Gå til innhold

Mine bryllupstanker!


Gjest Karbojunkie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Karbojunkie

:):) Halloen alle sammen!!!!!!! Da er jeg tilbake, om enn litt :sjenert: for at jeg har vært her så lite.

Neida jeg må si at jeg har savnet dere!!!! og nå når jeg er kommet inn i denne nye rutinen med mye jobb og sånt, så kommer jeg nok til å ha mer overskudd her inne :klappe:

Nei nå skal jeg gå inn i bøkene deres litt.. :klem:

Endret av Karbojunkie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er syting å gi beskjed om at du er sliten. :klem1:

Det høres fryktelig slitsomt ut med den hverdagen du beskriver, og du er veldig flink, men pass på å slappe av innimellom slik at du ikke blir syk. :)

Kjedelig med familiekonflikter... :roll:

Ta den tiden du trenger til å komme i orden med jobben du, så kan bryllupsplanleggingen vente litt. Du har jo fremdeles god tid! :Nikke:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier som de andre her: pass på at du ikke sliter deg helt ut! :klem:

Veldig hyggelig at du er innom, i alle fall, og hyggelig med hilsen i boka mi. Når det gjelder familiekonflikten har jeg ikke mye fornuftig å si, men forstår at det sliter. Kan din kjære hjelpe til her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest høstdamen

Hei, godt å se at du er tilbake. Pass på og ikke slit deg helt ut :klem: .

Håper ting ordner seg med svigers, Sliter selv med noen familiemedlemmer, men de skal ikke få ødelegge våres store dag.

Ta vare på deg selv. :Nikke::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Karbojunkie

:grine2: Endelig helg!!!!!!!!!

Og vet dere hva? Jeg så en helt nydelig kjole her på KG i dag. Det var en som hadde lagt den ut på forumet. MS Brianne het den og var veldig ulik de "vanlige" MS- kjolene. Men etter en kjapp tlf fant jeg ut at den eneste MS-forhandleren her ikke ante hvilken kjole det er, så sannsynligheten for å få prøve den er vel mikroskopisk :tristbla:

Vel, ingenting er umulig det krever kun litt kreativitet (frase jeg pleier å fortelle barna....)

Jeg får vel bevise at det stemmer!!!!

God helg folkens, og :klem: til dere alle!!!!!

Endret av Karbojunkie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...