Amatariel Skrevet 29. juni 2021 Forfatter #701 Del Skrevet 29. juni 2021 Enig med HannaNO! Har hørt noen får ny test om de tar den defekte med til apoteket. Eller bare kjøp ny. Du vil føle deg bedre når 3+ vises og kan legge bort strimlene for godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Parv Skrevet 29. juni 2021 #702 Del Skrevet 29. juni 2021 Frksabben skrev (3 timer siden): Ja men bare til 2-3…. Skulle teste med den siste for å se 3+ så fikk jeg bare opp et tegn ( en slags bok? ) og leste på nett at da var testen ugyldig 😫 Har ikke kjøpt ny etter det. Er vell ganske sikker på hva den ville vist da… Enig med @HannaNO Kjøp en ny digital og spar deg selv for selvpiningen det innebærer og analysere streker på strimlene. Jeg ville nok droppet alle tester, da de uansett ikke vil kunne gi deg noen sikre svar nå, men hvis den viser 3+ nå, synes jeg du skal prøve å slå deg til ro med det for nå. Utrolig tungt med ventetiden frem til UL, men at symptomene ikke er der enda er ikke så unaturlig med tanke på hvor tidlig det er enda ❤️ Min første graviditet var nærmest fri for symptomer. Hold deg til denne forumtråden og ikke google for mye. Husk - MA er ikke så veldig vanlig som det kan virke som når man leser på nettet, og sjansen for at dette går helt fint er stor. Blødninger er også vanlig. HAr mange venninner som har hatt styrtblødninger der alt har gått helt fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frksabben Skrevet 29. juni 2021 #703 Del Skrevet 29. juni 2021 2-3….. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HannaNO Skrevet 29. juni 2021 #704 Del Skrevet 29. juni 2021 Frksabben skrev (2 minutter siden): 2-3….. Hvor langt er du på vei nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frksabben Skrevet 29. juni 2021 #705 Del Skrevet 29. juni 2021 HannaNO skrev (5 minutter siden): Hvor langt er du på vei nå? 5+6🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HannaNO Skrevet 29. juni 2021 #706 Del Skrevet 29. juni 2021 (endret) Frksabben skrev (8 minutter siden): 5+6🤪 Da ville jeg fokusert på at hcg-nivået ikke har sunket, lagt fra meg strimmel-tester, testet med digital igjen om noen dager, da med morgenurin. Det er som @Parvsier, MA er ikke så vanlig som det fremstår på nett. Så legg fra deg googlingen og negative tanker. Så lenge du ikke blør og har smerter så er det veldig mye som går innunder «normalt» i et svangerskap. Selv digitaltest som viser 2-3 når man er 5+6 uker på vei. ❤️ Endret 29. juni 2021 av HannaNO Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frksabben Skrevet 29. juni 2021 #707 Del Skrevet 29. juni 2021 HannaNO skrev (6 minutter siden): Da ville jeg fokusert på at hcg-nivået ikke har sunket, lagt fra meg strimmel-tester, testet med digital igjen om noen dager, da med morgenurin. Det er som @Parvsier, MA er ikke så vanlig som det fremstår på nett. Så legg fra deg googlingen og negative tanker. Så lenge du ikke blør og har smerter så er det veldig mye som går innunder «normalt» i et svangerskap. Selv digitaltest som viser 2-3 når man er 5+6 uker på vei. Jeg tror jeg tar det tipset der. Ultralyd til mandag som vil gi meg det beste svaret jeg kan få! Også får jeg prøve nyte sommer, sol og ferie frem til det ❤️ Jeg har min magefølelse som jeg ikke får gjort noe med. Tror jeg dropper alle tester, både strimmel og digital frem til det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HannaNO Skrevet 29. juni 2021 #708 Del Skrevet 29. juni 2021 Frksabben skrev (Akkurat nå): Jeg tror jeg tar det tipset der. Ultralyd til mandag som vil gi meg det beste svaret jeg kan få! Også får jeg prøve nyte sommer, sol og ferie frem til det ❤️ Jeg har min magefølelse som jeg ikke får gjort noe med. Tror jeg dropper alle tester, både strimmel og digital frem til det! Ja - det stemmer du skal jo på ultralyd! Da tror jeg du har lagt en god plan for deg selv ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magenta Skrevet 29. juni 2021 #709 Del Skrevet 29. juni 2021 (endret) Da har jeg vært på TUL! Alt ser helt fint ut! 😍 Størrelse passer med menstermin (ca 8+2), det var antydning til armer og bein, og et hjerte som banket akkurat slik det skulle🥰 Nå klarer jeg å tro på at jeg er gravid! Selv med så mye symptomer som jeg har, så har jeg liksom ikke har trodd på det. Og så kan det jo dette være betryggende for de av dere som blør litt. Jeg blødde altså litt i forrige uke, men dette går bra alikevel! 😊 Endret 29. juni 2021 av Magenta 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HannaNO Skrevet 29. juni 2021 #710 Del Skrevet 29. juni 2021 Magenta skrev (23 minutter siden): Da har jeg vært på TUL! Alt ser helt fint ut! 😍 Størrelse passer med menstermin (ca 8+2), det var antydning til armer og bein, og et hjerte som banket akkurat slik det skulle🥰 Nå klarer jeg å tro på at jeg er gravid! Selv med så mye symptomer som jeg har, så har jeg liksom ikke har trodd på det. Og så kan det jo dette være betryggende for de av dere som blør litt. Jeg blødde altså litt i forrige uke, men dette går bra alikevel! 😊 Så utrolig godt å høre 🤩❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 29. juni 2021 Forfatter #711 Del Skrevet 29. juni 2021 Så gode nyheter Magenta! ❤️ Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfuul Skrevet 29. juni 2021 #712 Del Skrevet 29. juni 2021 Jeg sniker litt, og lurer på hvilke apper dere bruker og er fornøyd med ift uker, info osv? 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isabel94 Skrevet 29. juni 2021 #713 Del Skrevet 29. juni 2021 Magenta skrev (22 minutter siden): Da har jeg vært på TUL! Alt ser helt fint ut! 😍 Størrelse passer med menstermin (ca 8+2), det var antydning til armer og bein, og et hjerte som banket akkurat slik det skulle🥰 Nå klarer jeg å tro på at jeg er gravid! Selv med så mye symptomer som jeg har, så har jeg liksom ikke har trodd på det. Og så kan det jo dette være betryggende for de av dere som blør litt. Jeg blødde altså litt i forrige uke, men dette går bra alikevel! 😊 Så herlig å lese! Nyt den gode følelsen 💕 Jeg har første ultralyd 19.07. Lenge igjen, men da vil jeg være 13 uker på vei, så det blir spennende å se som spent førstegangs gravid 🤞🏻🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 29. juni 2021 Forfatter #714 Del Skrevet 29. juni 2021 Sommerfuul skrev (1 minutt siden): Jeg sniker litt, og lurer på hvilke apper dere bruker og er fornøyd med ift uker, info osv? 😁 Bruker Babyverden sin app Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isabel94 Skrevet 29. juni 2021 #715 Del Skrevet 29. juni 2021 Sommerfuul skrev (3 minutter siden): Jeg sniker litt, og lurer på hvilke apper dere bruker og er fornøyd med ift uker, info osv? 😁 Jeg er fornøyd med Preglife 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Parv Skrevet 29. juni 2021 #716 Del Skrevet 29. juni 2021 Sommerfuul skrev (9 minutter siden): Jeg sniker litt, og lurer på hvilke apper dere bruker og er fornøyd med ift uker, info osv? 😁 Babyverden og Preglife ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elsoo Skrevet 29. juni 2021 #717 Del Skrevet 29. juni 2021 Så herlig @Magenta🥰 gleder meg veldig til det er min tur på ultralyd. @Sommerfuul Av apper bruker jeg preglife, babyverden og preggers, vet ikke helt hvilken jeg synes er best enda. I dag har jeg vært plaget av kvalme og føler meg så trøtt og sliten, men er samtidig godt å kjenne at jeg er gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mellifluous Skrevet 29. juni 2021 #718 Del Skrevet 29. juni 2021 Var på første svangerskapskontroll (hos fastlege) i går, og syns det gikk fint. Hadde dog litt høyt blodtrykk, og selv om legen var ganske sikker på at det ville være helt fint om jeg målte det hjemme, så ville han at jeg skulle måle 4 ganger om dagen i 1 uke. Ble litt småstressa, men i dag morges var blodtrykket mitt greit, også håper jeg det fortsetter slik! Føler dagene går ekstremt sakte, da jeg venter utålmodig på timen hos jordmor neste uke for å høre på hjertet til baby. Samboer skal også bli med, og det er jeg veldig glad for. Jeg har ikke sett henne siden jeg hadde (veldig tidlig) samtale 5+2. Nå er jeg 11+5 i følge TUL, men 12+4 i følge menstermin. Det skal sies at jeg har pcos, og dermed ikke klokkeklare sykluser, og da jeg faktisk klarte å påvise EL på tester den syklusen, vet jeg at jeg er litt lengre bak enn menstermin; ergo tror jeg TUL stemmer ganske bra. Men dere.. fastlegen sendte henvisning til sykehuset under timen vår, og jeg var forberedt på laaange dager med venting på å bli tildelt time. Men så fikk jeg innkallingsbrev på helsenorge knappe halvannen time etter! 13/8 skal vi på OUL. Alt ble plutselig SÅ mye mer ekte, og det føles fantastisk ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påske-egget Skrevet 30. juni 2021 #719 Del Skrevet 30. juni 2021 Så bra alt så fint ut på ultralyd😍 @Magenta Jeg bruker Preglife, Babyverden og Gravid+ @Sommerfuul Føler med deg med dårlig form @Elsoo Laber form og sofadag her på meg, men som du sier er det jo betryggende å kjenne på gravidsyntomer også😅 Så deilig å få time til OUL og blir spennende med hjertelyd hos jordmor. Håper blodtrykket holder seg bra😊 @Mellifluous Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frksabben Skrevet 30. juni 2021 #720 Del Skrevet 30. juni 2021 Ingen blod… Litt brunt men er nok rester som ligger fra den lille blødningen på søndag. Idag har jeg kjent på trøtthet. Helt gåen. Sliter også fortsatt med mye livaktige drømmer som jeg husker. Hcg er det nok i kroppen ja men kan hende jeg er trøtt siden jeg ikke sover noe godt eller dypt. 6+0 idag. 3 dager fra jubileum for forrige SA. Går rundt med mye hormoner og følelser. Vil egentlig bare være alene og gråter lett. Har nok tatt sorgene på forskudd selv om en biiiiitteliten del av meg holder fast i håpet om at UL til mandag viser hjerteaktivitet og et foster som blir målt til riktig str. @Dame1989, hvordan går det med deg? Har tenkt på deg også oppi alt, siden vi er like langt❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå