Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Gjest Fru G
Linnea1 skrev (6 timer siden):

Er nok mere riktig det ja,men virker som om noen tror de vet alt om Stine.

Vet alt om Stine fordi vi ser at leppene hennes har ‘vokst’? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonyym97 skrev (7 timer siden):

Hu må ha fått mange flere følgere på instagram om dagen??

Ca 100 kanskje ser det ut som… er vel mange som vil følge med på dumheten vel🤣🤣🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bulsara
Anonyym97 skrev (8 timer siden):

Addet for flere dager siden, men hun har ikke godkjent meg enda. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bulsara skrev (54 minutter siden):

Addet for flere dager siden, men hun har ikke godkjent meg enda. 

Mange som opplever det samme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fru G

Bra hun har tatt ‘ferie’ fra SoMe. Kan hende hun har tatt til fornuft. Er vel det de fleste har etterlyst. Håper hun har en fin ferie med mann og barn og reflekterer litt på hvordan hun har stått frem og kommer tilbake som en bedre utgave av seg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru G skrev (Akkurat nå):

Bra hun har tatt ‘ferie’ fra SoMe. Kan hende hun har tatt til fornuft. Er vel det de fleste har etterlyst. Håper hun har en fin ferie med mann og barn og reflekterer litt på hvordan hun har stått frem og kommer tilbake som en bedre utgave av seg selv. 

Ønsker virkelig at du har rett, men tror nok antagelig at du er litt i overkant optimistisk. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunabelle skrev (5 timer siden):

Ønsker virkelig at du har rett, men tror nok antagelig at du er litt i overkant optimistisk. 

☝️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru G

Reklamerer hun for strikkebutikker også 😳 Helt utrolig hvor lite enkelte firmaer sjekker ut sine samarbeidspartnere. En til som blir boikottet av meg. Og hvem er så frekke at dem gråter til seg penger for så å reise på ferie? Det er så frekt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yey! Hele familien på sykkeltur uten hjelm. Mor selv filmer, og påpeker selv at hun er ustødig

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MiniMusa skrev (7 timer siden):

Yey! Hele familien på sykkeltur uten hjelm. Mor selv filmer, og påpeker selv at hun er ustødig

Omg, la de sykle uten hjelm… Det er da virkelig ikke noe som går ut over andre enn dem selv. Ja det er idioti, men ingen her inne lider av det. 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonyym97 skrev (På 19.7.2022 den 0.59):

Hun fikk ett par tusen nye følgere i løpet av noen døgn når hun "la ned" snappen. En del av de er kjøpte følgere 😎

Endret av Flettfrid
Rettet skriveleif
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru G
Flettfrid skrev (2 timer siden):

Hun fikk ett par tusen nye følgere i løpet av noen døgn når hun "la ned" snappen. En del av de er kjøpte følgere 😎

Kjøpte følgere? Ja, nå ble jeg overrasket gitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Bloggheksa said:

Omg, la de sykle uten hjelm… Det er da virkelig ikke noe som går ut over andre enn dem selv. Ja det er idioti, men ingen her inne lider av det. 

Jo, det går ut over andre enn dem selv.
Først og fremst fordi de satser på å være påvirkere, og dermed har et ansvar for å påvirke følgerne sine til å droppe hjelm.
Hvis noen av dem skulle komme ut for en ulykke, vil det jo være traumatisk for en bilfører å forårsake en større skade enn om de hadde giddet å bruke noe så enkelt skadeforebyggende som hjelm.

Finner ikke noen bedre ord om dette påvirkerfimaet enn uansvarlig megaidioti vist fram på daglig bais.

• Liker 15
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

kvaifaen skrev (På 17.7.2022 den 8.47):

13-15k? Korrigere snusleppe? Hvordan vet du det? 

Nå er det sikkert forskjell på fillers og priser i forskjellige salonger men jeg har fylt selv og måtte ta 1 ml med 6 måneders mellomrom før jeg kun fylte en gang i året. Så for meg ble det 6000kr første året og 3000 årene etter, siste gangen fylte jeg bare 0,5 da de hadde holdt str så godt. Det holdt godt på meg og jeg hadde veldig små lepper til å begynne med, men endte opp med større lepper enn Stine. Så det høres veldig overdrevent ut det du kommer med. Er vell ikke helt vanlig å få skjeve lepper av snus heller, og det bør hvert fall ikke koste 15k å få fikset opp i det, det er jo bare å korrigere med filleren. Leppene mine har blitt mindre nå men de har ikke «seget sammen». 

Men uansett, bare 3000 i året er mye penger å kaste bort når man har tigger etter penger fra andre og har mye annet å bruke pengene på. 

Hun har ikke skjeve lepper pga snus, men pga en piercing som ble tatt som traff en nerve!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malleli89 skrev (2 timer siden):

Hun har ikke skjeve lepper pga snus, men pga en piercing som ble tatt som traff en nerve!

Det sa hun selv... etter en følger foreslå det. Det er flere grunner hun har det. Og det Stine sier og tror STOLER  jeg aldri på. ...av erfaring. 

Hvorfor skjev munn/leppe?

Nr 1. Det er naturlig.

Noen har det.

Nr 2.. Snus.  

Nr 3. piercing. 

Nr 4. Fillers.

Nr 5. En kombinasjon av alle. Ikke en noe utelukker det andre eller tredje.... Ofte har snusere det. Om det er naturlige skjevhet fra før. Er det nesten alltid det, med piercing . Er oddsen mer. Og vanskelig å rette opp med filleren uten å bruke mye penger... uansett om man bruker det. Har kroppen en egen måte å komme "tilbake" som den naturlig er. 

irriterer meg at jeg svarer. For det med S har ikke noe med utseende hennes å gjøre. Hun er en en ganske vanlig jente. Jeg vil ikke si vakker eller stygg. Og hvordan folk er bryr jeg meg ikke noe om. Det er moralen og ektheten ved hennes som jeg setter spørsmål på. Utseende er uansett skallet på personligheten vår. Og det er gjennom den at en en person blir vakker.  

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger ut på snap at de er på feriehus i Danmark og at de har vært på shopping og besøkt vingård. For 2 uker siden lagde hun tidenes show på snap om at hun manglet titusenvis av kroner til sakkyndig. Og folk har tydeligvis åpnet lommeboka for dronninga.

Stine eier ikke skam. Og folk som fortsatt går 5 på dette freakshowet er rett og slett idioter. Fatter ikke at det går an 😅

• Liker 26
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MiniMusa skrev (21 timer siden):

Hu er så lite smart som det går an… lyset på men ingen hjemme🤔

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...