Lúthien Skrevet 21. september 2005 #101 Del Skrevet 21. september 2005 Har du glemt oss? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. september 2005 #102 Del Skrevet 22. september 2005 Henne er du henne??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lúthien Skrevet 23. september 2005 #103 Del Skrevet 23. september 2005 Inne med en til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstdamen Skrevet 23. september 2005 #104 Del Skrevet 23. september 2005 Hei stikker innom og ønsker deg god helg. Håper du har det det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gika Skrevet 24. september 2005 #105 Del Skrevet 24. september 2005 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lúthien Skrevet 24. september 2005 #106 Del Skrevet 24. september 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. september 2005 #107 Del Skrevet 26. september 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstdamen Skrevet 28. september 2005 #108 Del Skrevet 28. september 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lúthien Skrevet 28. september 2005 #109 Del Skrevet 28. september 2005 Håper du stikker innom snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Karbojunkie Skrevet 28. september 2005 #110 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) Halloen alle sammen!!!!!!! Da er jeg tilbake, om enn litt for at jeg har vært her så lite. Neida jeg må si at jeg har savnet dere!!!! og nå når jeg er kommet inn i denne nye rutinen med mye jobb og sånt, så kommer jeg nok til å ha mer overskudd her inne Nei nå skal jeg gå inn i bøkene deres litt.. Endret 6. november 2005 av Karbojunkie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lúthien Skrevet 28. september 2005 #111 Del Skrevet 28. september 2005 Jeg synes ikke det er syting å gi beskjed om at du er sliten. Det høres fryktelig slitsomt ut med den hverdagen du beskriver, og du er veldig flink, men pass på å slappe av innimellom slik at du ikke blir syk. Kjedelig med familiekonflikter... Ta den tiden du trenger til å komme i orden med jobben du, så kan bryllupsplanleggingen vente litt. Du har jo fremdeles god tid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 28. september 2005 #112 Del Skrevet 28. september 2005 Huff - dette høres ut som en slitsom hverdag. Er glad det ikke er meg, har mer enn nok med min hverdag for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gika Skrevet 28. september 2005 #113 Del Skrevet 28. september 2005 Jeg sier som de andre her: pass på at du ikke sliter deg helt ut! Veldig hyggelig at du er innom, i alle fall, og hyggelig med hilsen i boka mi. Når det gjelder familiekonflikten har jeg ikke mye fornuftig å si, men forstår at det sliter. Kan din kjære hjelpe til her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstdamen Skrevet 29. september 2005 #114 Del Skrevet 29. september 2005 Hei, godt å se at du er tilbake. Pass på og ikke slit deg helt ut . Håper ting ordner seg med svigers, Sliter selv med noen familiemedlemmer, men de skal ikke få ødelegge våres store dag. Ta vare på deg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. september 2005 #115 Del Skrevet 30. september 2005 Kjedeleg med svigertrøbbel..... Håpar det ordnar seg! Eg gledar meg forresten til å treffe deg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lúthien Skrevet 30. september 2005 #116 Del Skrevet 30. september 2005 Hei Karbo! Innom med en helge til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstdamen Skrevet 3. oktober 2005 #117 Del Skrevet 3. oktober 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lúthien Skrevet 6. oktober 2005 #118 Del Skrevet 6. oktober 2005 Ha en fin torsdag Karbojenta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Karbojunkie Skrevet 7. oktober 2005 #119 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) :grine2: Endelig helg!!!!!!!!! Og vet dere hva? Jeg så en helt nydelig kjole her på KG i dag. Det var en som hadde lagt den ut på forumet. MS Brianne het den og var veldig ulik de "vanlige" MS- kjolene. Men etter en kjapp tlf fant jeg ut at den eneste MS-forhandleren her ikke ante hvilken kjole det er, så sannsynligheten for å få prøve den er vel mikroskopisk Vel, ingenting er umulig det krever kun litt kreativitet (frase jeg pleier å fortelle barna....) Jeg får vel bevise at det stemmer!!!! God helg folkens, og til dere alle!!!!! Endret 6. november 2005 av Karbojunkie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 7. oktober 2005 #120 Del Skrevet 7. oktober 2005 God helg Karbo, håper du klarer å få til det med kjolen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå