Gå til innhold

Mine bryllupstanker!

Gjest Karbojunkie

Anbefalte innlegg

Gjest nevèsta

Gratulerer med bryllupsdagboken, og gratulerer med neste sommers bryllup! Jeg håper du kan begynne å bare glede deg nå, det ser jo ut som om dere har løst (det meste av) gjestelisten. Kjedelig når en ting som bare skal være gøy skaper så store utfordringer... Håper du og mannen blir enige om alt som skal skje og. Det er jo tross alt begges store dag selvom enkelte påstår at det er bare brudens :ler:

Lykke til med planleggingen, gleder meg til å lese mer om den!

Ps. Takk for hilsen i min dagbok. Koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Karbojunkie

:) Takk for innlegg i dagboken min.. :kose:

Veslo: Jo jeg har lurt på å få kjolen sydd. Min mor er fantastisk flink og har sydd flere kjoler til meg før. Men så fant jeg e-bay og der har de fantastiske kjoler (kopier) til ca. 1000- lappen, sydd etter mine mål. Det er veldig fristende...

Det er visst blitt mer og mer vanlig at svenske bruder kjøper derfra, og da tenker jeg: hvorfor ikke?

Ellers vil jeg gi dere alle en god :klem: . Dere virker så snille og hjelpsomme alle sammen :)

Jeg går nå og koser med min kjære, han har allerede åpnet en rødvin.... :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Bare innom med en :klem:, og vil ønske deg

:velkommen: til kg. (er litt sent ute jeg da...)

Ikke lett å finne ut hvordan man skal ha et bryllup.

Mannen min ( :) ) har ikke hatt noe særlig kontakt med faren sin på maaaaange år, faren har ikke hatt noe interesse i å ha kontakt med han.

Derfor valgte mannen min å ikke be faren sin... Veldig merkelig for meg, men skjønner det jo også!

Lykke til med alle valgene, du kommer til å få god hjelp her inne!!!

Kose dere med rødvinen.. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei :velkommen:

jeg er ganske ny også. vi gifter oss på samme dag,blir spennende å følge med deg,vi slipper å tenke på alle detaljene som du gjør,vi kommer til ferdig dekket bord,men vi skal i samtale med de neste år, ;) gleder meg kjempe masse.

lykke til videre med planlegging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Vurderte E-bay jeg også, men flere bruder overtalte meg til å la være. Jeg fikk høre flere historier om dårlig kvalitet, sømmer som revnet allerede i kirken og diverse annet. Jeg gidder ikke å ta sjansen på å stå med rompa bar på kirkegulvet! :ler:

Neida, det går sikkert bra, jeg var vel bare litt feig. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karbojunkie

:) Ja jeg har tenkt på det også!!!! Gikk noen runder med "hvis, om, men" før jeg bestemte meg.

Men jeg tenker som så at til den prisen er det verdt et forsøk, og hvis ikke kjolen holder mål så får jeg skaffe meg en annen ;)

Jeg må bare passe på å ha god tid sånn at det ikke blir stress og panikk hvis den ikke er perfekt.

Men jeg skjønner at man er skeptisk, det var jeg også. Det faller innunder "høres det for godt ut til å være sant, så er det oftest det" kategorien....

Men jeg har funnet mange fornøyde bruder i Sverige så jeg tar sjangsen: wish me luck :grine2:

:klem: til alle i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til!!! :hoppe:

Det går helt sikkert supert, og bestiller du den i god tid, så rekker du å anskaffe en ny en dersom den ikke er bra nok!

*venter i spenning på dine erfaringer* ;)

Hvilken kjole liker du best av de da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karbojunkie

:sjenert: Oj der ble jeg jo kjempesint!!! Men det er over nå, jeg er ikke langsint. Får bare prøve igjen senere...

Kjole ja !! Er veldig i stuss, jeg liker så forferdelig mange!!!!! Men det største problemet er egentlig at min kjære har SÅ store forventninger til den at jeg får helt prestasjonsangst!!!!

Egentlig så liker jeg litt enkle chiffongkjoler som faller nært og mykt rundt meg, litt sexy og ikke for "prinsesse", hvis du skjønner hva jeg mener?

Men så tenker jeg jo også på at det blir den eneste dagen i mitt liv jeg kan stæsje meg ordentlig. Så det kan hende at jeg ender opp med en A-formet Maggie kjole!!

Er som du skjønner helt i villrede foreløpig, tror det blir helt tilfeldig hvilken kjole jeg velger.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvor mye du kan fra før, så jeg skriver det heeelt grunnleggende. ;)

Åpne 2 vinduer med Kvinneguiden Forum.

I det ene går du inn på første siden i bryllupsdagboken din.

I det andre går du inn på Kontrollpanel (på samme linje som påloggingen og avloggingen)

I kontrollpanelet ser du en Meny på venstre side. Kikker du nedover den finner du Personlig Profil - Endre Signatur. Klikk der.

Gå tilbake til vinduet med dagboken din, og kopier adressen som står øverst. (ctrl+c)

I kontrollpanelet ditt ser du nå en boks hvor du kan skrive signaturen din. Over boksen er det noen knapper. Trykk på knappen som heter "http://". Lim inn adressen til førsteside-dagbok i boksen som popper opp (ctrl+V) og trykk ok. I den nye boksen som popper opp skriver du "Bryllupsdagbok" eller noe annet du heller vil ha.

Trykk på knappen "Oppdater min signatur" nederst, og TADA!! Du har en dagboklink! :ler:

Du kan selvfølgelig bare kopiere førsteside-dagboklinken først, og deretter gå inn på kontrollpanel uten å åpne 2 vinduer, men for de som er helt ny på dette kan det være lettere å gjøre det på første måten. Ikke vet jeg.. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner kjoleproblemstilingen ja... Men hva mener du med at mannen har så store forventninger til kjolen? Det viktigste må vel være å finne en kjole som passer til akkurat deg, og som fremhever din egen skjønnhet, fremfor en "bløtekake" som tar fra deg all oppmerksomheten!

Det beste du kan gjøre, er å prøve kjoler i salong og ta med deg en veldig objektiv og ærlig person som kan hjelpe deg å finne kjoletypen som passer til deg. Selv om du har en figur som går til mange typer kjoler, kan det hende at det er en type som fremhever deg bedre enn andre.

Jeg vurderte både chiffon-kjoler (som satt fint, men...), A-line prinsessekjoler (joda, nydelige de, og de satt veldig bra, men....), havfrueform (de satt fantastisk bra, og jeg holdt på å velge en), men den jeg falt for til slutt var en kjole som både satt veldig bra, og som virkelig ga meg den "wow"-følelsen jeg lengtet etter. Den er både et blikkfang i seg selv, men fremhever likevel meg på en kjempeflott måte.

Jeg sender deg en "hemmelig" PM! ;)

Endret av Lúthien
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karbojunkie

:) Luthien. :ler: du lurte på hvor mye jeg kan... jeg kan ikke nok til å skrive navnet ditt ordentlig engang :ler:

Har skrevet i dagboken din, men igjen: den var nydelig.

Det som er "problemet" med min kjære er at han liker absolutt IKKE enkelte kjoler. Spesielt de med mye pynt og perler. Men jeg har sagt til han at det kan ikke være designet som styrer kjolevalget, men om den passer til meg!!!!

Men jeg blir påvirket, kanskje dumt av meg, men jeg har jo lyst til å overgå alle hans forventninger og å treffe blink med kjolevalg.....

Jeg vet.. jeg har en tendens til å stresse med at andre skal få akkurat det de ønsker....... :sjenert:

Nei nå skal jeg prøve linken igjen!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så herlig! :mrgreen:

Tror du virkelig at når musikken starter, dørene åpnes og du stiger frem vil mannen din stå der oppe ved alteret å tenke: "Hmm... tja, det var jo litt mye perler og dill på den kjolen der. Åh, kunne hun ikke valgt en kjole med litt mer... et eller annet?"

Jeg tviler forresten på at han vil se rett på kjolen din også.

Uansett hva han prøver å feilaktig prente inn i hodet ditt, så er det DEG han ser. Den nydelige, fantastiske og vakre bruden hans, som skrider inn i kirken i en nydelig kjole som virkelig får frem det beste i henne.

Den mannen som bryr seg mer om designet på kjolen, enn jenta han skal gifte seg med. Han kan ikke med rette kalle seg en Mann!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Karbojunkie

:flau: Jooo.... du har nok rett. Og hvis han mot formodning skulle vært misfornøyd så ville han aldri innrømt det heller..... Nei jeg tror han blir fornøyd.

Det kan jo faktisk hende at han er dritt lei hele kjolesnakket også... ahhh så mye å tenke på.... :overrasket:

:klem: til deg for realitycheck!!!! Trenger kanskje å stikke fingen i jorden av og til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karbojunkie

:grine2: Jeg ler meg ihel !!!!!

Jeg klarte NESTEN alt med den linken. UTEN å gi den et navn.

Vet du hva det er bare så typisk meg. På butikken f.eks : jeg klarer ALLTID å glemme 1 ting. Ikke mer enn 1. Men det som regel det vi trengte mest, sånn som toalettpapir!!! :grine2:

Jeg har nesten sluppet unna hele handlingen jeg for alle vet jeg er glemsk!!!

Prøver igjen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...