Gå til innhold

Den nye dama hans liker ikke at jeg er i fokus!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har drukket kaffe sammen - kommet opp på dagtid å kjaset litt, hatt mye han på besøk tidligere, litt vennskapelig tone. Vi har festet mye, kysset i fylla, flørtet men aldri blitt noe mer mellom oss. Nå holder han på med ei ny ei. Han har trukket seg litt tilbake merker jeg og syntes det er kjipt!!

Kan han ha blitt forelsket? Har hørt rykter om at hun ikke liker at jeg ringer han og ber med ut på fest. Kan hun bry seg om det?? Håper ikke han blir underkuet. Hun er 34 og han er 32. 

Anonymkode: 45960...2f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fame skrev (Akkurat nå):

Er du i fokus, though?

Hun liker ikke at jeg ringer han, kommer på besøk osv. Syntes det lyser sjalusi i lang vei... 

Anonymkode: 45960...2f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hun liker ikke at jeg ringer han, kommer på besøk osv. Syntes det lyser sjalusi i lang vei... 

Anonymkode: 45960...2f9

Vil du gjerne ha ham tilbake?

Hvor lenge var dere sammen og hvor lenge har de vært sammen?

Anonymkode: 6b43c...8b2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han dater denne dama så er det ikke så rart at hun ikke liker at han har kontakt med andre damer han tidligere har flørtet med. 

Anonymkode: 1018d...145

  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hun liker ikke at jeg ringer han, kommer på besøk osv. Syntes det lyser sjalusi i lang vei... 

Anonymkode: 45960...2f9

Jeg synes du høres sjalu ut.

Anonymkode: 3bb98...238

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som det er du som ikke liker at du ikke er i fokus.

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvis han dater denne dama så er det ikke så rart at hun ikke liker at han har kontakt med andre damer han tidligere har flørtet med. 

Anonymkode: 1018d...145

Hun vet ikke at vi har flørtet. Men hun tenker kanskje sitt om det. Vi har aldri vært sammen. Bare venner/flørtevenner... Er sannsynlighet en stor for at han beholder henne fremfor meg? 

Anonymkode: 45960...2f9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O.G.
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hun vet ikke at vi har flørtet. Men hun tenker kanskje sitt om det. Vi har aldri vært sammen. Bare venner/flørtevenner... Er sannsynlighet en stor for at han beholder henne fremfor meg? 

Anonymkode: 45960...2f9

Ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte han en fredagskveld og spurte om han kom opp på et par øl med oss. Han sa han ikke orket, nevnte ikke henne da. Fikk høre dagen etter at hun hadde vært hos han. Tror ikke hun likte det. Ts

Anonymkode: 45960...2f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg ringte han en fredagskveld og spurte om han kom opp på et par øl med oss. Han sa han ikke orket, nevnte ikke henne da. Fikk høre dagen etter at hun hadde vært hos han. Tror ikke hun likte det. Ts

Anonymkode: 45960...2f9

Kan jo godt hende at han heller ville være sammen med henne, hvis de er forelsket er det ofte sånn i begynelsen. Du må ikke mase hvertfall, da kommer han til å trekke seg enda mer unna. 

Anonymkode: 7ac19...184

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du forelsket i ham eller? Du høres nemlig litt sjalu ut. Kan du ikke også invitere dama hannes til å bli med å drikke øl med dere og bli kjent? 

Anonymkode: ff1fd...7d4

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg ringte han en fredagskveld og spurte om han kom opp på et par øl med oss. Han sa han ikke orket, nevnte ikke henne da. Fikk høre dagen etter at hun hadde vært hos han. Tror ikke hun likte det. Ts

Anonymkode: 45960...2f9

Merkelig at han ikke bare kunne si det, da.

Jeg har mange mannlige venner, og man må trå litt varsomt når de får ny kjæreste. 

For det første er det jo alltid sånn med både mannlige og kvinnelige venner at når de er i et gryende forhold så er de mer opptatt av den nye kjæresten enn venner. Noen låser seg jo omtrent inne på soverommet og blir der i tre måneder før de kommer ut for luft, mat og å se andre mennesker igjen. 

For det andre så kan det bli noe sjalusi og usikkerhet rundt nære venner av motsatt kjønn, så her må du være tålmodig. Du bør møte henne tidlig, alltid invitere begge på øl og fest og sånt, legg av deg flørtende tone foran henne, ikke for mye interne vitser, ha fokus på henne og ikke han, ikke ring han i hytt og gevær før hun er trygg på deg osv. Det går bra i 9 av 10 tilfeller, det siste er de som er uhelbredelig sjalu og hvor du bare kan drite i å bli godtatt av henne. 

Akkurat her høres det jo ut som hun kan ha grunn til å bli sjalu, da. Jeg tror det er best for alle parter om du finner deg en ny vennskapsflørt for en stund.

Endret av Cuntzilla
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cuntzilla skrev (16 minutter siden):

Merkelig at han ikke bare kunne si det, da.

Jeg har mange mannlige venner, og man må trå litt varsomt når de får ny kjæreste. 

For det første er det jo alltid sånn med både mannlige og kvinnelige venner at når de er i et gryende forhold så er de mer opptatt av den nye kjæresten enn venner. Noen låser seg jo omtrent inne på soverommet og blir der i tre måneder før de kommer ut for luft, mat og å se andre mennesker igjen. 

For det andre så kan det bli noe sjalusi og usikkerhet rundt nære venner av motsatt kjønn, så her må du være tålmodig. Du bør møte henne tidlig, alltid invitere begge på øl og fest og sånt, legg av deg flørtende tone foran henne, ikke for mye interne vitser, ha fokus på henne og ikke han, ikke ring han i hytt og gevær før hun er trygg på deg osv. Det går bra i 9 av 10 tilfeller, det siste er de som er uhelbredelig sjalu og hvor du bare kan drite i å bli godtatt av henne. 

Akkurat her høres det jo ut som hun kan ha grunn til å bli sjalu, da. Jeg tror det er best for alle parter om du finner deg en ny vennskapsflørt for en stund.

Nei, han nevnte ikke henne da jeg snakket med han. Jeg var litt halvfull og hun kunne sikkert høre meg.

Greia er jo at han verken har likt bildene mine på facebook, ikke tatt særlig initiativet til prat. Jeg er sikker på at hun er årsaken. Så mye sannsynlig nå er at de blir kjærester og jeg blir mer og mer glemt? 

Anonymkode: 45960...2f9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Er du forelsket i ham eller? Du høres nemlig litt sjalu ut. Kan du ikke også invitere dama hannes til å bli med å drikke øl med dere og bli kjent? 

Anonymkode: ff1fd...7d4

Jeg prøver jo å ringe han. Ikke ante jeg om at hun var der. Vil gjerne ha det som før, at jeg kommer opp på besøkstur på dagen helt plutselig. Hun kan ikke si noe på det! 

Anonymkode: 45960...2f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å plag han. Plag andre menn. 

Anonymkode: ddc3e...4cc

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det høres mer ut som at du ikke liker at han har skiftet fokus til henne. Jeg synes det er helt naturlig av henne å ikke ønske at han skal ha kontakt med tidligere flørter - iallfall ikke i like stor grad. Hvis det har vært så vennskapelig som du sier, så lurer jeg på hvorfor du egentlig bryr deg så mye? Er du ikke glad på hans vegne? Jeg tror kanskje du må gå litt inn i deg selv før du retter pekefingeren mot andre. 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg prøver jo å ringe han. Ikke ante jeg om at hun var der. Vil gjerne ha det som før, at jeg kommer opp på besøkstur på dagen helt plutselig. Hun kan ikke si noe på det! 

Anonymkode: 45960...2f9

Skjønner du er redd for å miste ham som venn, men jeg skjønner også dama som synes dette er ubehagelig. Som andre også sier, så er det beste du kan gjøre å bli kjent med dama hans og la henne bli trygg på deg og deres vennskap! Og aksepter at han viser respekt for dama si ved å ikke snakke i tlf/henge med deg hele tiden (det er jo naturlig at en ny kjæreste vil bli usikker/sjalu om kjæresten er god venn med en av det motsatte kjønn som man selv aldri har møtt).

Synes bare det skurrer litt når du anklager henne for å være sjalu, men så høres du like sjalu ut selv. 

Anonymkode: ff1fd...7d4

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...