Gå til innhold

Mine bryllupstanker!


Gjest Karbojunkie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Karbojunkie

:hoppe::hoppe::hoppe: Luthien TAKK FOR HJELPEN :kose:

Men hvis du gidder en tjeneste til..... Hvordan får jeg u'en i navnet ditt riktig?????

Det er nok et dumt spørsmål, men jeg har aldri skrevet en slik bokstav før og så synes jeg det er utrolig uhøflig å skrive navnet ditt feil!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver først en L, deretter holder du inne "Alt Gr" og trykker på den knappen som er på venstre side av bakoverknappen. Den har disse tegnene \`´. Nå kan du skrive en U. Deretter er det bare å skrive T-H-I-E-N! ;)

Fikk du til Avataren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom og hilser på :vinke:

Har lest litt i dagboka di... Kjedelig hvis du er redd for at din kommende ikke skal like kjolen, men tenk på at menn somregel ikke kan noe om sånne ting likevel ;)

Det er lov å være litt fordomsfull når man skal overbevise seg selv om at en selv kan ta det rette valget, er det ikke? Forresten henger jeg meg på det Lúthien sier her. Smart dame, det - du bør høre på henne....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Gjest Karbojunkie

:forvirret: Ja da var det gjort!!!!!!!!!

Det har vært litt hektisk her i det siste så jeg har ikke fått oppdatert dagboken min. Men til alle dere som er så snille å legger igjen beskjed så kan jeg love at jeg titter innom dagboken deres i kveld.

:klem:

Endret av Karbojunkie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hei,

får en snill samboer du har som tenker at du skal ha det bra når han er vekke.

min er litt treig,han tror vi har kjempe god tid til alt,(vi har vel egentlig det) :ler:

det er gøyt å se hvor langt du har kommet,vi skal jo gifte oss samme dag,jeg skal litt før deg,men ikke i samme kirke..blir gøyt,jeg har begynt å nynne på inngangs melodien allerede he he nananana...............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott gjort da!!!

Det blir nok deilig å bare kunne konsentrere seg om de øvrige detaljene og overlate mye til hotellet!

Gratulerer med nye og spennende planer! :-D

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...