Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Forstår hun blir trigget av div. Hun burde lære noen mestrings taktikker  når det oppstår. Puste, se på datoen, vi er her og nå i 2022, ikke tilbake i barndommen. Min gode mann er her og passer på meg. Nydelige barn som sover. Jeg er trygg.   Blir nok mye verre av å sitte på natta i stormen å snakke seg inn i det som skjedde. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

M.H85 skrev (11 timer siden):

Jeg er noenlunde like gammel som Stine... 

Jeg forstår liksom ikke helt hvordan en dame på snart 40 år kan sitte hjemme å spise godis hele tiden ,og dille med nips og småtterier/sortere og shoppe inn nytt🙈 Er det bare meg som synes dette er veldig spesielt.?

Jeg har en tenåringsdatter. Hun liker også masse godis, prøver ut Monster og bestiller fargerike bikiner..men hun går på ungdomsskolen. Det siste goderiet der hun spruter noe jordbær på godteriet sitt, det er noe min datter på 9 år hadde likt. 

Det kostholdet hun har er jo skadelig. Hun spiser så usunt! Hun får jo dårlige tenner av det ,og ikke minst øker så mye sukker smerter i kroppen og gir null energi.

Hun er også sykelig opptatt av å være slank, det er viktig å alltid kommentere at klærne er i størrelse S eller XS 🤷😅

Jeg har ikke fulgt henne på en stund. Hvem er denne moren hennes i Spania? 🤷 Jaja ellers det samme...at mannen holder ut være gift med ei som snakker i tlf med seg selv 24/7 er utrolig....stakkars mann og barn! Hun har jo lengre snaps enn filmen Titanic...

Er ei venninne hu har møtt på rehabiliteringsopphold. Ikke så mange år eldre enn hu selv. Har ikke peiling på hvorfor hu plutselig kaller denne venninna og hennes mann "Mor og Far Spania". Virker helt fjernt hele opplegget 🤷‍♀️

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor1982 skrev (35 minutter siden):

Er ei venninne hu har møtt på rehabiliteringsopphold. Ikke så mange år eldre enn hu selv. Har ikke peiling på hvorfor hu plutselig kaller denne venninna og hennes mann "Mor og Far Spania". Virker helt fjernt hele opplegget 🤷‍♀️

Ved å kalle de Mor og Far Spania så får hun være en liten jente, en liten jente som blir dullet med og passet på. Noe Stine tydeligvis har en søken etter.

Hun skylder på moren for at hun er livredd tordenvær siden moren var livredd tordenvær, men tenker ikke Stine over at ved å vise at hun er livredd tordenvær så overfører hun selv også den frykten til sine egne barn? Akkurat som moren gjorde? 

Hun er snart 40 år, en voksen og gift kvinne, tre barn og godt etablert, men hun oppfører seg ikke som den alderen hun faktisk er. 

• Liker 18
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (14 minutter siden):

Ved å kalle de Mor og Far Spania så får hun være en liten jente, en liten jente som blir dullet med og passet på. Noe Stine tydeligvis har en søken etter.

Hun skylder på moren for at hun er livredd tordenvær siden moren var livredd tordenvær, men tenker ikke Stine over at ved å vise at hun er livredd tordenvær så overfører hun selv også den frykten til sine egne barn? Akkurat som moren gjorde? 

Hun er snart 40 år, en voksen og gift kvinne, tre barn og godt etablert, men hun oppfører seg ikke som den alderen hun faktisk er. 

Hun prater jo ENDA om moren sin. Hun har pratet så mye om moren sin og hvor dårlig mor hun var at EFFEKTEN for oss som har hører blir at man hvertfall ikke synes noe synd i henne, tvert i mot blir effekten syting og klaging hele tiden fra barndommen. Hun hadde en far , det er mer enn noen har. Allikevel så hadde hun ingen og stakkars hun🙈🙈🙈? Hun velter seg i medlidenhet. 

Hun kan ikke forstå at foreldrene ikke bryr seg mer?? Vel nå er hun 3barnsmor selv, bruker hun særlig tid på barna? 

Dette er jo en sykdom. Den evige klagingen fra sin barndom. Beklager Stine,men tvile på du egentlig hadde det så ille. For du kan ikke bruke din avdøde mor å skylde på ALT 40 år etterpå. Her er det offer rollen på stort nivå.

Hvorfor sitter hun alene klokka 02:00 å snapper? Hun har et barn som våkner tidlig. Burde priotert han og sovet. Snakk om spesiell dame😱Blir sjokkert..

• Liker 3
  • Nyttig 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor1982 skrev (59 minutter siden):

Såpass🙈 Huff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ble altså sittende oppe fordi hun er så redd tordenvær. Også fant hun ut at hun ikke er redd tordenvær allikevel, men at det var pga mors oppførsel og fravær som gjorde tordenvær til trigger. Hun kan ikke skjønner hva slags mødre det er som gir så f i ungene sine! Hm! Men nå er hun altså ikke redd torden lenger, for nå har hun funnet ut hvor skoen trykker! Enda godt det da, med ting som blir løst opp i på nattestid med prat inn i en dau telefon. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvemerdu skrev (13 minutter siden):

Hun ble altså sittende oppe fordi hun er så redd tordenvær. Også fant hun ut at hun ikke er redd tordenvær allikevel, men at det var pga mors oppførsel og fravær som gjorde tordenvær til trigger. Hun kan ikke skjønner hva slags mødre det er som gir så f i ungene sine! Hm! Men nå er hun altså ikke redd torden lenger, for nå har hun funnet ut hvor skoen trykker! Enda godt det da, med ting som blir løst opp i på nattestid med prat inn i en dau telefon. 

Nei hva slags mødre er det som gir f.. i barna sine.. i hvertfall ikke dem som ligger og drar seg til langt på dag da ungene har skoleferie og sender den minste i barnehage tidlig om morgenen, og jammen skal han ikke begynne på SFO også.. sikkert like greit å det,  men hun må jo være litt forsiktig med hva hun selv sier. Kanskje gå litt i seg selv. Men det evner hun ikke. Dessverre. 

• Liker 15
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nillani skrev (12 minutter siden):

Nei hva slags mødre er det som gir f.. i barna sine.. i hvertfall ikke dem som ligger og drar seg til langt på dag da ungene har skoleferie og sender den minste i barnehage tidlig om morgenen, og jammen skal han ikke begynne på SFO også.. sikkert like greit å det,  men hun må jo være litt forsiktig med hva hun selv sier. Kanskje gå litt i seg selv. Men det evner hun ikke. Dessverre. 

Jeg tenker at O har det best ved å være i barnehagen. Og å begynne på SFO før skolestart er lurt, for da blir han litt kjent i nye omgivelser. Fint for han som kommer fra en bhg som ikke naturlig sokner til skolen han skal gå på. 

Jeg tenker vel også at A heller ikke helt evner å se hvordan S er ift ungene, for da burde han ha fortalt henne, OG det hadde blitt en endring i hennes væremåte… men det skjer jo ikke. De to eldste er heldige som bor i et velfungerende hjem halvparten av tiden. O derimot, han vil preges veldig av denne sosiale arven i et rett og slett dysfunksjonelt hjem. 

Mor er våken og klar for å gyve løs på dagen: 1330. Nå skal det lages t-skjorter!

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vilja1892

Hadde alt dette Stine pratet om vært sant så greit nok. Da er det rettferdig med erstatning osv , men jeg som flere andre her inne kjenner/kjente Stine vet er det bare er jug, løgn og bedrag så blir det så provoserende. Det er ikke riktig at hun der skal få ei krone på løgn! Jeg blir så provosert at jeg kommer til å skrive brev til kommunen å forklare hvordan Stine Knutsen var frem til hun fikk dollartegn i blikket.  At de får ta det til retten å stevne masse "venner" , kollegaer osv inn så retten får riktig bilde av Stine. Kommer gladelig til å vitne i en rettsak! Rett skal være rett frøken Knutsen!

Endret av Vilja1892
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvemerdu skrev (15 minutter siden):

Jeg tenker vel også at A heller ikke helt evner å se hvordan S er ift ungene, for da burde han ha fortalt henne, OG det hadde blitt en endring i hennes væremåte…

Det tror jeg ikke. Han har nok prøvd. Men Der i huset er det mor som bestemmer. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

non_stop skrev (7 minutter siden):

Det tror jeg ikke. Han har nok prøvd. Men Der i huset er det mor som bestemmer. 

Narsissistisk dame, verken mer eller mindre!

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, men jeg vil anta at Ringsaker kommune har nok info som viser at dette er fjas. Dessuten var faren, «den trygge havna hennes», ansvarlig!

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nillani skrev (6 timer siden):

Er såå redd og urolig når det er tordenvær. For det første ser hun ikke mye urolig ut på sofaen i natt, ser heller ut som hun har sovet. Og hvorfor sitte/ligge alene på sofaen om man er redd?? Må vel være bedre å legge seg med mannen da eller?? Men viktigere å sitte på sofaen å sutre og klage, i håp om å sanke noe sympati og kjærlighet fra telefonen. Hadde forøvrig fått på seg topp overdel nr 3 eller 4 for dagen. 

Reagerte på at hun var ute,på butikken så klart under tordenværet igår.

For det var startet da hun enkomst måtte ivei for å kjøpe kort.

Da er du ikke redd torden vet du.

På butikken etter 1 potet,2 potet,3 potet...

Kan ikke fatta å ha så lite planlegging ifht kjøring og shopping.

Trodde detvar ei stor greie ved ocd......

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nitrist dag for unger som har ferie. Mor infiserer hjemmet med negativitet fordi hun ikke kom seg i seng i natt. Under påskudd av at hun er i dårlig form, selvfølgelig. 

• Liker 4
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
EllaSays skrev (3 minutter siden):

Nitrist dag for unger som har ferie. Mor infiserer hjemmet med negativitet fordi hun ikke kom seg i seng i natt. Under påskudd av at hun er i dårlig form, selvfølgelig. 

Hadde følt meg elendig jeg også, hadde jeg dratt meg til langt på dag, gått rundt med sminke fra i går, dynga meg på sofa’n, skyldt på oppveksten og kroppen… drukket bøttevis med kaffe, Pepsi Max og monster, og kun spist halvfabrikata. Neimen ikke rart hun er i elendig form! 

Endret av Hvemerdu
  • Liker 9
  • Nyttig 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (8 timer siden):

Hun higer etter oppmerksomhet 24/7

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vilja1892 skrev (7 timer siden):

Hadde alt dette Stine pratet om vært sant så greit nok. Da er det rettferdig med erstatning osv , men jeg som flere andre her inne kjenner/kjente Stine vet er det bare er jug, løgn og bedrag så blir det så provoserende. Det er ikke riktig at hun der skal få ei krone på løgn! Jeg blir så provosert at jeg kommer til å skrive brev til kommunen å forklare hvordan Stine Knutsen var frem til hun fikk dollartegn i blikket.  At de får ta det til retten å stevne masse "venner" , kollegaer osv inn så retten får riktig bilde av Stine. Kommer gladelig til å vitne i en rettsak! Rett skal være rett frøken Knutsen!

Du burde konfrontere henne ,si det som det er.er hun klar over denne tråden tro?kanskje hun hadde blitt skremt av å lese den.

Men noe sant må det vek være det hun forteller fra barndommen,er jo rart hvis ikke.siden hun går ut med det i media.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

annev skrev (2 minutter siden):

Du burde konfrontere henne ,si det som det er.er hun klar over denne tråden tro?kanskje hun hadde blitt skremt av å lese den.

Men noe sant må det vek være det hun forteller fra barndommen,er jo rart hvis ikke.siden hun går ut med det i media.

Løynhalser har ingen skrupler, de lyver så de tror det selv.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...