AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #101 Skrevet 4. mai 2021 Kan godt være venner, men kunne ikke hatt et romantisk forhold. Jeg tenner på menn, og hadde ikke klart å ha sex med noen som var født kvinne. Anonymkode: 9acb9...e36 6
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #102 Skrevet 4. mai 2021 Hvorfor kan du ikke få barn? Har du ikke hatt kjønnskifte operasjon? Så du har fått en fake penis som ikke kan bli hard eller ejakulere? Nei takk da er du jo ikke mann selvom du tror du er det Anonymkode: d684a...596 4
Hannah80 Skrevet 4. mai 2021 #103 Skrevet 4. mai 2021 Morpheus skrev (25 minutter siden): Nei! Det mener jeg er homofili, uansett hva andre skulle mene om det. Jeg er ikke homofil. Så selv om han har pupper, blir det bare enda mer creepy å tenke på som partner. Så hvis jeg som er lesbisk, hadde blitt sammen med en transkvinne, så hadde du definert det som et heterofilt forhold? 🤔
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #104 Skrevet 4. mai 2021 Sannsynligvis ikke, men det er mest fordi jeg ikke fikser hele den psykologiske pakka til transpersoner. De jeg har møtt har alle hatt en god del personlige (og psykiske) problemer og vært ganske slitsomme å være rundt selv i kortere perioder... Anonymkode: 029a3...a39 6
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #105 Skrevet 4. mai 2021 Ja det kunne jeg. Jeg ønsker ikke barn, og jeg er bifil. Jeg kunne godt ha datet deg om du ikke var operert og hadde vagina og pupper, men allikevel så ut som en mann. Men jeg må bare spørre allikevel, får du ereksjon og orgasme? Jeg kan ikke så mye om dette 😜 Anonymkode: 8cac9...a2f
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #106 Skrevet 4. mai 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Nei, er hetero. Men det er nok av panseksuelle om vil! Bare husk å si det til de du eventuelt ligger med, da det er voldtekt om du ikke opplyser om dette på forhånd. Anonymkode: 2c762...1eb For noe drittprat! Anonymkode: 8cac9...a2f 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #107 Skrevet 4. mai 2021 Aner ikke. Jeg tror ikke det, fordi jeg har et inderlig ønske om å få biologiske barn en dag, hvor far er biologisk far. Anonymkode: 4c4a3...793
Gjest Fnuggolina Skrevet 4. mai 2021 #108 Skrevet 4. mai 2021 (endret) Spørs, litt usikker på sexbiten bare? Bare fordi jeg er vant til menn med helt fungerende underliv og ikle aner hvordan dette fungerer etter korrigerende kirurgi. Om min nåværende ektefelle ble kvinne ville jeg jo hatt større problemer. Jeg tiltrekkes menn og han som mann. Så mer usikker der. Men i en ny situasjon med mann som ble født med kvinnelige hormoner/kjønnsorgan....🤷♀️ Spørs på kjemien som med alle andre. Og jeg hadde trengt å snakke litt praktisk om sex sånn når det ble aktuelt. Så på den serien med hun lesbiske som skal spise en mandel hver kveld og ta livet sitt når det blir tomt - og han som hun dater er jo 🙏🔥 Så selv om utgangspunktet mitt er at det kunne føltes annerledes ser jeg jo at tiltrekning = tiltrekning. Om jeg ble forelsket i deg før jeg hadde barn måtte du vært åpen for sæddonasjon. Det sosiale ovenfor andre hadde ikke vært et problem for meg. Endret 4. mai 2021 av Fnuggolina
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #109 Skrevet 4. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er voldtekt om man later som man har på kondom, men tar den av under sex også. Eller man har HIV f.eks. Så om man da lyver om noe som kan hindre den andre i å gi samtykke. "Rape by deception" / Voldtekt ved bedrag, eller "Ponzi-voldtekt", er en situasjon der gjerningsmannen oppnår offerets avtale om å delta i samleie eller andre seksuelle handlinger, men får det ved bedrag, for eksempel falske utsagn eller handlinger. Anonymkode: 2c762...1eb I Norge er ikke slikt definert som voldtekt, men utsetter man andre for smitte ved bedrag, kommer det inn under straffbare handlinger i smittevernlova. Flere i Norge har blitt dømt for å ikke opplyse om HIV ved sex uten kondom eller ved stealthing/lure seg til å ta av kondomet. Å lyve om/ikke opplyse om hvem man er for et ligg er derimot kjipt, men lovlig i Norge. Anonymkode: 8652b...79b 2
AfricanQueen Skrevet 4. mai 2021 #112 Skrevet 4. mai 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Heisann! Jeg har skiftet kjønn, født kvinne, lever nå som mann. Jeg er ferdig med alt av operasjoner, og har levd som mann en god del å. Jeg har vært på flere dates, har da brukt tinder og det er ålreit det, selv om jeg ikke er så stor fan av tinder. Hvis jeg har gått på flere dater med samme person, og jeg føler at det kan føre til noe så forteller jeg om kjønnskifte. Jeg forteller det med andre ord aldri på første date, da jeg tenker at det handler først om å se om det er kjemi der. Jeg ønsker ikke å skjule noe sånt, det går heller ikke. MEN lurer på hva dere tenker om å bli sammen med noen som har gjenomgått kjønnskifte? Jeg aner ikke hva folk generelt tenker om sånt? Jeg har skjegg, du kunne aldri sett at jeg er født jente hvis du så meg på gata, det kunne du nesten ikke før hormoner og operasjoner heller Så heldig der. Maskulin og kjekk i følge venner og jenter jeg har datet. Jeg kan ikke få barn, men det er det mange heterofile par som heller ikke kan. Litt skummelt å spørre her inne på kvinneguiden, vet mange her inne ikke helt har filter og kan si ting som at jeg er "mentalt syk " osv, men det er jeg forberedt på.- Uansett, jeg ser frem til gode svar! Anonymkode: 1174e...f29 Jeg har et stor ønske om å få mine egne barn i framtiden, så det er vel det eneste hindre for meg å date en som har endret kjønn ( eller for all del ikke kan produsere barn uansett kjønn), men utenom det så ville jeg ha ikke brydd meg 😊
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #113 Skrevet 4. mai 2021 Gratulerer med kjønnskifte. Jeg kunne nok absolut ikke klart det desverre. Anonymkode: 06b88...3aa
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #116 Skrevet 4. mai 2021 Det hadde ikke vært noe problem for meg. Har en venninne som er sammen med en transmann, jeg hadde aldri i verden kunne gjettet at han var født jente. ALDRI. Fikk vite det etter jeg hadde kjent han en stund. Flott fyr forresten! Kjekk og oppegående på alle mulige vis. Anonymkode: 46b43...dc8 3
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #117 Skrevet 4. mai 2021 Nei, tror dessverre ikke det. Anonymkode: 9ff4f...191 2
Vera Skrevet 4. mai 2021 #118 Skrevet 4. mai 2021 Dette er faktisk et av de spørsmålene her inne jeg har fundert lengst på. Det rokker liksom i noe som er fundamentalt i meg - fordi jeg anser meg selv som 100% heterofil. Men, du er jo mann! Og du har jobbet mer for å bli akkurat den gode mannen du ønsket å være, enn noen andre menn - som er menn bare fordi det var det de ble født som, og som egentlig er så lite menn som det er mulig å bli.. Jeg er veldig usikker! Og jeg tror svaret på spørsmålet må bli at jeg ikke vet svaret..før jeg hadde truffet personen. Men jeg hadde nok vært helt avhengig av at det var mulig å stille 1 million spørsmål - slik noen andre i tråden sier. 4
Morpheus Skrevet 4. mai 2021 #119 Skrevet 4. mai 2021 Hannah80 skrev (3 timer siden): Så hvis jeg som er lesbisk, hadde blitt sammen med en transkvinne, så hadde du definert det som et heterofilt forhold? 🤔 Altså en dame i manneklær? Nei. Det er jo like fult en dame. Hvilke tekstiler hun bruker har vel ingen ting å si? Men hadde du blitt sammen med en mann i dameklær. Da er du jo hetro. Du kan sette en rosa sløyfe på en hannkatt. Men det er fortsatt en hannkatt. At rosa tekstiler definerer dame er bare noe vi har funnet på. Det samme gjelder flanellskjorte på en traktorlesbe. 7
Tulling Skrevet 4. mai 2021 #120 Skrevet 4. mai 2021 Nei, ser ikke for meg at det kunne fungert. Hvis jeg hadde fått vite etter flere dater, hadde jeg nok blitt skuffet og opplevd situasjonen som veldig ubehagelig. For hva skal man si liksom ? Sorry, er glad i kuk sånn som jeg er vant til at den fungerer ? Hvordan sier man sånt på en fin måte ? 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå