Gå til innhold

Den nye dama hans liker ikke at jeg er i fokus!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sånn er det å ha gode guttevenner. Når de får seg dame blir dessverre hun prioritert (og valgt) fremfor deg. 

Jeg har mistet mange guttevenner på den måten.. Kjipt, men det er realiteten... 

Anonymkode: 26538...19a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Ja?

Det har hun jo grunn til å være slik du formulerer deg.

Dere er jo ikke barndomsvenner liksom. 

Anonymkode: 0d6a8...443

Nei, jeg er tilflyttet og ble kjent med han i 2017. Venner/fest venner/kaffe venner. Han likte alltid bildene mine med hjerte før, nå liker han de ikke ei gang. Hvor stusselig er det om jeg ringer og spør om en tur ut eller ha en kaffe? Kanskje jeg ødelegger for de da, og kanskje den kommende dama vil reagere om plutselig bilen min stod der. 

Anonymkode: 45960...2f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Så blir det feil av meg å stikke hjem til han en tur etter jobb nå som han har ei dame på gang? 

Anonymkode: 45960...2f9

Ja, det syns jeg faktisk. Du må ta til deg hintene du får. Enten må du prioritere de begge to ellerså må du nesten la det gå sin gang. Det er greit å ta kontakt en gang i blandt, men ikke mas på han. Det gjennomskues. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nei, jeg er tilflyttet og ble kjent med han i 2017. Venner/fest venner/kaffe venner. Han likte alltid bildene mine med hjerte før, nå liker han de ikke ei gang. Hvor stusselig er det om jeg ringer og spør om en tur ut eller ha en kaffe? Kanskje jeg ødelegger for de da, og kanskje den kommende dama vil reagere om plutselig bilen min stod der. 

Anonymkode: 45960...2f9

Han har blitt hjernevasket. Han har jo egentlig mest lyst til å se på Facebooken din og gi deg masse hjerter, men hun forhindrer han i å følge hjertet sitt. 
 

han kommer til å puste lettet ut når du kommer, fordi han savner deg så veldig og hun har fanget han, grr. Du må jage henne vekk. Ring politet i samme slengen så hun skjønner alvoret. 

Anonymkode: e0ab7...00b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Han har blitt hjernevasket. Han har jo egentlig mest lyst til å se på Facebooken din og gi deg masse hjerter, men hun forhindrer han i å følge hjertet sitt. 
 

han kommer til å puste lettet ut når du kommer, fordi han savner deg så veldig og hun har fanget han, grr. Du må jage henne vekk. Ring politet i samme slengen så hun skjønner alvoret. 

Anonymkode: e0ab7...00b

:skratte:

Anonymkode: 13a4f...f9b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke overskriften din, ts. Du er jo ikke i fokus nå.

Anonymkode: 6b43c...8b2

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Slutt å plag han. Plag andre menn. 

Anonymkode: ddc3e...4cc

Dette. 

Anonymkode: d0a11...473

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Han har blitt hjernevasket. Han har jo egentlig mest lyst til å se på Facebooken din og gi deg masse hjerter, men hun forhindrer han i å følge hjertet sitt. 
 

han kommer til å puste lettet ut når du kommer, fordi han savner deg så veldig og hun har fanget han, grr. Du må jage henne vekk. Ring politet i samme slengen så hun skjønner alvoret. 

Anonymkode: e0ab7...00b

Spørs om ts forstår ironien din 😂😂

Anonymkode: 3bb98...238

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nå som de blir kjærester kan jeg bare vente meg at det er over og ut mellom vennskapet vårt. 

Anonymkode: 45960...2f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Så nå som de blir kjærester kan jeg bare vente meg at det er over og ut mellom vennskapet vårt. 

Anonymkode: 45960...2f9

Jepp.

Anonymkode: d0a11...473

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chroma
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det lyser sjalusi lang vei her ja, men ikke fra henne.

Anonymkode: f9e9f...0dd

 

Cuntzilla skrev (8 timer siden):

Virker som det er du som ikke liker at du ikke er i fokus.

Det her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får treffe en av mennene jeg har hatt noe kontakt med den siste tiden, så glemmer jeg hele vennskapet. Så får vi se om han reagere elr ikke. 

Anonymkode: 45960...2f9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker said:

Får treffe en av mennene jeg har hatt noe kontakt med den siste tiden, så glemmer jeg hele vennskapet. Så får vi se om han reagere elr ikke. 

Anonymkode: 45960...2f9

Gjør det, du.

Anonymkode: 6b43c...8b2

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Får treffe en av mennene jeg har hatt noe kontakt med den siste tiden, så glemmer jeg hele vennskapet. Så får vi se om han reagere elr ikke. 

Anonymkode: 45960...2f9

Herregud. Hva er greia di? Er du interessert i han, eller likte du bare oppmerksomheten? Du vil ikke ha han, men ingen andre skal få han heller?
 

Om noen fremstår som sjalu, så er det deg. Du virker rett og slett som snurt fordi han har funnet seg en dame han er mer interessert i enn deg, og nå skal du «straffe han» ved å henge med andre menn? Velbekomme. Han skal være glad for at han er kvitt deg, for du virker needy og selvopptatt.

Anonymkode: e46c5...cca

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Herregud. Hva er greia di? Er du interessert i han, eller likte du bare oppmerksomheten? Du vil ikke ha han, men ingen andre skal få han heller?
 

Om noen fremstår som sjalu, så er det deg. Du virker rett og slett som snurt fordi han har funnet seg en dame han er mer interessert i enn deg, og nå skal du «straffe han» ved å henge med andre menn? Velbekomme. Han skal være glad for at han er kvitt deg, for du virker needy og selvopptatt.

Anonymkode: e46c5...cca

Men hu må jo tåle at jeg kommer på besøk? Hvis ikke det er å være sjalu, så vet ikke jeg. 

Anonymkode: 45960...2f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men hu må jo tåle at jeg kommer på besøk? Hvis ikke det er å være sjalu, så vet ikke jeg. 

Anonymkode: 45960...2f9

Hmm, kanskje du skal begynne med scrapbooking eller noe? Hva med å finne deg en hobby? Trene? Lese bøker. Se på the Kardashians? Hva som helst. 

Anonymkode: e0ab7...00b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du skulle tatt insj tidiligere da, siden du tydeligvis har så lyst på han..

Hvis du vil fortsette å være venn med han, må du inkludere henne også. Hvis ikke kan du bare drite i at dere fortsetter å bli værende venner :) og det er din egen feil ikke hennes.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosatoast skrev (16 minutter siden):

Du skulle tatt insj tidiligere da, siden du tydeligvis har så lyst på han..

Hvis du vil fortsette å være venn med han, må du inkludere henne også. Hvis ikke kan du bare drite i at dere fortsetter å bli værende venner :) og det er din egen feil ikke hennes.

Det er jo flere som sier at man må stole på kjæresten og tåle at han har jentevenner også. Hvor vanlig er ikke det? Hun har kanskje gitt han et ultimatum? Hva om han kun tester henne nå , så finner han ut at hun ikke er noe? 

Anonymkode: 45960...2f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er jo flere som sier at man må stole på kjæresten og tåle at han har jentevenner også. Hvor vanlig er ikke det? Hun har kanskje gitt han et ultimatum? Hva om han kun tester henne nå , så finner han ut at hun ikke er noe? 

Anonymkode: 45960...2f9

Har du i det hele tatt tenkt tanken på at han ikke er interessert i å være venn med deg, og at den nye dama hans ikke har sagt noe som helst?

Anonymkode: 06f13...0a6

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...