i tråden i det siste, men har nå lest igjennom alles innlegg for å hente meg inn igjen ❤️ Håper det har gått bra med dere som har vært på UL! Kjedelig å høre at formen er dårlig hos deg @Parv😞 Håper det går over snart! Flott med såå gode nyheter @HannaNO . Kjenner meg også igjen ang. hysteri - Håper vi alle blir beroliget med tiden.... ❤️ Kan være at jeg er litt tidlig ute her nå , men er det noen som har begynt å tenke på barnevogn? 😅 Er det noen her som har erfaring med barnevogn fra tidligere? Jeg er usikker, men er ekstremt glad i å planlegge (jeg er kontrollfreak). Jeg ser etter en vogn som gjerne har 3 i 1...? Er de noe bra? Noen som har f.eks. erfaring med denne: https://www.rudo.no/products/cybex-balios-s-lux-3in1deep-black?gclid=CjwKCAjw_JuGBhBkEiwA1xmbRcIC6Ws824NPx0gOVD-kFoVAtx7goPwnB2FXcVHDk_3tpKjYa3pjoRoCJpwQAvD_BwE? Jeg ser det er egen tråd "den store barnevogntråden", men opplever ikke aktiviteten der er så høy. Haha, jeg har ikke turt å ta opp temaet babyutstyr enda, da jeg har tenkt at det kanskje er litt i tidligste laget, men har tenkt mye på barnevogn og utstyr jeg og ja 😅😂 er også en «kontrollfreak» og har begynt og planlegge litt selv om jeg skal prøve å holde meg hard en god stund til (tenker til høsten). Har nok ikke erfaring med den barnevognen du linker til der, men så jo ikke så dum ut. Jeg ser etter 3 i 1 pakke jeg også. Tenker det blir enten Emmaljunga nxt90 eller Bugaboo Fox her. Litt dyrt, men tenker å legge pengene i vogn og bilstol, så skal jeg se etter brukt når det kommer til utstyr forøvrig. ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 14. juni 2021 Forfatter #438 Del Skrevet 14. juni 2021 Takk for lykkeønskninger alle sammen! Det gikk bra på TUL! Sååå glad og lykkelig nå ♥ Har skrevet en rapport i dagboken min her for dem som vil lese den 😊 saloni skrev (18 minutter siden): Kan være at jeg er litt tidlig ute her nå , men er det noen som har begynt å tenke på barnevogn? 😅 Er det noen her som har erfaring med barnevogn fra tidligere? Jeg er usikker, men er ekstremt glad i å planlegge (jeg er kontrollfreak). Jeg ser etter en vogn som gjerne har 3 i 1...? Er de noe bra? Litt tidlig ute for meg også. Men skal i høyeste grad sette meg inn i det etter TUL nr.2. Jeg er veeldig glad i vogner 😁 Har vært på forum før og en del av den såkalte "barnevognmafiaen" Har hatt maange vogner, litt til mannens fortvilelse, hehe. Men jeg "har fått lov" fordi jeg har vært flink til å selge unna underveis, og kjøpt mye brukt. Men nå er jeg helt ute av det. Er jo 6 år siden sist jeg var inne på det, og det er jo en evighet i en vognverden. Mye utvikling der! Så jeg må rett og slett finne ut hva som finnes nå. Men av ting som er ekstremt viktig (i alle fall for meg) er at vognen - og forhjul er vendbar. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isabel94 Skrevet 14. juni 2021 #439 Del Skrevet 14. juni 2021 Måtte inn å lese hvordan det har gått. Så gøy å kunne glede seg med dere! Glad på deres vegne 😃 💛 Idag ble jeg selv nødt til å fortelle nærmeste sjef på jobb. Ble plutselig sengeliggende i helgen med hyppige dobesøk. Ble ganske fortvilet, har siste uke med jobb nå før sommerferie. Er flere viktige ting jeg skulle ha deltatt på, så det kjennes veldig frustrerende... selv om det er lite å få gjort når ikke kroppen klarer fysisk. Uheldig at jeg skulle bli skikkelig kvalm og dårlig rett før ferie. Evig optimist, og håper jeg får til å dra på jobb mot slutten av uka...🤞 Det var litt skummelt å fortelle det allerede så tidlig (7+2), blir så mer virkelig jo flere som får vite det og desto skumlere synes jeg. Vi begynner jo å glede oss mer og mer... Men, får håpe det beste 🤞graviditetstegn er et godt tegn har jeg lest.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
saloni Skrevet 14. juni 2021 #440 Del Skrevet 14. juni 2021 @Parv Haha, er jo tidlig ja... Woops Er 11+0 i dag, og har allerede tenkt på masse masse utstyr jeg også... 😅 Vi tenker nok ikke kjøpe barnevogn før etter sommeren, men erfarer at sommeren pleier å gå veldig fort. Spørs om denne sommeren går fort da de siste månedene har gått fryktelig seint! Jeg skal notere meg ned barnevognene du har skrevet og undersøke. Har skjønt at emmaljunga er "trygt" å velge, og kjenner enkelte som har den bugaboo (vet ikke hvilken variant, men de har bare 2i1 ikke 3i1). @Amatariel Når er det planlagt TUL nr. 2? Jeg liker også vogner, gleder meg sånn til å kjøpe! Er utdannet ergoterapeut så viktig for meg at disse er ergonomiske, gode løsninger, lett å manøvrere, flerfunksjonelle osv... Forhjul er vendbar - det skal jeg notere meg! Godt å vite, for jeg vet jo ikke helt hva jeg skal se etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå