Gå til innhold

Den nye dama hans liker ikke at jeg er i fokus!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Det er jo flere som sier at man må stole på kjæresten og tåle at han har jentevenner også. Hvor vanlig er ikke det? Hun har kanskje gitt han et ultimatum? Hva om han kun tester henne nå , så finner han ut at hun ikke er noe? 

Anonymkode: 45960...2f9

Nei, det eneste jeg hører er at du legger skyldnnger over på nye kjæresten og ikke reflekterer noe over deg selv og din oppførsel. Snakk om å ikke ha noe som helst selvinnsikt, eller forståelse for andre mennesker.. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 6.5.2021 den 13.39):

Jeg prøver jo å ringe han. Ikke ante jeg om at hun var der. Vil gjerne ha det som før, at jeg kommer opp på besøkstur på dagen helt plutselig. Hun kan ikke si noe på det! 

Anonymkode: 45960...2f9

Mistenker at dette er et troll. Ingen kan vel ha så "små" sosiale antenner som TS utgir seg for å ha. 😕 I alle fall er hun ekstremt sjalu. Det skinner jo gjennom i alle innleggene hennes.

Anonymkode: e586b...ef8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss kalle spade for en spade. Du og den nye dama krangler om ham. Skikkelig stille ‘girlfight’. Du ER en trussel for henne og den er reell. Selvfølgelig liker hun ikke at du tar kontakt og åpentlyst fortsatt flørter med den nye daten hennes. Og du hadde selvfølgelig ikke likt det om det var deg som hadde gått steget videre med denne flørten og kunne definert det tydelige hvilken relasjon dere hadde. Da hadde du hatet at en annen dame forsøkte å løsne ham fra grepet ditt.
 

Hun har derimot tydeligvis vunnet og da bakker du selvfølgelig unna, selv om det sikkert er fristende å utfordre jaktinstinktet ditt. Forskjellen fra dyr med jaktinstinkt og mennesker er derimot at vi i tillegg har moral.

Om han tar kontakt med deg og sier det ikke er noe mer mellom dem enn det han har med deg derimot, DA kan du godt ta opp jakten igjen😇 Men det må bli opp til ham. Maser du blir du fort en fiende og stalker både for ham og henne.

Anonymkode: 9069b...a96

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flaut å se hvor mange usikre damer det er her inne. Man kan faktisk bry seg om en person av motsatt kjønn uten å være interessert i noe annet enn vennskap. Og ja, mange menn blir tafatte når de får dame og lar henne styre alt. Det gjorde heldigvis ikke min bestekompis. For dama hans likte selvfølgelig ikke at vi hadde mye kontakt i starten av forholdet deres. Men hun tok heldigvis til fornuft etterhvert. Han tar forresten kontakt med meg oftere enn jeg tar kontakt med han. 

Anonymkode: d7429...011

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta et hint, da. 
Han har funnet seg kjæreste, og er tydeligvis forelsket i henne. 
Det høres ut som han synes du er plagsom, og det skjønner jeg godt! Gi mannen fred, da! Han har vel funnet kvinnen i sitt liv🤷‍♀️

Anonymkode: af148...5b4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

La oss kalle spade for en spade. Du og den nye dama krangler om ham. Skikkelig stille ‘girlfight’. Du ER en trussel for henne og den er reell. Selvfølgelig liker hun ikke at du tar kontakt og åpentlyst fortsatt flørter med den nye daten hennes. Og du hadde selvfølgelig ikke likt det om det var deg som hadde gått steget videre med denne flørten og kunne definert det tydelige hvilken relasjon dere hadde. Da hadde du hatet at en annen dame forsøkte å løsne ham fra grepet ditt.
 

Hun har derimot tydeligvis vunnet og da bakker du selvfølgelig unna, selv om det sikkert er fristende å utfordre jaktinstinktet ditt. Forskjellen fra dyr med jaktinstinkt og mennesker er derimot at vi i tillegg har moral.

Om han tar kontakt med deg og sier det ikke er noe mer mellom dem enn det han har med deg derimot, DA kan du godt ta opp jakten igjen😇 Men det må bli opp til ham. Maser du blir du fort en fiende og stalker både for ham og henne.

Anonymkode: 9069b...a96

Lar jeg vær og mase vil han glemme meg. Han likte nettopp bildet jeg la ut på facebook, men før likte han det med hjerter, nå har han stoppet med det. Vi har ikke flørtet åpenlyst foran henne, jeg har kun ringt han og bedt han med opp på ett par øl. 

Anonymkode: 45960...2f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.5.2021 den 13.08):

Jeg ringte han en fredagskveld og spurte om han kom opp på et par øl med oss. Han sa han ikke orket, nevnte ikke henne da. Fikk høre dagen etter at hun hadde vært hos han. Tror ikke hun likte det. Ts

Anonymkode: 45960...2f9

Det kan hende han syns du maser litt? Han prøver å ta seg av den nye damen sin. Ta hensyn til det.

Anonymkode: 124b5...1d9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Lar jeg vær og mase vil han glemme meg. Han likte nettopp bildet jeg la ut på facebook, men før likte han det med hjerter, nå har han stoppet med det. Vi har ikke flørtet åpenlyst foran henne, jeg har kun ringt han og bedt han med opp på ett par øl. 

Anonymkode: 45960...2f9

Det virker som du har følelser for han. 
 

Han kommer ikke til å glemmer deg. Men han kommer ikke til å tenke på deg like mye som du tenker på han. Han føler heller ikke det samme kontaktbehovet som du har. Og det er fordi han har følelser for en annen dame. 
 

Du må fordøye og trekke deg bort.

Anonymkode: 124b5...1d9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det virker som du har følelser for han. 
 

Han kommer ikke til å glemmer deg. Men han kommer ikke til å tenke på deg like mye som du tenker på han. Han føler heller ikke det samme kontaktbehovet som du har. Og det er fordi han har følelser for en annen dame. 
 

Du må fordøye og trekke deg bort.

Anonymkode: 124b5...1d9

Hvorfor likte han plutselig mitt bilde på face? 

Anonymkode: 45960...2f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvorfor likte han plutselig mitt bilde på face? 

Anonymkode: 45960...2f9

Det er helt normalt å like venners bilder på face. Det er for noen obligatorisk. 
Han tenker ikke på det bildet lenger. 

Anonymkode: 124b5...1d9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.5.2021 den 13.08):

Jeg ringte han en fredagskveld og spurte om han kom opp på et par øl med oss. Han sa han ikke orket, nevnte ikke henne da. Fikk høre dagen etter at hun hadde vært hos han. Tror ikke hun likte det. Ts

Anonymkode: 45960...2f9

Herlighet så blind du er! Han ville jo heller være med henne - alene, fremfor med deg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.5.2021 den 16.03):

Nei, jeg er tilflyttet og ble kjent med han i 2017. Venner/fest venner/kaffe venner. Han likte alltid bildene mine med hjerte før, nå liker han de ikke ei gang. Hvor stusselig er det om jeg ringer og spør om en tur ut eller ha en kaffe? Kanskje jeg ødelegger for de da, og kanskje den kommende dama vil reagere om plutselig bilen min stod der. 

Anonymkode: 45960...2f9

eneste som skjer er at han trolig sier ne for han er forelsket i hun andre ...du vil uansett fremstå som en masete og naiv person

Anonymkode: dc536...404

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Det er helt normalt å like venners bilder på face. Det er for noen obligatorisk. 
Han tenker ikke på det bildet lenger. 

Anonymkode: 124b5...1d9

Det spesielle er at han ikke likte hennes bilde. Ja, jeg ser den. Han liker henne, det er helt greit. Jeg er ikke sjalu bare nyskjerrig. Men legger merke til at hennes bilde ikke ble likt av han - men mitt. Før skrev han alltid kommentar under mitt profilbilde , ikke nå lengre. 

Anonymkode: 45960...2f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooookay ... move on, TS. 

Anonymkode: e0ab7...00b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du virker besatt. Skremmende. Og det bør du jobbe med.. ikke normal oppførsel du viser her. Vis litt respekt for de to som tydelig er forelsket :) 

Når voksne mennesker finner kjærligheten er ikke fest og kaffe venner noe alle ønsker å fortsette kontakt med. Spesielt ikke av det motsatte kjønn. Det er faktisk folk som verdsetter kjærlighet fremdeles. Fylla er ikke livet, vet du. 
 

Dette er ikke ditt valg, men hans. 
 

Du fremstår svært umoden. Råder deg til og jobbe med deg selv.

Anonymkode: f43ec...8d9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Du virker besatt. Skremmende. Og det bør du jobbe med.. ikke normal oppførsel du viser her. Vis litt respekt for de to som tydelig er forelsket :) 

Når voksne mennesker finner kjærligheten er ikke fest og kaffe venner noe alle ønsker å fortsette kontakt med. Spesielt ikke av det motsatte kjønn. Det er faktisk folk som verdsetter kjærlighet fremdeles. Fylla er ikke livet, vet du. 
 

Dette er ikke ditt valg, men hans. 
 

Du fremstår svært umoden. Råder deg til og jobbe med deg selv.

Anonymkode: f43ec...8d9

Umoden vet ikke. Men hun lever i fornektelse og har tydelig følelser for denne fyren og ønsker å ha han for seg selv. Hun virker såret over å ha mistet han. En vond følelse. Jeg har kjent på den selv. Men jeg kuttet han ut og ville ikke være den plagsomme som kommer i veien som han ikke turte å si nei til men komme med forskjellige unnskyldninger i håp om at jeg sluttet å mase etterhvert. Det hadde bare ført til at han mislikte meg. Han vet fortsatt at jeg eksisterer. 

Anonymkode: 124b5...1d9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...