Gå til innhold

Mine bryllupstanker!


Gjest Karbojunkie

Anbefalte innlegg

Gjest Karbojunkie

:):):):)

Åhhhhh. Dere er så snille og greie alle sammen!!! Jeg føler meg som den sinken....

Full skjerpings på meg ;) og stor :klem: til dere alle.

Endret av Karbojunkie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, så flott!!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Tenk at du blir Bergensbrud da!!! :ler:

Mariakirken er aldeles nydelig, og SAS-bryggen er ikke akkurat kjent for å være "shabby" heller, så dette blir nok fantastisk flott! :danse:

Gratulerer så mye med kirke og lokaler i boks!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres veldig bra ut, og utrolig praktisk. Og så flotte steder, da! Synes at du må være veldig fornøyd med dette opplegget, og ikke minst mannen som insisterte på det!

:):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så smart og deeeeilig løsning de har funne!!!! :) Hørtes heeeerleg ut!! Gledar meg til å treffe deg, forresten!! For du blir med på bryllups-treff, blir du ikkje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karbojunkie

:):) Så kjekt at dere liker opplegget vårt da!!!

veslo: klart jeg blir med. Det skal bli gøy å treffe dere her inne! Og ikke minst å snakke med noen som er like opptatt av bryllup som jeg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det hørtes luksus herlig ut og avslappende.

bare en liten ting ang kirken,hvis du skal ha noen til å spille så har de ikke lov til å bruke keyboard.jeg var nemmelig i bryllup der, kirken er jo stor også var mikrofonen ødelagt til hun som skulle synge,vi hørte litt men det er synd når slike ting skjer på den dagen,brudeparet var nå fornøyd uansett heldigvis.så hør med de om sånne ting hvis dere skal ha sang. bare ett lite tips fra meg. kos deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)  :)  Så kjekt at dere liker opplegget vårt da!!!

veslo: klart jeg blir med. Det skal bli gøy å treffe dere her inne! Og ikke minst å snakke med noen som er like opptatt av bryllup som jeg!!!

Toppers!!!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom vi skulle hatt bryllupet på hotell hadde vi nok vore nøydde til å ha bongar, men sidan vi kjøper inn drikke sjølv har vi høve til å ha fri bar. Det er økonomien dykkar, og eventuelle "fylle-hensyn" det kjem an på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Karbojunkie

:( Arghh jeg kjeder meg!! Nå har jeg skulket skolen så mye at jeg faktisk savner den... og nå når jeg har lyst til å gå så er det fridag :klaske:

Har meg selv å takke, jeg får prøve å gjøre noe :husarbeid: i dag. Sambo har sett strengt på meg hele uken siden jeg kun har vært hjemme :rodme: . Men av og til er det skjønt å slippe vekk fra hverdagen litt, og det er mitt privilegie som høyskolestudent!!! Ansvar for egen læring!!!

Dessuten, når jeg er på skolen så tenker jeg kun på bryllup likevel......

veslo: :klappe::klappe: , takk for kjapp tilbakemelding!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Karbojunkie
:) Ja vi får litt av et ansvar når vi er ferdig (svett). Skal forresten begynne å jobbe ekstra i helgen. Tenkte jeg skulle tjene litt ekstra penger til litt ekstra bryllupsting.......
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karbojunkie

:) Da er målet for dagen(resten av den....) satt: - vaske 2 klesvasker

- støvsuge

- vaske badet

- rydde soverommet

I tillegg må jeg klare å se virkelig trett og sliiiiten ut når de andre kommer, for jeg har jo hatt en tøff dag på skooolen.... :ler: har aldri kunnet lyge, så jeg hadde blitt avslørt med en gang..he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...