Gå til innhold

Stine Knutsen


Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Hennes  mor var fæl og manipulerte alle i følge Stine.....Vel hun er da klonet om ikke verre enn sin mor. Hva vet vi egentlig??? Moren er død. Vi får aldri høre hennes side. Vi har bare hørt Stine velte seg i sympati og garantert overdrevet kraftig om ting i barndommen!!! Man tenker hvertfall det etterhvert når man ser mønsteret her😳

  • Liker 19
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Basil skrev (1 minutt siden):

Hvilken sak er det hun snakker om som koster 60000? Har ikke fulgt med så lenge. 

Hun trenger 60k for å få sakkyndig fra kommunen.

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MaKis skrev (6 minutter siden):

Håper virkelig en sakkyndig gjennomskuer den manipulative løgneren der. 

Håper jeg også.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Agurk skrev (4 timer siden):

Åpner snap for å gjenta hvorfor hun ble borte fra snap. Sier dama som lager et stort nummer av at hun ikke er en reprisekanal, og at snap er ferskvare. Og sier nedlatende til følgerne sine at de må følge med hvis de vil få med meg hva som skjer. MEN når dama er ute etter sympati og penger, da deler hun gledelig historien gjentatte ganger. Selvom hun ikke er noen reprisekanal altså. 
 

Legger også merke til at kommentarfeltet under kaffedansen på Instagram skjules og åpnes om hverandre. Fru Knutsen har nok en stor jobb med å slette kritiske kommentarer som kommer. Så åpnes/vises kommentarfeltet igjen, når det bare er støtteerklæringer og hjerter der.

Manipulering og gasligthing på et ekstremt nivå. Og bare fatter ikke at folk fortsatt lar seg lure trill rundt av dette mennesket.  
 

Stine jobber beinhardt i kulissene. Sletter og blokkerer over en lav sko. For å skape en illusjon som ikke har rot i virkeligheten for fem flate øre. Må være slitsomt å leve sånn. En dag blir illusjonen gjennomskuet av resten av snap/instagjengen. Og da kommer den virkelige virkeligheten til å treffe hardt og brutalt.

Alt kritisk og som stiller hun i dårlig lys slettes på rappen🙄 Dama er stein hakke gal og ond tvers igjennom!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke Instagram karrieren hennes blir så lang. Blir nok slitsomt når hun annenhvert minutt er inne å sjekker i kommentarfeltene sine for å se om det er noen kritisk spørsmål eller kommentarer som avslører hvilken løgner hun er, for så å gå inn å slette alt som ikke er skryt, hjerter og ros. Da får a litt å henge fingrene i, og i hvert fall ikke noe mer tid med familien som hun liksom skal fokusere på.

  • Liker 11
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinaHg skrev (3 minutter siden):

Tror ikke Instagram karrieren hennes blir så lang. Blir nok slitsomt når hun annenhvert minutt er inne å sjekker i kommentarfeltene sine for å se om det er noen kritisk spørsmål eller kommentarer som avslører hvilken løgner hun er, for så å gå inn å slette alt som ikke er skryt, hjerter og ros. Da får a litt å henge fingrene i, og i hvert fall ikke noe mer tid med familien som hun liksom skal fokusere på.

Nemlig. På snap var det kun hun som fikk se «dritten», men på Instagram vil jo alle se det. Hun kan jo ikke gjøre annet enn å slette og passe på til enhver tid. Dette vil jo ikke fungere! 
Hadde hun vært ærlig og åpen om pengene/spleis så hadde d jo ikke vært noe problem dette. 

  • Liker 13
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sett på kommentarene på insta og konkludert med at jeg kjenner flere lettlurte folk. 

  • Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mina 2 skrev (6 minutter siden):

Hun kan jo sperre for kommentarer og så kan folk skrive privat til henne.

Viktig for henne å få vist frem hvor mange som liker henne, syns hun er god og fin, osv.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mina 2 skrev (12 minutter siden):

Hun kan jo sperre for kommentarer og så kan folk skrive privat til henne.

Men da får jo ikke andre sett alle hjertene og godordene 🤷🏻‍♀️

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøken_ida skrev (1 time siden):

Nå har jeg sett på kommentarene på insta og konkludert med at jeg kjenner flere lettlurte folk. 

Samme her 😩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for krenkende innlegg og ryktespredning. 

Sol, admin.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken_ida skrev (1 time siden):

Nå har jeg sett på kommentarene på insta og konkludert med at jeg kjenner flere lettlurte folk. 

☝️Jeg å😱

Oppegående og skolerte mennesker

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og der var kommentarfeltet under kattevideoen skjult også. Var åpent for 10 min siden.
Nydelig måte å feire bryllupsdagen sin på, å sitte på delete-knappen 24/7. Det er fruen sin det, som skulle fokusere mer på mannen og familien sin 😂 
For et patetisk og tragisk liv….

Endret av Agurk
  • Liker 15
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulltulla skrev (3 minutter siden):

☝️Jeg å😱

Oppegående og skolerte mennesker

Ja! 🤷‍♀️ Som skriver "forstår valget ditt. Vil savne deg masse" osv. Herregud da, dama gjør jo akkurat det samme på insta. Dessuten er hun tilbake i fulltidsjobb på snap innen søndag kveld. Og får enda flere goder av både insta og snap. Det morsomme nå er at vi på insta ser alle kommentarer fra det hun kaller troll. 🥳👏😄 ALT er kalkulert fra Stine, men folk skjønner det ikke… 

  • Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agurk skrev (1 minutt siden):

Og det var kommentarfeltet under kattevideoen skjult også. Var åpent for 10 min siden. For et patetisk liv 😅

Hun får det travelt fremover med insta og kommentarfelt 👏

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...